Suomi24 Treffit, kokemuksia?
Olen todella pihalla näissä seuranhakupalstoilla... Millainen tuo on ja voiko näistä löytyä oikeasti sielullista seuraa :)
Kommentit (48)
Löysin muutamassa viikossa mieheni, hän erottui kirjoituksillaan ja tapasimme muutaman viikon viestittelyn jälkeen. Sattumoisin olimme samasta kaupungistakin. Nyt olemme olleet yhdessä 14 vuotta, ja naimisissa 8 vuotta. Se mikä on harvinaista niin olen ollut onnellinen joka päivä, 14 vuotta. Se vain on niin, se vain meni niin kun tapaa ihmisen, jolla on samanlainen mieli ja jonka kanssa on sekä hellä että hauska arki.
Suomi24 sopii niille joille luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Suomi24:ssä voi kirjoitella ja tutustua ennen kuvan lähettämistä. Tinderissä mennään kuva edellä.
Suomi24:stä on löytynyt muutama hyvä ja kiinnostava tyyppi. Toki vaatii vähän etsimistä.
Ajoittain menen itse tänne ja ihan mielenkiintoista jutella ihmisten kanssa. Parit treffitkin on löytynyt ei vaan sitten ole sen pidemmälle asiat edenneet.
10v. sitten oli ainakin hyvä, kun nykyinen aviomies sieltä tuli löydettyä. Oikein hyviä treffikumppaneita myös löysin ennen aviomiestä, vaikka olin ilman kuvaa. Harvoin viiskymppisiä salaseuraa etsijöitä tuli vastaan.
En nyt ole erityisen tuma enkä kauniskaan mutta Tinderissä ärsyttää sen pinnallisuus. Ihminen on muutakin kuin ulkonäkö.
Tinderissä et saa edes mahdollisuutta jos et ole kaunis tai vahvasti meikattu tai photoshopattu - mielellään kaikkia näitä.
Kiitos jo vastanneille, eli saattaisi olla toivoa. Olen itse eronnut 20v suhteesta, enkä osaa treffailla yhtään :) Juttekukaveria ensisijaisesti etsin ja sitä sielunkumppania...
Suomi 24 treffit on miehen näkökulmasta kuolleet. Samat naiset joista tuoreimmat jos hakee niitä joilla ei ole lapsia. Ovat roikkuneet siellä viime vuodesta. On siellä 7v roikkuneita.
Onkohan jotkut naiset napannut sopivan "nätin" kuvan netistä, ja esiintyvät sillä.
Alkanut epäilyttämään muutaman profiilin kanssa kun lisäkuvien saamiseen tulee mitä ihmeellisempiä selittelyitä.
Se kanssa ihmetyttää kun profiilin kuva saattaa olla monta vuotta vanha, tätä kun hienovaraisesti tiedustelee saadaan sellainen tuohtuminen aikaan kun olisi jotain henkilökohtaista ominaisuutta arvostellu.
En oikein tiedä miten tuolla pitäisi asiallisen miehen olla, pitäisikö olla ollenkaan?,
Kaveri käytti tuota paljon aikoinaan, löysi muutamankin seurustelusuhteen ja yhden aviomiehen sieltä. Ihan normaaleita miehiä.
Nyt viimeksi erotessa vaihtoi siihen pannukakkuun, oli kuulemma meininki niin muuttunut suomi24:llä. Löysi sitten sieltä nykyisen avopuolisonsa.
(Nämä tapahtumat siis noin 20 vuoden aikajaksolla, tiivistettynä vaikuttaa vähän menevämmältä kuin mitä oli oikeasti.)
Tein vaihteeksi tunnnarit palveluun ja katselin käyttäjämääriä. Uudellamaalla 39-49 vuotiaita naisia palvelussa 528. Mikäli rajaan hakua, että vain kuvalliset profiilit niin tuleekin 195 profiilia tuloksiin. Kun vielä otan mukaan vain viimeisen kahden viikon aikana kirjautuneet, niin jää 109 profiilia. Kun lisäsin, että savuton eikä halua lapsia, niin tuloksia tuleekin 34. Tässä kohtaa toki haun kyvyttömyys tehdä käänteinen valinta iskee näpeille. Sen sijaan, että merkkaisin etten halua ketään, joka kertoo tupakoivansa joudun hakemaan heitä jotka kertovat erikseen etteivät tupakoi.
