Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumalauta! Mies huusi naukuvalla äänellä ruokaa laittaessaan

Vierailija
12.05.2014 |

Mä en kestä! Mies laittaa ehkä kerran kahdessa viikossa ruoan. Muutoin kokkailut on vastuullani. No, tänään hän alkoi väsäämään jauhelihakastiketta. Itse ajattelin kerrankin ottaa rennosti ja katsella tv:tä. Hetken kuluttua kuuluu ärsyyntynyt ja naukuva ääni: voitko tulla edes laittamaan makaronit kiehumaan kun käteni ovat sidotut jauhelihan ruskistamiseen. Vesi siinä kiehui jo yli äyräiden ja mies sinkoilee ympäri keittiötä. Olen myös joutunut sanomaan mikä kattila kastikkeelle sekä millä kastiketta voi sekoittaa kun kaikki lastat pesukoneessa. Ei jumalauta! 

Ja nyt se siis on kiukkuinen kun joutuu yksin tekemään koko ruoan. Ja ps. voitte vaan kuvitella missä kunnossa keittiö on ja kuka sen siivoaa. Hän on sentään laittanut ruokaa.

Kommentit (402)

Vierailija
41/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:50"]Ihanaa, että on kohtalotovereita. Naukuva mieheni ei löydä kapsustoja koskaan! Vaikka olisin toisessa päässä taloa, niin huudahtelee keittiöstä: onko koneessa puhtaat vaiko likaiset astiat. Mä en kestä!!!

[/quote]

Toi on kyl käsittämätön juttu. Mun mies kysyy kans joka helvetin kerta kun avaa tiskikoneen: "onks tääl puhtaat vai likaset" v**** herra on hyvä ja katsoo :D mutta ei, se on mahdotonta, helpompi vaan kysyä.

Vierailija
42/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä juttuja, että oon onnellinen kun oon päässy kouluttamaan miestäni 19-vuotiaasta alkaen. En tiedä mikä tumpelo meilläkin asuis muuten! Nyt se lihapiirakkaruokavaliolla elelijä oli sentään niin nuori että vielä oppi uusia temppuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies osaa kyllä hslutessaan tehdä safkaa mutta mua ärsyttää suunnattomasti sen aggrekokin elkeet. Niin kuin olis muka joku masterchef ja kilpailee aikaa vastaan. Pannua pitää ravistaa niin että lihapalat kimpoilee ympäriinsä ja just tuo kaapeilta sekunneissa syöksyminen ihan ku se ruoka palais just nyt pohjaan. Ottaa aina puhtaan kupin joka paloitellulle vihanneslajille vaikka paistas ne yhdessä eikä muka ehdi pakkauksia tai kuoria roskiin laittaa. Syöksymistä, suurieleistä keskittymistä ja kokkaamista. Ja mähän ne sptkut siivoan. En yleensä kestä katsoa...

Vierailija
44/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:59"]Meidän mies osaa kyllä hslutessaan tehdä safkaa mutta mua ärsyttää suunnattomasti sen aggrekokin elkeet. Niin kuin olis muka joku masterchef ja kilpailee aikaa vastaan. Pannua pitää ravistaa niin että lihapalat kimpoilee ympäriinsä ja just tuo kaapeilta sekunneissa syöksyminen ihan ku se ruoka palais just nyt pohjaan. Ottaa aina puhtaan kupin joka paloitellulle vihanneslajille vaikka paistas ne yhdessä eikä muka ehdi pakkauksia tai kuoria roskiin laittaa. Syöksymistä, suurieleistä keskittymistä ja kokkaamista. Ja mähän ne sptkut siivoan. En yleensä kestä katsoa...

[/quote]

Eikä!! Kuulostaa niin tutulta. Osanottoni :)

ap

Vierailija
45/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:59"]

Meidän mies osaa kyllä hslutessaan tehdä safkaa mutta mua ärsyttää suunnattomasti sen aggrekokin elkeet. Niin kuin olis muka joku masterchef ja kilpailee aikaa vastaan. Pannua pitää ravistaa niin että lihapalat kimpoilee ympäriinsä ja just tuo kaapeilta sekunneissa syöksyminen ihan ku se ruoka palais just nyt pohjaan. Ottaa aina puhtaan kupin joka paloitellulle vihanneslajille vaikka paistas ne yhdessä eikä muka ehdi pakkauksia tai kuoria roskiin laittaa. Syöksymistä, suurieleistä keskittymistä ja kokkaamista. Ja mähän ne sptkut siivoan. En yleensä kestä katsoa...

[/quote]

Naurattaa liikaa mielikuva tästä :D

Vierailija
46/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:50"]Ihanaa, että on kohtalotovereita. Naukuva mieheni ei löydä kapsustoja koskaan! Vaikka olisin toisessa päässä taloa, niin huudahtelee keittiöstä: onko koneessa puhtaat vaiko likaiset astiat. Mä en kestä!!!

[/quote]

meillä sama juttu

Vierailija
47/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen isä, viisi vuotta. :D Olen pahoillani siitä, että miehesi on noin lapsellinen.

