Olen löytänyt höyrypuhdistuksen. Paljastui likainen koti.
Kodin hankintana höyryttävä imuri, jolla voi imuroida kuivana tai nestettä tai sitä höyryä ja sen mukana likaa. Järkyttyneenä olen pessyt helvetinkoneellani pieniä lattia-aloja. Hetkä aiemmin luututtu lattia tuottaa imurin nestesäiliöön mustaa lientä. Matoista mitä höyryllä irtoaa en pysty edes kuvailemaan. Tänään höyryimuroin sohvan. Tsiisus. Siis enhän minä mikään kodin ihme ole, mutta olen lähinnä luullut että meillä on sekaista eikä niinkään likaista.
Kommentit (73)
Mäkin haluisin sellasen! Oon kuullu pelkkää hyvää niistä!
Mäkin haluaisin sellasen. Eivätkö oo aika kalliita?
Prismasta. On siellä satasen halvempi kuin verkkokauppa.comissa. Ja kun ostin kanta-asiakaspäiviltä, sain vielä -15% alennusta. Merkki/malli Kärcher sv 1905.
http://m.prisma.fi/object;130461;tuotekuva?nmsid=53710b0c7c013&pob=552105082
Tai tää. Ei oo kyllä edes pahan hintaisia, tuollainen lähtee heti seuraavaksi hankintaan. En kestä tota meidän Aatamin aikaista imuria.. Hyvä syy hankkia uus :)
Kyllä ne liat lähtee kun imuroinnin jälkeen moppaa vedellä ja jotain pesuainetta. Edes kerran viikossa.
Höyrypuhdistimella ei tee oikeastaan mitään, ellei se ole samalla imevä. Tuo SC3000 ei ime, höyryttää vaan. Sillä ei siis tekstiileitä puhdisteta ja lattiankin joutuu pyyhkimään erikseen.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:01"]
Kyllä ne liat lähtee kun imuroinnin jälkeen moppaa vedellä ja jotain pesuainetta. Edes kerran viikossa.
[/quote]
Tahrathan kyllä tosiaan moppaamalla lähtevät, mutta muuten se on ollut minusta aina lian siirtämistä pisteestä a pisteeseen b veden mukana.
Ja kyllä, olen pahimmillaan luutunnut samaa tilaa päivittäin.
Laita linkki imuriin joka hyvä joka siis myös imee ne liat.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:06"]Höyrypuhdistimella ei tee oikeastaan mitään, ellei se ole samalla imevä. Tuo SC3000 ei ime, höyryttää vaan. Sillä ei siis tekstiileitä puhdisteta ja lattiankin joutuu pyyhkimään erikseen.
[/quote]
Ai :o en löytänyt prisman sivuilta tuota ap:n konetta. Totta kai haluan sellaisen mikä myös imee :D
Tämä sivu ei aina anna mun tehdfä linkkejä, mutta tuon osoitteen kun kopioi osoitekenttään, niin pääsee prisman verkkokauppaan imevän höyryputsarin kohdalle.
prisma.s-verkkokauppa.fi/fi/prisma/karcher-sv-1905-imeva-hoyrypuhdistin
Laita ap koneesi merkki ja malli niin katson googlella-
Mä niin tahdon tollasen <3 tuollanen kunnollinen on näköjään sit jo hintavakin
Haluaisin tuollaisen :D Kodinkoneet on yleensä viimeinen asia mikä kiinnostaa, mutta tuo olisi hyvä.
Eikös ihmesieni naarmuta muovia? Minä sain sillä laminaattiin reiän. Matothan saa höyrypesimellä mukavasti raikastettua.