80- luvulla sai kaupasta sellaista vaaleanpunaista purkkaa, joka oli pienessä tuubissa. Oli tosi hyvää!
Kommentit (19)
Tubble gum nimistä ainakin näyttää saavan
Jos oliskin ollut, siis nykyään, niin sekin olisi kielletty. Kaikkihan Suomessa kielletään.
Muistan elävästi sen maun ja tahmean rakenteen.
Sai myös rullalle käärittyä nauhapurukumia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan elävästi sen maun ja tahmean rakenteen.
Tuoksui myös ihanalle. Muistaako kukaan Black Peteä ?
Vierailija kirjoitti:
Huppa Puppa 👴🏻?
Sehän se taisi olla.
Sitten oli semmonen tikkari, joka oli päältä karkkia ja sisältä purkkaa. Oli minusta jotenkin outo.
Söin monta tuubia ja rikollinen luonteeni paljastui kun näpistin sitä torilta markkinoilta
Jäätelö jossa oli purkkaa sisällä oli myös
Sitten oli se purkkapala jossa oli mukana tarra
70-luvulla oli levypurukumeja, niissä oli joku keräilykortti mukana, usei joku filmitähti tai jääkiekkoilija
Pitkä kovapintainen salmiakkipatukka jonka sisällä salmiakkijauhetta koko pituudeltaan. Läpinäkyvä käärepaperi.
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla oli levypurukumeja, niissä oli joku keräilykortti mukana, usei joku filmitähti tai jääkiekkoilija
Mä muistan näitä joissa oli Disneyn piirrettyjen elokuvien keräilykortteja. Keräsin ainakin Aristokatteja ja Viidakkokirjaa. Purkka oli vaaleanvihreää, ainakin Viidakkokirjassa, ja maistui ja tuoksui ihananlle banaaniesanssille.
Vierailija kirjoitti:
Jos oliskin ollut, siis nykyään, niin sekin olisi kielletty. Kaikkihan Suomessa kielletään.
Niin. Se purkki loukkaa pieniä, pyöreitä ja possunpunakoita naisia, jotka ajattelevat että heille vttuillakseen joku on sen tuotteen luonut. Siisollen punakka tuhti lyhyt nainen valittaa niiiiin kauan kunnes purkin ulkonäkö muutetaan Sammon tulitikkuaskia vastaavaksi kul.ikkaaksi ja värittömäksi
Olihan se aluksi hyvän makuista, mutta maku hävisi todella nopeasti. Ei sitä kauaa jaksanut jauhaa.
Mä muistan sen hyvin, koska mun lapset oli silloin pieniä ja ne tykkäsivät siitä. Mun mielestä se oli ällöttäväö, löysää ja tahmeaa 🤮
Huppa Puppa 👴🏻?