Mihin soitan jos nään naapurille tulevan jouluks vieraita?
Ei kai 112 sentään? Vai onko annettu jotain erityisnumeroa tätä varten nyt kun on poikkeusjoulu. Ja siis pitääkö ilmottaa jos on ykskin vieras vai onko jos mene yli 10! Häh?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on ihan hyvä.
Mikä tän numero on? Jollekin modelleko soittasin vai... :o
Ajattelin et joku hallitus tai poliisi tai joku sellanen virallisempi taho kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on ihan hyvä.
Mikä tän numero on? Jollekin modelleko soittasin vai... :o
Ajattelin et joku hallitus tai poliisi tai joku sellanen virallisempi taho kuitenkin...
0800-AVPALSTA
112 on ihan hyvä.
Pidä tarkasti silmällä naapureitaisi, kannattaa aloittaa tarkkailu samantien, nyt on viikonloppu edessä ja lomat monilla alkanut. Ensi viikko etenkin kannattaa olla valppaana 24/7. Laske tarkkaan vieraat, anna varoitus naapurille heti ensimmäisen/ensimmäisten vieraan/vieraiden ilmestyessä. Kerro, että teet viralliselle taholla ilmoituksen jos ihmismäärä heidän kotonaan ylittää 10 vieraiden takia.
Hyvää joulunodotusta!
Soitat psykiatriseen sairaalaan ja pyydät paikkaa.
Soita mulle niin tulen hoitelemaan sinut.
040-40865221
112 pitää soittaa. Tai vaihtoehtoisesti poliisille.
Soita kerrostalokyttääjälle? Mielellään keskustelevat aiheesta. En tiedä auttaako se yhtään jos naapurissa vierailee vaikka 4 kerralla, aina eri henkilöt, kai siinä yhtälailla voi tarttua ja käytävässä virukset lentelee.
Vierailija kirjoitti:
040-40865221
Ootko joku intialainen googlen mukaan toi numero on intialainen.
Et satu tuntemaan ketään korstoja jotka voisit soittaa pelottelemaan vieraat pois? Tai uhkailemaan naapureita jo etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Putinille
Mitä Putin voi sit asialle tehdä? Lähettääkö täsmäohjuksen naapuriini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
040-40865221Ootko joku intialainen googlen mukaan toi numero on intialainen.
Yes hindi yes.
Tänne voit soittaa
https://mieli.fi/fi/keskusteluapua-saatavilla-joka-p%C3%A4iv%C3%A4-ja-y…
Joulunakin
Vierailija kirjoitti:
Et satu tuntemaan ketään korstoja jotka voisit soittaa pelottelemaan vieraat pois? Tai uhkailemaan naapureita jo etukäteen?
Kiitos ideasta. Täällä päin liikkuu välillä niitä Odinin poikia jos niitä kysyis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinille
Hermomyrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Tänne voit soittaa
https://mieli.fi/fi/keskusteluapua-saatavilla-joka-p%C3%A4iv%C3%A4-ja-y…Joulunakin
Kiitos. Mutta ei kai mun naapurit joudu mielisairaalaan jos soitan tuonne ja kerro niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinille
Eiköhän hänellä ole persukavereita vähän joka paikkakunnalla, voi sitten lähettää jonkun vasaran kanssa vähän uhkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
911.
Kiitos. Sehän menee 112 täällä Suomessa. Eli sinne siis.
Tää palsta on ihan hyvä.