Tätä kuitenkin pidetty Suomen suurimpana deittisivustona, mutta Uudellamaallakaan ei käyttäjämäärä ole kummoinen. Mikäli vielä rajaisin pk-seutuun ja ehkä kehyskuntiin, niin jonkin verran tuosta 34 tippuisi. 34 ennenkuin edes katsottu onko mitään yhteistä. Itselläni vielä koira&kissa-allergia karsii hiukan lisää.
Eilen illalla katselin muutamaa profiilia suppeasta hakutuloksesta ja ei tullut ainuttakaan eteen, ketä olisi kiinnostanut lähestyä. Onko deittimarkkinat niin sirpaloituneet usean sivuston ja palvelun kesken vai onko nettideittailu nuorempien ihmisten juttu?
Vierailija kirjoitti:
Et tule löytämään niitä kyllä suomi24treffeistä. Olin viime vuoden alussa pari kuukautta kyseisellä sivustolla. Kuvattomia, varattuja miehiä oli 80%, loput jollaintavalla alko-ja/tai mielenterveysongelmaisia. Se varattujen vonkaaminen oli kyllä ihan huippua, yllätti se määrä miehiä jotka varattuna etsii päiväkahviseuraa. Tämän vuoden alussa menin sivustolle taas uudestaan, ja siellä senkun sama meno jatkuu. Yhdestä miehestä sain pitkän riesan kun pommitti viesteillä häiriköintiin asti. Poistin profiilin, enkä enää aktivoi sitä uudestaan, ikinä. Mutta onnea jatkoon sinulle.
Miehen ex naisystävä piti siellä ilmoitusta ollessaan vielä aiemmassa suhteessaan. Hupaisin oli selitys: hän oli siellä vahtimassa, koska epäili, että silloinen miesystävänsä etsi siellä seuraa. Kas kummaa hommassa kävi niin, että nainen vaihtoi lennosta uuteen ja tämä "pettäjäksi" epäilty mies jäi kuin rukkanen.
Tarinan opetus; jotkut ovat vain niin reppanoita, että uusi suhde on löydettävä ennen kuin vanhasta uskaltaa lähteä. Koskee näköjään naisia siinä missä miehiäkin ja selittää suuren varattujen ilmoitusten määrän näissä palveluissa.
Löytyi sieltä vielä jatkuva pitkäaikainen suhde n. 4 v. sitten. Kävin muutamilla treffeillä, yksi mukava, yksi jäkittäjä (yhden asian ihminen, vain yksi puheenaihe...), muutama ainoastaan seksiä etsivä. Viestejä tuli kaikenlaisia, vieläkin vaihtelen viestejä parin ihmisen kanssa ystävänä. Yököttäviä viestejä vain pari, jotka menivät estoon heti.
Suosittelen kokeilemaan! Parempi kuin Tinder, ehdottomasti. Mieti omaa profiilitekstiäsi, millainen olet ja mitä haluat kertoa itsestäsi ja kiinnostuksenaiheistasi. Meillä klikkasi hyvin äkkiä parin yhteisen asian merkeissä enkä ole hetkeäkään katunut! :) Vaihtelimme viestejä pari viikkoa, sen jälkeen tapailimme kahvilassa muutaman kerran. N. 2 kk:n päästä pyysin lounaalle kotiin ja siitä sitten jatkoimme tiiviimmän seurustelun merkeissä. Mies sanoo, että hän itse arvosti tätä...
Olen löytänyt sieltä parisuhteen, joka meni poikki 6,5 v jälkeen.
Sittemmin sellaisen ihmisen, joka vaikuttaa aika lailla ns. sieluntoverilta. Saa nähdä miten käy. :)
Moni siellä näytti notkuvan vuodesta toiseen. Mutta itse vihaan Tinderiä ja halusin että profiilissa on tekstiä.
Mulle kirjoittaminen luontevampaa tutustumisessa. Törkyviestejä sekä outoja juttuja voi myös tulla inboxiin.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles