Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä tieto ikääntyneemmille työntekijöille

Vierailija
12.01.2024 |

Vaikka työnantajilla olisi rekrytointivaikeuksia,he eivät ole halukkaita palkkaamaan yli 55-vuotiaita.

Verkkouutiset kirjoittaa ko asiasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, ihanko piti uutisista kuulla. Me ikääntyneet on se jo tiedetty 40-vuotiaina.

Vierailija
2/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 55-vuotias työntekijä, hän tuskin on enää edes halukas vaihtamaan työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaa, ihanko piti uutisista kuulla. Me ikääntyneet on se jo tiedetty 40-vuotiaina.

Joo! Ikävä juttu,et uutiset uutisoivat tuollaisia"ikäviä"tosiasioita.

Vierailija
4/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sotealalla tuon ikäiset voivat jossakin  helposti saada vaikipaikan tai pitkän sijaisuuden.

Vierailija
5/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Viihdyn työpaikassani ja lähden tästä korkeintaan Kelan asiakkaaksi.

M57

Vierailija
6/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalleni palkataan pääasiassa 50+ ihmisiä. Itsekin vaihdoin työpaikkaa 58-vuotiaana. Onpa sinne otettu jopa 60+. Yksi oli jäänyt jo eläkkeelle toisesta paikasta mutta tuli meille 65-vuotiaana.

Vierailija
7/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60-vuotias ja kysyttyä työvoimaa. Mietin jo mitähän alkaisin tehdä seuraavaksi, tekee mieli vaihtaa alaa?!

Vierailija
8/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huolita niin sitten ollaan työttöminä.

Vierailija
9/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tarkoitettiin keskimääräistä 55-vuotiasta eli tyyppiä, joka ei ole valmistumisen jälkeen käynyt kuin työnantajan pakottamat lisäkoulutukset eikä kehitä itseään vapaa-ajallaan. Iso osa myöhäiskeski-ikäisistä tyypeistä on aika väsyttäviä töissä, mutta mukaan mahtuu virkistäviä poikkeuksia, jotka suhtautuvat uusiin asioihin innokkaasti. Näille on kysyntää.

Vierailija
10/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pyydettiin uuteen paikkaan töihin just vuoden alusta. Olen 52v. Kun tekee työnsä riittävän hyvin, ei tarvitse hakea töitä, vaan vanhoilla suhteilla kutsutaan uuteen paikkaan.

Vierailija
11/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on jo eläkkeellä mutta häntä kutsutaan edelleen töihin, koska pitkä kokemus, ammattitaito ja osaaminen on haluttua! En missään tapauksessa väitä, että näin hyvin olisi asiat kaikilla, täytyisi jokaisen 55+ kohdalla käyttää tilannetajua. Ja niin...lääkärini, ihana luotettu lääkärini, teki työtään aina 95- vuotiaaksi, sitten vasta tuli stoppi ja päätti jäädä eläkkeelle.

Vierailija
12/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sotealalla tuon ikäiset voivat jossakin  helposti saada vaikipaikan tai pitkän sijaisuuden.

Olen yli kuudenkymmenen. Olin äskettäin leikkauksessa(paikallispuudutus) ja pohdin siinä, että jaksankohan enää kauan työssäni keva-puolella. Lääkäri ja paikalla olevat hoitajat ehdottivat heti, että tänne vain, kyllä täältä töitä löytyy.  

Vierailija
13/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 55-vuotias työntekijä, hän tuskin on enää edes halukas vaihtamaan työpaikkaa.

Sillä ei ole mitään merkitystä haluaako vaihtaa työpaikkaa vai ei, haluaako kyseiseen työpaikkaan vai ei, kun työntekijä LAITETAAN, PAKOTETAAN siihen työhön halusipa sitä itse tai ei.

Vierailija
14/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hieno juttu, en edes haluaisi kyseistä työtä missään nimessä.

Vierailija
15/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ne työnantajat sellasii haluu ku niillä ei enää seiso.

Vierailija
16/16 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis ikävä juttu kun pitävät itsestäänselvyyksiä "uutisina".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän