Miksi pieru haisee kananmunalle vaikkei ole syönyt munia??
Kommentit (11)
Ne haisee samalla logiikalla kuin raaka pilaantunut kana haisee perseelle.
Miksi kakka haisee paskalle vaikka en ole syönyt paskaa?
Tuosta en tiedä. Jos olisit kysynyt vaan miksi haisee munalle niin siihen olisin osannut arvata vastauksen.........
Mä olen kuullut, että ns kananmunapierut on hyvä merkki! On tosiaan rikin haju ja muodostuu kun suolisto hajoittaa kuituja esim parsa- ja kukkakaalista, pavuista ja oli vielä joku vilja, oliskohan quinoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuullut, että ns kananmunapierut on hyvä merkki! On tosiaan rikin haju ja muodostuu kun suolisto hajoittaa kuituja esim parsa- ja kukkakaalista, pavuista ja oli vielä joku vilja, oliskohan quinoa.
Mulla ainakin tulee kananmunapieruja vain silloin kun suolisto on epätasapainossa ja muutenkin maha vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustakaa ylpeänä kananmuna-leijan omistajuus, kun joku kysyy kuka sen päästi ilmoille.
Ei pitäs tunkee sitä munaa sinne kakkoseen... niin ei haisis munalle.
Kun syö kasviksia paljon, niistäkin tulee noita kananmuna pieruja. Ja ne tosiaan on merkki siitä, että elimistö toimii normaalisti.
Ei vaan ne molemmat haisee rikille.