Astianpesukone jättää astiat
todella vahvasti pesuaineelta haiseviksi. Vaihdoin pesuaine merkkiä fairysta Suniin, ei auta. Muoviastioita ei voi kohta käyttää ollenkaan kun tarttuu ruokaan maku. Mikä avuksi? Kone ei ole kuin pari vuotta vanha ja tämä on nyt jokusen kuukauden jatkunut. Sihdit on putsattu useaan kertaan.
Kommentit (9)
Jätä muoviastiat. Ota normaalit kaupasta. Joskus joutuu pesemään kaksi kertaa. Katso onko itse kone puhdas sisältä.
Onko pieni astianpesukone? Oma koneeni jätti astiat mielestäni vähän saippuaisiksi, niihin jäi aina liukas pinta pesusta. Aloin puolittamaan Sun-tabletit ja nyt pesutulos on parempi ja astiat tuntuvat puhtailta. Säästyy rahaakin enemmän osakkeisiin. M31, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Jätä muoviastiat. Ota normaalit kaupasta. Joskus joutuu pesemään kaksi kertaa. Katso onko itse kone puhdas sisältä.
On meillä normi astiat käytössä. Muovisia on säilytysrasiat, kulhot yms. joihin se haju tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko pieni astianpesukone? Oma koneeni jätti astiat mielestäni vähän saippuaisiksi, niihin jäi aina liukas pinta pesusta. Aloin puolittamaan Sun-tabletit ja nyt pesutulos on parempi ja astiat tuntuvat puhtailta. Säästyy rahaakin enemmän osakkeisiin. M31, Helsinki
Ihan iso kone ja oon ruvennut käyttämään kuuminta ohjelmaakin. Ei auta.
Miksi käytät hajustettua pesuainetta, sehän on täysi turhake.
Apuva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä normi astiat käytössä. Muovisia on säilytysrasiat, kulhot yms. joihin se haju tarttuu.
Silloin ehkä koneen puhdistusta, ohjekirja. Ja joutuu varmaan pari kertaa aina käyttämään, jos on valmistettu liharuokia.
Minulla 10 vuotta vanha pieni tiskikone. Toimii moitteettomasti. Kerran kuussa puhdistan nukkasihdin ja laitan koneen pyörimään tyhjiltään tiskikoneenpuhdistusaineen kanssa. Käytän Sun tiskikonetabletteja.
Puolita tiskiaine tai osta jauhetta, ne on suunniteltu hyvin likaisille astioille ilman esipesua.
Kirkaste. Sekä fairya mukaan pesuun.
Sincc