Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ajauduitte toiseksi naiseksi?

Vierailija
12.05.2014 |

Kiinnostaa, sillä itse ajauduin soppaan tietämättäni. Mies kertoi olevansa sinkku, vietimme öitä yhdessä hänen asunnollaan, kävimme lomalla. Vuoden jälkeen miehen avovaimo soitti ja pyysi lopettamaan yhteydenpidon, sillä hän ei enää kestä. Mies oli väittänyt että tiedän perheestä, enkä välitä. Ihan uskomaton sika.

Miten te ajauduitte toisiksi naisiksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen huonon itseluottamukseni takia. En arvostanut itseäni.

En enää koskaan.

Vierailija
2/24 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:34"]Silloisen huonon itseluottamukseni takia. En arvostanut itseäni. En enää koskaan.[/quote]

20 piti jatkaa: En enää koskaan tule vajoamaan noin alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyhmä. Miehellä ei ollut sormusta ja oletin että on vapaa, kun ei koskaan muuta väittänyt. Sitten kuulin kun puhuttiin puhelimessa, kun joku sen kavereista huusi, että ei taida olla oma vaimo siellä langan toisessa päässä.

Miehet on täysiä kusipäitä ja toivon ettei yksikään enää koskaan tule metriä lähemmäksi jauhamaan sitä paskaa.

Vierailija
4/24 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 4 kertaa seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Tälläkin hetkellä kahden. En todellakaan haluaisi vakavampaa suhdetta kummankaan kanssa. haluan vain seksiä ja se on varsinkin toisen kanssa elämäni parasta. olen 43-vuotias ja ollut aikoinaan myös 10 vuotta avioliitossa, jossa olin itse uskollinen, mutta ex-mieheni ei.

Vierailija
5/24 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheen netissä ja mies sanoi olleensa noin muutaman vuoden sinkkuna. Pienen facebook kyttäyksen jälkeen heräsi epäilyt erään naisen kommenteista mitä oli melkein jokaisessa kuvassa. Kun olimme seurustelleet noin vuoden mies tunnusti että oli suhteemme alussa ollut vielä exänsä kanssa yhdessä. Mies jätti hänet kun oli häntä muutaman kerran pettänyt... Olemme edelleen yhdessä mutta harmittaa että ero johtui minusta, en olisi ottanut mieheen yhteyttä jos olisin tiennyt ettei ole sinkku. Ex nainen ei tiedä pettämisestä mitään.

Vierailija
6/24 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama tarina. Mies ei kertonut, että seurustelee. Sain tietää netistä.

Vierailija
7/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mies asui työn vuoksi paikkakunnalla b ja tutustuttiin. Sitten paljastui, että hänellä oli perhe paikkakunnalla a. Olin jo raskaana. Erosi vaimostaan vasta, kun yhteinen lapsemme oli 3v. Eksä siis tiesi lapsesta ja suhteestamme, mutta mies ei halunnut erota aikaisemmin, kun se ensimmäinen perhe oli niinkuin "oikea perhe". Viimein vaimo siis haki eron, kun koko suku jo tiesi minusta ja minun lapsestani. Menimme naimisiinkin, liittoa kesti noin kymmenen vuotta, sitten kyllästyin miehen sivusuhteisiin. Ja vaikka tämä monista voi kuulostaa klassiselta provolta, niin tarina on tosi.

Vierailija
8/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole "ajautunut". Ollaan pitkäaikaisia ystäviä, viihdytään hyvin toistemme kanssa ja seksi on ihanaa. En haluaisi kuitenkaan miestä itselleni, enkä seurustelisi hänen kanssaan vaikka hän olisi vapaa. En ole vastuussa miehen teoista, hän tekee niinkuin haluaa. Jos hänen omatuntonsa ja moraalinsa sallii toisen naisen, se ei kuulu minulle.

Vierailija
9/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:44"]Kiinnostaa, sillä itse ajauduin soppaan tietämättäni. Mies kertoi olevansa sinkku, vietimme öitä yhdessä hänen asunnollaan, kävimme lomalla. Vuoden jälkeen miehen avovaimo soitti ja pyysi lopettamaan yhteydenpidon, sillä hän ei enää kestä. Mies oli väittänyt että tiedän perheestä, enkä välitä. Ihan uskomaton sika.

Miten te ajauduitte toisiksi naisiksi?

[/quote]

Tapasin mukavan miehen joka osoitti kiinnostusta.

Juuri eronneena sanoin etten nyt halua suhdetta.

Tutustuttiin ystaväpohjalta, kahvit, leffa kerran pari viikossa muutamakk.

Vaikutti ihanalta,ihastuin ja kypsyin ajatukseen suhteesta ja ajattelin olevani onnekas..

Ystävyys syveni suhteeksi.

Epäilykset heräsi pikkuhiljaa, puhelin aina taskussa, jos soitin joskus soitti vasta seur.pv jne..

Lopulta myönsi että eroprosessi vireillä mutta totuus oli sillä vaimo 3vuorotyössä joka ei ollut eroprosessista tietoinen.

Kun tajusin olleeni kakkonen loppu siihen ja rumasti.

Vierailija
10/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun mulkku ei kertonut että seurustelee. 

Vierailija
11/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvin samankaltaisia juttuja. En vaan jaksa ymmärtää miten jollain on pokkaa valehdella niin päin naamaa. Usko on mennyt ihmisiin. :( Toinen nainenhan tunnutaan mieltävän riidanhaluiseksi, perheenrikkojaksi mutta tuntuu että liian usein tämä toinen nainfn ei edes tiedä perheestä.

