Mihin soitan jos nään naapurille tulevan jouluks vieraita?
Ei kai 112 sentään? Vai onko annettu jotain erityisnumeroa tätä varten nyt kun on poikkeusjoulu. Ja siis pitääkö ilmottaa jos on ykskin vieras vai onko jos mene yli 10! Häh?
Kommentit (59)
Soita sitä naapurisi ovikelloa ja kysy, voitko tulla mukaan kyläilemään. Kerro, että olet kovin yksinäinen ja onneton, niin naapurisi varmaan heltyy ja toivottaa sinut tervetulleeksi.
Vaikka aloitus vitsi onkin, niin Briteissähän sisäministeri kehotti jo kuukausia sitten kansalaisia soittamaan poliisille, jos naapurissa juhlitaan
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää mitä kyttäämistä, joku kehtaakin meinata harrastaa.
Onko sinulle ap tulossa tylsä joulu? Vai oletko niin joutuisa, että kerkeät kyttäämään naapurisikin? Auts.
Ihana joulu on tulossa oman perheen kanssa.
Mutta valmistelut on hyvällä mallilla, kerkeän hyvin vähän pitämään silmällä. Kyllä tällaisina aikoina täytyy ottaa huomioon muutkin ja totella suosituksia meidän kaikkien hyväksi niitä on annettu. Enkä koko joulua aio tarkkailla, vain jouluaaton iltapäivään tai alkuiltaan asti tarkemmin. Sen jälkeen satunnaisesti, pistokokeina.
Vierailija kirjoitti:
Soita sitä naapurisi ovikelloa ja kysy, voitko tulla mukaan kyläilemään. Kerro, että olet kovin yksinäinen ja onneton, niin naapurisi varmaan heltyy ja toivottaa sinut tervetulleeksi.
Mulla on mies ja lapset, en ole yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus vitsi onkin, niin Briteissähän sisäministeri kehotti jo kuukausia sitten kansalaisia soittamaan poliisille, jos naapurissa juhlitaan
Niin, tämä olisi hyvä meillä Suomessakin toteuttaa.
Joulupukin Kuumaan linjaan voi soittaa numeroon 020 697 855
En halua pilata naapureiden joulua tai olla ilkeä, mutta olen vain huolissani heidäkin hyvinvoinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukin Kuumaan linjaan voi soittaa numeroon 020 697 855
Tuo numero on varmaan käytössä vain muutaman tunnin aattona, pitäisi olla paikka jonne soittaa sen ajan ulkopuolellakin.
Pitäisikö mun laittaa naapureiden postilaatikoihin nyt joulukortit ja vaikka konvehtirasiat, kirjoittaisin kortteihin muistutuksena että maltetaanhan olla jouluna vain oman perheen kesken ilman vieraita?
Toivottavasti siellä minne minä menen jouluani viettämään ei ole kyttääjiä naapurissa...
Apupuhelimeen pitää silloin soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle! 0700715517!
Ei kiitos, varmaan joku seksilinjan numero.
Vierailija kirjoitti:
Apupuhelimeen pitää silloin soittaa.
Onko tätä varten avattu joku uusi korona ajan auttava puhelin? Miksiköhän kellekään ei tullut mieleen avata jouluksi naapurin käräytys -numeroa...
No myrkyttää tai jotain...