Vierailija
48/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö naurattaa nämä mielikuvat naukuvista ja sinkoilevista masterchefeistä :D

Vierailija
49/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas tapahtui aikanaan niin että mies osti uuden pesukoneen ja neuvoi minua sen käytössä. No kerran olin poissa niin hän ajatteli ilahduttaa minua ja nosti pyykit narulle. No, tulin kotiin ja ihmettelin miksi likapyykit on nostettu kuivumaan. Olin laittanut ne valmiiksi koneeseen..että nauroin ja siihen loppui myös miehen auttamishalut, mutta ei se haittaa, jäinkin sitten lopullisesti kotiin niitä pyykkejä pesemään, hän hoitaa rahapuolen. On siinä huomattavasti parempi kuin kotitöissä!

Vierailija
50/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, taidan olla sittenkin ihan tyytyväinen että exän ruuanlaittovuoro joka oli noin kerran kuussa tarkoitti sitä että hän haki meille pizzat. Eipähän tarvinnut siivota sen jälkiä. Oon tainnu päästä todella helpolla. Ja taas tuli hyvä mieli siitä että olen pysynyt sinkkuna kun palsta muistuttaa millaisia ne miehet voivat ollakaan, kiitos <3 ja jaksamisia niiden omien miestenne kanssa, on heissä varmasti puolensakin. Okei, hyvä mieli ehkä liiottelua, mutta ei ainakaan tullut kaipuuta saada miestä taloon.

Vierailija
51/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin vaikeaa löytää levyn kokoon sopiva keittoastia? Jos päättää käyttää pientä levyä niin miksi helvatassa siihen pitää tuikata suurin kaapista löytyvä kattila? Tai jos keksii käyttää isoa levyä niin eiköhän siinä porise  punasena hohkaavan levyn päällä joku pikku kastikekasari...

Vierailija
52/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:48"]Miten voi olla niin vaikeaa löytää levyn kokoon sopiva keittoastia? Jos päättää käyttää pientä levyä niin miksi helvatassa siihen pitää tuikata suurin kaapista löytyvä kattila? Tai jos keksii käyttää isoa levyä niin eiköhän siinä porise  punasena hohkaavan levyn päällä joku pikku kastikekasari...

[/quote]

Niin tuttua :D

Vierailija
53/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lievästi kakkabakteerikammoinen mies. Ei ikinä pese vessaa, ainakaan pytttyä, eikä uskalla koskea vessaharjaan. Viimeksi kun pesin paskaista pyttyä, mies seisoi 2 metrin päässä ovelta, ja karjui siellä, että pesen pytyn ihan väärin ja väärässä järjestyksessä. Sain sen perääntymään ja vaikenamaan kun uhkasin sitä vessaharjalla. Onneksi mies ymmärtää olla nolona tapahtuneesta.

Vierailija
54/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks täällä todellinen Masterchef kokkailee joka myös siivoaa jälkensä. Ruokakin on parempaa, kun mun tekemä senpä takia mulla on vähemmän kokkausvuoroja. :)

Vierailija
55/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, aivan kuin mun mieheni pari vuotta sitten! Kasvatin lehmänhermot, kieltäydyin näkemästä nakkisoosiräjähdystä seinillä ja annoin ukon opetella. Edelleen siellä keittiössä häärää kauhea draamakuningatar, joka ei löydä kaapeista mitään, sotkee jokaisen puhtaan astian ja kehuu äänekkäästi maiskutellen omia keitoksiaan. Mutta ruokaa se on oppinut laittamaan ihan hyvin, eikä joka kerran jälkeen keittiö näytä siltä kuin blenderistä olisi kansi karannut kesken kaiken.

eli kärsivällisyyttä mammat, kyllä ne oppii :)

Vierailija
56/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa!! Ihan ku meillä! Toi maiskuttelu ja omien soossien loputon kehuminen!. Mies onnistuu jopa kahvia keittäessään (!!) saamaan osumat sekä useampaan kaapinoveen että valkoiseen keittiön seinään (eri puolella keittiötä). Ruoka on kyllä hyvää, mutta se blenderin kansi ilmeisesti pysyvästi kadoksissa.

Niitä lehmänhermoja kehitellessä...

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:15"]

Hah, aivan kuin mun mieheni pari vuotta sitten! Kasvatin lehmänhermot, kieltäydyin näkemästä nakkisoosiräjähdystä seinillä ja annoin ukon opetella. Edelleen siellä keittiössä häärää kauhea draamakuningatar, joka ei löydä kaapeista mitään, sotkee jokaisen puhtaan astian ja kehuu äänekkäästi maiskutellen omia keitoksiaan. Mutta ruokaa se on oppinut laittamaan ihan hyvin, eikä joka kerran jälkeen keittiö näytä siltä kuin blenderistä olisi kansi karannut kesken kaiken.

eli kärsivällisyyttä mammat, kyllä ne oppii :)

[/quote]

Vierailija
57/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tiskikoneen luukkuun vaikka jääkaappimagneetti kun siellä on likaiset. Jää yksi kysymys vähemmäksi.. 

Vierailija
58/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille kissa.

Vierailija
59/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... mä olen meillä se laiska kotityökyvytön. Mahdanko naukua... voi miesparkaani, pitänee vähän ryhdistäytyä. :)

Vierailija
60/402 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... mä olen meillä se laiska kotityökyvytön. Mahdanko naukua... voi miesparkaani, pitänee vähän ryhdistäytyä. :)