Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota ei kiinnosta pyöreät miehet?

Vierailija
12.05.2014 |

Mua suoraan sanottuna ällöttää ylipainoiset ja pömppömahaiset miehet. Suurin turn off miehessä, vaikka olis muuten mukava niin en yksinkertaisesti pystyisi olemaan pyöreän miehen kanssa. Hämmästyttää, kun monet muut tuntuu tykkäävän sellasista. Mun makuun on selvästi näkyvät vatsalihakset ja pyykkilautavatsa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään möhömahaa en haluaisi, mutta en myöskään sellaista bodaajatyyppistä, jolla kaikki lihakset ja suonet erottuvat. Kaunein on sellainen hoikka, jolla on vain juuri sen verran rasvaa, että näyttää suht-tasaiselta.Joillekin miehille tuommoinen maltillinen, söpö nallekarhumainen kumpu  jotenkin sopii. Tunsin kerran erään, jonka outokummun päälle olisin halunnut painaa pääni :) No en sitä tehnyt, koska minulla oli jo oikein mukava kaveri (juuri tuollainen sileävatsainen, kuin kuvailin).

Vierailija
42/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää tosi laiha ja pyykkilauta. Tulee sellainen anaalinen tiukkapipo mieleen.

Mutta ne miehet ei myöskään pitäisi minusta, niin annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:34"]

vastaaja nro 3. Mitä mieltä ole mun miehestä? Pituutta 183cm ja painoa hurjat 122kg. Valitettavasti pakko sanoa, että mua on miehen pömppö alkanut ällöttää. Vuosia ja vuosia puhunut, että pitää laihduttaa, mutta mitään ei ole asian eteen tehnyt. Tai nyt valehtelen, paino pudonnut 2kg kolmen vuoden aikana....sanoo että laihduttaa pikkuhiljaa. Vielä alkuvuodesta huomautteli mun mahamakkaroista. Painoin silloin 73kg ja pituus 173cm. Nyt oon vähän laihtunut ja painan 66kg.

[/quote]

En osaa sanoa sun miehestä näkemättä. Mun mies on 180cm ja 94-97kg ja intohimoa riittää, vaikea nähdä että se lihomisenkaan myötä mihinkään katoaisi. Miehenikään ei pida laihoista naisista.

Vierailija
44/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään pidä pyöreästä lihaksittomasta kropasta miehellä. Toki jokainen saa olla mikä on, mutta ei sytytä. Jos on lihaksia ja siinä vähän sitten rasvaa päällä menettelee.

Jonkiverran edes näkyviä lihaksia toivoisin miehellä olevan.

Vierailija
45/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan huoli mitään läskimahaista äijää, joka ei muutenkaan tee kuntonsa eteen yhtään mitään. Semmonen kamala roikkuva maha näyttää oksettavalta!

Vierailija
46/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kiihotu lihavista seksuaalisesti. Mies on kerännyt sellaisen kiinteän 10 kilon kaljamähan ja se inhottaa minua. Itsekin olen lihonut , joten koitan nyt laihdutella ja ostaa kotiin vaan terveellistä ruokaa. Jos mieskin siinä vähän laihtuisi. 

Vierailija
47/53 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomahaiset ei vetoa, iso maha vanhentaa miestä. Timmin vatsanseudun lisäksi tosin pitää olla lihasta, ja kunnon hartiat, hintelät miehet eivät myöskään sytytä.

Vierailija
48/53 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:30"]

Pyykkilautavatsat ja muut paljon ulkonäöstään huolehtivat miehet ovat homomaisia eikä yleensä ole luonnollista että se kiinnostaisia naisia.

[/quote]

AV:ta muutaman vuoden seuranneena olen itse tullut miehenä siihen käsitykseen että suomalainen mies on epäsiisti juoppo, joka ei pidä itsestään huolta. Itse pyykkilautavatsan omaavana en voisi olla enempää kanssasi eri mieltä - se jos vaikutan homolta on tietysti aina katsojan tuomittavissa. Se ettei pyykkilautavatsa ja Cole Pratsmaisiin mittoihin trimmattu kroppa kiinnosta naisia on luonnollisesti vale, tai sitten olen itse onnistunut tapaamaan vain jotain luonnottomia naisia jotka pitävät sellaisesta iljetyksestä kuin miehen antautumuksella treenatusta kehosta. Lienee tarpeetonta kertoa että nämä naiset edustavat sitä naaraslajin kärkikastia noin ulkonäön puolesta. Lisäksi, jos mies haluaa urheilullisen naisen niin oma epäilykseni on ettei pieni kaljamaha auta siinä leikissä edes alkuun asti.

Vierailija
49/53 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/53 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pulleat täälläkään. Olen itse hoikka ja urheilullinen ja odotan samaa mieheltä.

Vierailija
51/53 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisenkohan ala/yläpeukkusuhteen täällä saisi aloitus, "pyöreät naiset ovat ällöttäviä, odotan naiselta tiukkoja pakaroita ja pyykkilautavatsaa"?

Vierailija
52/53 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:25"]Mua suoraan sanottuna ällöttää ylipainoiset ja pömppömahaiset miehet. Suurin turn off miehessä, vaikka olis muuten mukava niin en yksinkertaisesti pystyisi olemaan pyöreän miehen kanssa. Hämmästyttää, kun monet muut tuntuu tykkäävän sellasista. Mun makuun on selvästi näkyvät vatsalihakset ja pyykkilautavatsa.

[/quote]

Omasta puolestani voin sanoa, että tunne on luultavasti molemminpuolinen. Itseäni oksettaa kaikki laihat sporttiämmät. En tajua miten joku voi pitää sellaisia kiihottavana, luita ja jänteitä.

Vierailija
53/53 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppövatsa ei sytytä. Haluan että miehellä on melko alhainen rasvaprosentti ja edes hiukan lihaksia siellä alla. Siis ei mikään kynäniska, jonka käsivarret on suorat puikot.

Hoikkakin mies tuntuu kyllä ihan miehekkäältä, kun on itse naisellinen. Toisin sanoen pienikokoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan