Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapissa ei välitetä koronasta, vaan jouluna pidetään uskonnollisia juhlia kuten ennenkin.

Vierailija
18.12.2020 |

Nyt voitte lopettaa uusimaalaisten haukkumisen. Täällä on tehty kaikki mahdollinen. Olisi reilua, että muutkin tekisi saman.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä uudellamaallakaan tehty kirjaimellisesti mitään siinä vaiheessa, kun tartuntoja oli suhteessa sama määrä kuin Lapissa nyt.

Vierailija
2/5 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä uudellamaallakaan tehty kirjaimellisesti mitään siinä vaiheessa, kun tartuntoja oli suhteessa sama määrä kuin Lapissa nyt.

Miksi sitetn uusimaalaisia haukuttiin kun itsekään ei tee mitään kun on samassa tilanteessa? Muilta odotetaan sitä mihin itse ei viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, turha jeesustella, Lapissa on tartuntoja tällä hetkellä alle viidesosa mitä Uudellamaalla asukaslukuun suhteutettuna. Pitäisikö kaikkien elää teidän tunarien ehdoilla?

Vierailija
4/5 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitetn uusimaalaisia haukuttiin kun itsekään ei tee mitään kun on samassa tilanteessa? Muilta odotetaan sitä mihin itse ei viitsi.

En ole haukkunut ketään missään vaiheessa, joten outoa kysyä tuota minulta.

Vierailija
5/5 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, turha jeesustella, Lapissa on tartuntoja tällä hetkellä alle viidesosa mitä Uudellamaalla asukaslukuun suhteutettuna. Pitäisikö kaikkien elää teidän tunarien ehdoilla?

Ja kun Uusimaa oli samassa tilanteessa, niin haukuttiin kun ei tehty mitään. Nyt ollaan itse samassa ja myöskään tehdä mitään. Jostain kumman syystä vikaa löydetään aina muualta kuin omasta toiminnasta.