Ap

Vierailija
12/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tapailla mukavaa miestä, jonka tapasin eräässä seminaaripäivässä, johon osallistuin työni merkeissä. Olin muutamaa kuukautta aiemmin eronnut kuuden vuoden avoliitosta, enkä kaivannut mitään sen vakavampaa. Tapailusuhde riitti hyvin. Tapailimme, kävimme syömässä, leffassa, teatterissa, keskustelimme. Meillä oli hauskaa yhdessä. Tapasimme myös toistemme ystäviä ja vietimme aikaa heidän kanssaan. Suhteen edetessä mies oli yötä minun luonani ja minä vietin välillä aikaa miehen kaksiossa. Teimme yhdessä viikonloppureissun Barcelonaan. Kaikki sujui helposti ja hyvin.

Kun tapailua oli jatkunut puoli vuotta eräs miehen tuttava totesi illanvieton yhteydessä, että olen tosi mukava ja mieskin vaikuttaa selvästi onnellisemmasta, kun on ilmeisesti eronnut vaimostaan. Tyrmistyin, sillä mistään vaimosta, edes ex-sellaisesta ei ollut koskaan ollut puhetta. Kysyin mieheltä suoraan asiasta seuraavana päivänä ja painostuksen jälkeen hän tunnusti olevansa naimisissa ja että hänellä on 6-vuotias poika. Se kaksio, jossa minäkin olin viettänyt aikaa oli asunto, jonka mies oli vuokrannut kaupungista työnsä takia. Perhe asui parin tunnin ajomatkan päässä omakotitalossa. Liitto oli kuulemma täysi kulissi, mitään tunteita ei ollut, oltiin yhdessä vain lapsen ja taloudellisten syiden takia jne. 

Katkaisin välit kokonaan sen jälkeen, kun asian todellinen laita selvisi. En tiedä, oliko miehen vaimo selvillä miehensä tekemisistä tai siitä, että heidän liittonsa oli seksitön kulissi. Miehen toiminta oli joka tapauksessa aivan uskomattoman epärehellistä ja törkeää ihan kaikkia osapuolia kohtaan.

Vierailija
13/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole omaatuntoa.

Vierailija
14/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:45"]Ei miehillä ole omaatuntoa.

[/quote Tai se unohtuu silloin kun seisoo!!!!

Vierailija
15/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että kyse on ajautumisesta? Minulla se on tietoinen valinta. Varatut miehet on parempia sängyssä. Himokkaampia kun vaimo on pihdannut kuukausi, vuositolkulla. Parisuhteessa eläneet miehet osaavat myös ottaa naisen paremmin huomioon sängyssä. Sinkkumiehiltä se naisen huomiointi tahtoo unohtua, ja seksi on vain omien tarpeiden tyydyttämistä. Tästä syystä panen vain ukkomiehiä.

Vierailija
16/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:58"]

Kuka sanoi, että kyse on ajautumisesta? Minulla se on tietoinen valinta. Varatut miehet on parempia sängyssä. Himokkaampia kun vaimo on pihdannut kuukausi, vuositolkulla. Parisuhteessa eläneet miehet osaavat myös ottaa naisen paremmin huomioon sängyssä. Sinkkumiehiltä se naisen huomiointi tahtoo unohtua, ja seksi on vain omien tarpeiden tyydyttämistä. Tästä syystä panen vain ukkomiehiä.

[/quote]

Aika harvoin se vaimon pihtaaminen on oikeasti kenellekään miehelle syy sivusuhteeseen, vain poikkeustapauksissa. Sen sijaan tarina siitä, että avioliitossa ei ole enää seksiä on melko yleinen...

Vierailija
17/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:58"]

[/quote]

Aika harvoin se vaimon pihtaaminen on oikeasti kenellekään miehelle syy sivusuhteeseen, vain poikkeustapauksissa. Sen sijaan tarina siitä, että avioliitossa ei ole enää seksiä on melko yleinen...

[/quote]

Ja oikeastihan kyse on vallankäytöstä. Pettäminen on vallankäyttöä tai koston väline. 

Vierailija
18/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tarina kuin aloittajalla. Mies kertoi olevansa eronnut. Hänellä oli myös oma asunto, josta ei ikinä olisi voinut päätellä, että hänellä on vaimo. Asui siellä töiden takia. Jäljestäpäin ajatellen todella sydämetön, itsekäs, tunteeton luuserimies, vaikka työelämässä menestyikin. Tapasin hänet nettitreffien kautta elämänkumppania etsiessäni, miten kornia ja surullista.

Vierailija
19/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttuja lukee, tulee kurja olo. Miehet huijaavat naisia, jotka ovat etsimässä elämäänsä rakkautta ja välittämistä. Jos minä saisin päättää, haluaisin, että suhdestatuksen valehtelemisesta tehtäisiin rikos, siis siinä tapauksessa, jossa naimisissa oleva väittää olevansa vapaa.

Vierailija
20/24 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni kävi ahkerasti tanssimassa. Sieltä sitten tarttui mukaan mies, joka jonkun tapaamiskerran jälkeen osoittautui varatuksi. Jostain syystä suhde taisi jatkua kauan. 

Jännä että niin useat varatut miehet eivät näe mitään ongelmaa siinä, että he valehtelevat olevansa vapaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän