Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä oikeasti apua, kun lasten isä käyttää henkistä väkivaltaa?

Vierailija
18.12.2020 |

Lastenvalvoja ei pystynyt auttamaan, ei myöskään perheväkivaltaklinikka. Eikä perheneuvola. Viesti on se, että vanhempien pitää pystyä sopimaan keskenään. Mua voitaisiin tukea keskustelemalla, mutta se ei riitä enää. Tilanne on jatkunut niin pitkään, että tällä on todella dramaattisia vaikutuksia mun hyvinvointiini. En pysty tulemaan vahvemmaksi ja sietämään tilannetta paremmin. Lastensuojelua on ehdotettu, mutta epäilen suuresti onko heillä sellaisia keinoja, joilla pääsisin ulos tältä väkivallan kehältä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Update ap:lta: tilanne pahenee, käytös kohdistuu myös suoraan lapseen, mut on mustamaalattu myös koululle ja mun mielenterveydestä ollaan huolissaan, kun pelkään lapseni isää.

Rukoilkaa mun puolesta, pyydän, ei mulla ole enää muuta jäljellä.

Jos tämän lukee joku, joka tekee työtä lasten parissa, niin pyydän, pyydän, harkitse, että kaikki, mitä lapsen vapiseva toinen vanhempi itkun keskeltä saa sanottua, onkin totta. Että pelkääminen ei sittenkään olisi hullun merkki, vaan jos hullu sittenkin olisi se, joka on tuhonnut toisen ihmisen.

Vierailija
62/62 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että sukusi palkkaa yksityisetsivän jos sinulla ei ole rahaa siihen, ja ota todisteet miehen käytöksestä lapsia kohtaan, niin lasten ei tarvitse enää mennä isän luokse. Juttele kriisikeskuksessa ja kriisipuhelimeen vaikka nimettömänä, jos et saa muualta vastakaikua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä