Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloa!! Pomoni ei ollut tajunnut, että aprillipilani oli vain pilaa.

Vierailija
04.05.2014 |

Aprillasin reilu kuukausi sitten, että voitin lotossa. Laitoin Facebookkiin kuvamanipuloidun valokuvan Veikkauksen nettisivuilta, jossa näkyy seitsemän oikein omalla rivilläni. 

No, kaikki tietenkin tajusivat ihan heti, että se oli avuton pila. Siis en edes yrittänyt oikeasti mitään pilaa, kunhan vain aprillipäivän kunniaksi olin askarrellut vähän kuvankäsittelyohjelmalla.

Pomo soitti minulle äsken, sunnuntaina. Olin aluksi aivan paniikissa, miksi ihmeessä pomo soittelisi minulle viikonloppuna tähän aikaan.

Kierrellen ja kaarrellen pomo sai kakistettua ulos, että aionko minä jatkaa kesän jälkeen vielä töissä ja että vaikuttaako se lottovoitto työhalukkuuteen. Että ymmärtää kyllä, jos haluan lopettaa työt tai vaikka vain vähentää. Mutta että olisi kiva ennen kesälomia tietää, jos pitää palkata lisää työntekijöitä.

Hetken kesti kerätä itseni ja tajuta, mistä puhun pomon kanssa. Sanoin sitten mahdollisimman asiallisesti ja pilkkaamatta, että se oli aprillipila. Pomolta kesti vähän itselläkin tajuta, mitä oli tapahtunut ja pahoitteli lopulta hämmentyneen oloisesti ja toivotti jatkossa hyvää onnea rahapeleissä.

HÄH!?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Vierailija
2/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheheh, aika symppis pomo:)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pomoa hävettää varmaan vielä enemmän kuin sua.

Vierailija
4/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilallesi olisi toinen tiedossa. Et ole vaikuttanut kovin työhalukkaalta.

Vierailija
5/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:46"]

Sitä pomoa hävettää varmaan vielä enemmän kuin sua.

[/quote]

Siksi yritinkin olla mahdollisimman asiallinen, en pilkata (muuten kuin nyt täällä..heh) ja sanoin, ettei se valitettavasti ollut totta, vaan aprillipila. 

ap

Vierailija
6/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:47"]

Tilallesi olisi toinen tiedossa. Et ole vaikuttanut kovin työhalukkaalta.

[/quote]

Sitä aloinkin miettiä, että onko se nyt aprillipäivästä asti pohtinut tätä asiaa ja yrittänyt jo etsiä tilalleni jotain. Siinähän etsii, minua ei vakituisesta työpaikasta hevin saa pois.

ap

Vierailija
7/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan joku parempi työntekijä on kysellyt työpaikkaa, mutta kun sulle ei voi potkuja antaa, pomo innostui sun lottovoitosta.

Vierailija
8/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha onpa hauskaa :))

Vierailija
9/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yt:t tulossa...