Jätin koiran koirapuistoon -- hirveä huuto
Ihme jengiä Helsingin keskustassa. Mulla oli asiaa Bulevardin S-Marketiin, joten jätin koirani siihen viereiseen koirapuistoon siksi aikaa. Kun tulin takaisin ehkä 10-15 minuutin päästä, niin siihen oli kertynyt porukkaa, jotka aloittivat hirveän huudon. Just sellaisia takakireitä stadilaisia, jotka ovat vieraantuneet oikeasta elämästä. Eivät kuulemma uskaltaneet tulla puistoon ollenkaan kun siellä oli koira! Sehän on koirapuisto! Jos oma fifi on niin säikky, ettei uskalla tulla puistoon jossa on koiria, niin kannattaa varmaan ulkoiluttaa öisin autolla. Eli, kannattaa välttää sitä paikkaa, aivan ihme mulkeroita.
Kommentit (27)
Me asutaan kerrostalossa ja alueella jossa ei paljon viherikköä, joten joskus otan kissani valjaissa ja kytken keskelle koirapuistoa. Se tykkää paljon muista eläimistä ja saa kunnolla raitista ilmaa. Ja kissa pärjää pidempäänkin, esim koko shoppailupäivän. Koirillekin kivaa vaihtelua!
No täähän on ihan selkee vitsi! Keksi ens kerralla parempi! Viel oikeen Roki =)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:15"]
Hesalaiset on ihme nipottajia. Itse jätän lapseni aina koirapuistoon siksi aikaa kun kävyn parilla olusella (3-6 tuoppia). Sen koirapuiston aita on niin korkea, ettei tuollainen ipana yletä sitä avaamaan. Saapahan raitista ilmaa.
[/quote]
Sama täällä. Itse vien lapsen sinne myös viikonloppuaamuisin. Lapsi saa juoksennella siellä sen 2h, jonka aikana minä voin kätevästi jatkaa kotona uniani :)
[/quote]
No olettepa te vastuuttomia! Leikkipuistot on lapsia varten! Mutta ei toki pidä viedä sellaiselle, missä ei ole aitaa.
Hahaha... Huvittavinta tässä jutussa oli se, miten jengi usko tämän soopan.
:DD
Itsehän vien lapsen aina kaupan läheisen päiväkodin pihaan siksi aikaa kun käyn virastoissa ja kaupassa.
Itse vien koirani työpäivän ajaksi koirapuistoon. Ei ole pelkoa, että joku sen varastaa, kun on niin vihainen kaikille.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:00"]Koira on todella hyväkäytöksinen saksanpaimenkoira, ja tulee kaikkien muiden koirien kanssa aina toimeen. Kunhan siis ei ole uroksia. Ja kävin siis todella nopeasti kaupassa + alkossa, eli olin poissa max. sen 15-20 minuuttia. Ihme nipottajia. Totta kai koiran voi hetkeksi sinne jättää. Parempi se on sille kuin narussa kaupan edessä.
AP
[/quote]
Valoja päälle urpo. Helvetistäkö ne muut omistajat tietää, kuinka se sun saku käyttäytyy?
Ps. Jos se puree jotakuta irrallaan, lasku tulee sulle ja koiralta lähtee pahimmassa tapauksessa henki. Sun koira, sun moka, sä maksat.