Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'olet mummon näköinen' sanoi 5v poika päiväkodissa

Vierailija
18.12.2020 |

Minulle kun olin siellä sijaistamassa. No joo, olenhan jo aika vanha 44 vuotias, mutta en silti mikään harmaahapsinen kyyryselkä. Pukeudun nuorekkaasti, kuten minulla oli harmaa huppari ja leginssit, hiukset ruskeat olkapäille ulottuvat. Ryhmässä oli minua vanhempia ja vanhemman näköisiä hoitajia, toinen 56 vuotias ja toinenkin varmuudella yli viidenkymmenen. Olin pikkuisen yllättynyt kommentista sillä en mielestäni näyttänyt mitenkään poikkeuksellisen vanhalta muihin hoitajiin nähden. Jäin todella ihmettelemään mistä poika tuon kommentin repäisi yhtäkkiä. Ei mitään sellaista 'kiusoittelua' ollut eikä poika ollut mistään loukkaantunut että olis halunnut olla jotenkin epäkohtelias. Todella ihme kommentti siihen nähden, että ryhmässä oli minua vanhempia muista hoitajia eikä niitä mummotellut. Ei ole mikään provo

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valahtele ap. Ihan varmana omistat pottatukan, lasit, ryppyjä, hemulikaapuja ja sinulla on "kurvia".

Vierailija
2/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sanoo mitä sattuu, turha jäädä miettimään. Luultavimmin sinussa oli jotain joka muistutti lasta omasta mummostaan, koska oma isoäitihän on yleensä meille kaikille se mummon arkkityyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten suusta jne...

Vierailija
4/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on nuorekas mummo :) Ei kannata ottaa niin vakavasti.

Vierailija
5/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen suusta kuulet totuuden. Ainoa mummon näköinen olet sinä, vaikka muut ovat vanhempia.

Vierailija
6/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ulkonäöllisesti hänen mummonsa näköinen? Osalla lapsista on nuoria mummoja.

Vierailija
7/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta tuo on lähinnä positiivinen kommentti. Se voi olla vaikka oman mummin katse.

Vierailija
8/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen pojan mummon näköinen tollo

Vierailija
9/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin 26-vuotias nainen näytin kummipoikani mielestä Herra Hakkaraiselta viime kesänä sinisessä minimekossani. 😅

Älä jää liikaa miettimään tuota. Meidänkin suvun nuorin mummo on vasta 53-vuotias, ja nuorekas. 2-vuotias lapsenlapsi on hänellä. Ehkä muistutit häntä mummostaan ja monella lapsella on nuoria ja nuorekkaita isovanhempia.

Vierailija
10/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, 5-vuotias ei puhu mummoista yleisesti vaan olit nimenomaan hänen mummonsa näköinen. Sehän oli todennäköisesti kehu, lapset pitävät mummoistaan.

Vierailija
11/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei edusta lapsille mitään negatiivista. Päinvastoin.

Vierailija
12/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 16 pari alakoululaista pojua kysyi minkä ikäinen minä olen - tyhmä kun olin, sanoin että arvatkaapa .... "no joku nelikymppinen" 😜😂

Ei noilla natiaisilla ole mitään käsitystä ihmisen iästä (ja jos kysyt niiltä päiväkotilapsille minkä ikäinen on vanhus niin se voi hyvin olla 30 50 tai vaikkapa 150v

Vierailija
13/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pojam mummo ollakin vaikka 44 v.

Vierailija
14/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu joka tuli mummiksi 45v

Vierailija
15/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voisit olla sen mummo iän puolesta.

Vierailija
16/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä olla hänen mummonsa näköinen. Mun äiti oli 38v kun tuli mummoksi. Mä olin 40-vuotias. Ei nykymummot ole vuosiltaan vanhoja. Eikä muutenkaan, itse olen 60v isomummo ja edelleen ihan nuori.

Siks toiseks, vaikkette usko sitä nyt, niin ihan teistä jokainen ikääntyy ja muuttuu, jollei kuolo korjaa aiemmin.

Vierailija
17/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että 5-vuotiaan silmissä 25-vuotiaskin on jo ikäloppu ;)

Itse muistan ekalla ollessani pitäneeni 6.luokkalaisia tukioppilaita täteinä ja setinä. Ihan TOSI vanhoja olivat nämä 12-13- vuotiaat 7-vuotiaan silmin.

Vierailija
18/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs mies kertoi että häntä vastaan tuli äiti ja pikkulapsi. lapsi sanoi että katso äiti, mummi! mies oli 50v hyvin lihava ja punakka, harmaat pitkähköt hiukset. nauratti!

Vierailija
19/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleensä se paras kohteliaisuus, minkä lapsilta saa. Mummot, varsinkin omat, ovat yleensä hymyileviä, ystävällisiä, kuntelevia ja kilttejä. Ulkonäöllä ei ole lapsille väliä.

Itse olen saanut olla kiltti kuin mummo, kaunis kuin mummo ja kiva kuin mummo jo 27-vuotiaana. Lisäksi minua lohdutettiin tuolloin, että kyllä sinäkin saat sellaiset kivat ryppyiset kädet, kun tulet vanhaksi.

Vierailija
20/38 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla oli yksi 40 vuotias jo mummi.Joten mitä ihmeellistä tuossa nyt oli??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän