Kuolen häpeästä. Pakko lähteä kesken päivän kotiin töistä.
Mahassa kiersi ja päästin työhuoneessani pienen paukun. Se tuntui oudolta, lämmin tunne jäi housuihin. Kävin vessassa ja tajusin, että paukku oli tullut niin sanotusti varren kanssa. Lapsella on ollut viikonloppuna oksennustauti, joten ehkä tarttunut minuun.
Ei tullut paljon, mutta tarpeeksi. Kävin sanomassa pomolle, että lapsi sairastui kesken päivän ja pitää hakea se koulusta.
Aikuinen ihminen, voi että hävettää nyt matkustaa puolen kaupungin läpi tavarat housuissa.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:22"]Miksi tuo piti lapsen "syyksi" pistää? Olisit sanonut, että sairastuit mahatautiin tai oksensit tms. tuskin pomo sen kummemmin olisi kysellyt.
[/quote]
Eiköhän se pomo jo HAASTANUT sen syyn :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:55"]
Miksi matkustat tavarat housussa? Itse olisin kyllä käynyt ensin vessassa siisiytymässä.
[/quote]No varmaan kaikkea nestemäistä tai puolinestemäistä materiaalia ei voi vessavälineistöllä saada pois vaan vain pesukoneessa.
-Mies 29v-
[/quote]
No, itse en kyllä olisi kakkaisia pikkuhousuja laittanut jalkaan takaisin. Itseni olisin putsannut ja sit housut jalkaan ilman kakkapikkareita.
[/quote]
Tuskin ap alushousuja takaisin laittoi, vaan vartta suattaapi lurahtaa housuihin eikä ap halua olla Aku Ankkanakaan.
Rouva, 55
Hei ihan oikeasti, taas tuo sama ripulifetisti linjoilla, milloin tullut lenkkipolulla, milloin työpaikalla vähän vahinkoa. Please kirjoittele noita jatkossa jonnekin suoli24:een aiheeseen sopivalle palstalle!
Onko pomo joku paskapää? Olisit sanonut suoraan, että lapsella oli mahatauti viikonloppuna ja taisi tarttua sinuun ja äsken tuli paskat housuun, pakko päästä kotiin siistiytymään. Kyllä pomo ymmärtäisi (ei ne hirviöitä ole), vaikka varmaan vähän naurattaisikin.
Meinasi lurahtaa paskat housuun, kun tämän luin. Niin nauratti.
Kyllä siellä työpaikalla varmaan on jo haistettu, että olet päästänyt varrellisen paukun vessassa. Olisit sanonut suoraan vaan vatsataudista.
Itse olisin ottanu alushousut pois.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:56"]
Itse olisin ottanu alushousut pois.
[/quote]
Olisit lukenut, että otin ne pois. Suihkussa käyty jo ja olen jo kotona.
ap
Et käytä ollenkaa alushousuja?! Kannattaisiko opetella. Ne olisi helppo riisua ja heittää roskiin vahingon sattuessa. Kerrankos jokaiselle noin on käynyt...jopa päässyt suusta hätävalhe.