Suomi24 Treffit, kokemuksia?
Olen todella pihalla näissä seuranhakupalstoilla... Millainen tuo on ja voiko näistä löytyä oikeasti sielullista seuraa :)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä löydän miehen joka sielultaan samantyylinen... En mistään kai, etenkään netistä :(
Ulkonäkö toissijainen minulle, kaipaan sielunkumppania... Samoja Arvoja, mielenkiinnon kohteita....
Samaa vailla 😑
Poistin taas tinderin ties monettako kertaa, kun ei vaan ole samanhenkisiä ihmisiä, jotka viehättävät myös ulkoisesti edes hieman.
Kovin yksinkertaisia ovat tinder miehet, tai pelkkä seksi mielessä. Alkoholia ja tupakkaa menee, eikä elämäntavat muutoinkaan kohtaa...
Ihan kokematontakaan en kyllä halua, koska itelläni on lapsi ja kokemusta parisuhteesta.
Huumorintajuinen, liikunnallinen, luonnonläheinen mies, joka ei enää elä nuoruuttaan 4 kymppisenä on ilmeisesti liikaa vaadittu.
Eikö tuo treffipalsta kuollut käytännössä viesti- ja muihin rajoituksiin jo vuosia sitten? Ja hyvä niin tai ainakin minun onneni, että maksupainostus ajoi kalastelemaan paremmille apajille. Nyt onnellisesti parisuhteessa.
Pelkkiä pubiruusuja ja risuja.
Eli just teille sopivia 👍
Ihan hyvä paikka se on... Pari kertaa saannut seksiseuraa sieltä mutta ehkä vähän liikaa pullukoita siellä joten se ainoa huonopuoli.
m28
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Ostin lahjoja yhdelle naiselle. Ei edes kiittänyt. Sairasta sakkia.
Omituisten otusten kerho. Koskee molempia sukupuolia.