Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysvaatteita???

Vierailija
12.05.2014 |

Herranjestas mikä on tarjonta äitiysvaatteissa! Mistä olette löytäneet mukavia ja samalla nuorekkaita vaatteita? Help!!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.jasmin.fi/aitiysvaatteet.html

Myymälä sijaitsee Oulussa kauppakeskus Valkean kolmannessa kerroksessa.

Vierailija
2/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap muuta sano. H&M:ltä löysin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamalicious merkkiä myy muutamat vero modat ja netistä löytyy. Eivät ole erityisen kestäviä mutta halpoja.

Vierailija
4/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamalicious merkkiä myy muutamat vero modat ja netistä löytyy. Eivät ole erityisen kestäviä mutta halpoja.

Joo, mä totesin saman. Aika jäätäviä rötkyjä suurin osa. Tuntuu, että suomesta on todella vaikea löytää sellaisia "bisneskelpoisia" tms vähän siistimpiä äitiysvaatteita. Toki se varmaan johtuu ihan kysynnästä...

Vierailija
5/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko löytäneet äitiysfarkkuja joissa on taskut?

Vierailija
6/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tasan 2 äitiysfarkut (pitkät + shortsit) ja 2 äitiyspaitaa (pitkä ja lyhyt hihainen). Olin muutenkin muuttamassa omaa vaatekaapin sisältöä niin käytin ja venytin vanhat jo valmiiksikin nujahtaneet vaatteet loppuun kasvavan mahan kanssa.

Vierailija
7/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin tasan 2 äitiysfarkut (pitkät + shortsit) ja 2 äitiyspaitaa (pitkä ja lyhyt hihainen). Olin muutenkin muuttamassa omaa vaatekaapin sisältöä niin käytin ja venytin vanhat jo valmiiksikin nujahtaneet vaatteet loppuun kasvavan mahan kanssa.

Joo, mä hankin kanssa yhdet shortsit & farkut ja muutamat kotihousut. Lisäksi pari äitiys t-paitaa. Muuten oon käyttänyt lähinnä joustavia mekkoja ja paidoista & topeista niitä löysempiä versiota mitä kaapeista on löytynyt. Onneksi mulla oli myös pari sellaista superjoustavaa kynähametta, ne pelasti aika lailla työvaatekaapin kun vanhat jakut ja neuleet kuitenkin mahtuivat. Oikeastaan juhlavaatteiden kanssa teki vain tiukkaa, kun odotusajalle sattui kaksi juhlavampaa tilaisuutta. Niin, siis mammasukkahousuja olen ostanut paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän