Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiysvaatteita???

Vierailija
12.05.2014 |

Herranjestas mikä on tarjonta äitiysvaatteissa! Mistä olette löytäneet mukavia ja samalla nuorekkaita vaatteita? Help!!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut Henkkamaukalta ja kirppareilta.

Vierailija
2/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm on aika kova sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta oon ostanut ja sain tutuilta heidän vanhoja. Ei nämä nyt nuorekkaita ole, mutta kyllä sitä pari kuukautta kulkee vähän rumemmissakin vaatteissa. Nää on kuitenkin tarpeeksi siistit ja asialliset käyttää ihan asiakaspalvelutyössäkin.

Vierailija
4/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin bestselleriltä Mama licious vaatteita. Nuorekkaita ja muodikkaita, kelpasivat tälle nuorelle äidille!

Vierailija
5/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ltä ja Kampin Bebesistä (niillä on myös nettikauppa ja valikoimissa tuo Mamalicious). Po.P:lta saa myös kivoja.

Vierailija
6/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut ihan tavallisia vaatteita, sopiva leikkaus, materiaali ja koko, niin käy hyvin äitiysvaatteesta. Tämä pätee siis paitoihin.

Vierailija
7/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mistään! Toivottavasti pärjään löysillä paidoilla ja leggingseillä raskausajan. H&M:n äitiyskuteet on karseita, paidat ihan mitäänsanomattomia, jotain kulutettuja farkkuja ja toppaamattomia kaarituettomia imetysrintsikoita.. Netistä ei viitsisi tilailla  kun mitoituksista ei tiedä. Yhdet pellavahousut löysin H&M:ltä mutta ne taitavat sopia vasta viimeisellä kolmanneksella koska vyötärön trikoo on niin löysää.

Vierailija
8/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Henkkamaukalta ihan tummansiniset pillifarkut, todella hyvää materiaalia (ei tule polvipusseja). Paitoja ei ole juuri tarvinnut ostaa, omat tavalliset paidat sopivat. Ostin yhden neuleen (Henkkamaukalta myös) vähän siistimmäksi paidaksi.

Vierailija
9/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexillä uusi mallisto netissä?

Vierailija
10/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:31"]

Mä ostin Henkkamaukalta ihan tummansiniset pillifarkut, todella hyvää materiaalia (ei tule polvipusseja).

[/quote]

Itse ostin myös siistit, tummansiniset työfarkut H&M:ltä vuosi sitten. Istuivat vielä paremmin kuin oikeastaan mitkään muut koskaan käyttämäni farkut, minulla on ilmeisen haasteellinen lantionseutu, alavatsani on pömpöttänyt aina, vaikka rasvaprosentti on ollut alle kahdenkymmenen. 

Vierailija
11/11 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin muuten myös pari mekkoa/hametta ASOS:ilta ja Topshopilta. Varsinkin Topshopin hihaton Made in The UK mekko oli todella hyvälaatuista trikoota. 

Yläosissa menin normivaatteilla, kuitenkin löysiä tunikoita, t-paitoja ja jopa boyfriend-tyyppisiä kauluspaitoja löytyy hyvin kaikista kaupoista. Yhden kireän, valkoisen t-paidan ostin, senkin H&M:ilta. Onneksi olin isoimmillani lämpimään aikaan, en tarvinnut yhtäkään erikoistakkia myöskään.