Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota ei kiinnosta pyöreät miehet?

Vierailija
12.05.2014 |

Mua suoraan sanottuna ällöttää ylipainoiset ja pömppömahaiset miehet. Suurin turn off miehessä, vaikka olis muuten mukava niin en yksinkertaisesti pystyisi olemaan pyöreän miehen kanssa. Hämmästyttää, kun monet muut tuntuu tykkäävän sellasista. Mun makuun on selvästi näkyvät vatsalihakset ja pyykkilautavatsa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa! Ei mua pyöreys kylläkään ällötä, mutta "sillä silmällä" en jotenkin osaa katsella, vaan tykkään pitkistä ja hoikista. Ja sellainen tuo omakin mies sitten on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:50"]

Ei se timmi sixpackillä varustettu mieskään huoli mitään hyllyvää, isoperseistä, selluliittireisillä varustettua läskimahaa. Kuten ei myöskään treenattu nainen sitä kaljamahaista plösöä.

[/quote]

Erehdyt kyllä, jos luulet kaikkien pyöreiden ihmisten himoitsevan jotain itseriittoisia jännesäkkejä ja hieltä löyhkääviä luukasoja. En missään tapauksessa huolisi jotain rumaa salilutkaa, joka luulee itsestään liikoja.

Vierailija
24/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:20"]

Ei se timmi sixpackillä varustettu mieskään huoli mitään hyllyvää, isoperseistä, selluliittireisillä varustettua läskimahaa. Kuten ei myöskään treenattu nainen sitä kaljamahaista plösöä.

[/quote]

Erehdyt kyllä, jos luulet kaikkien pyöreiden ihmisten himoitsevan jotain itseriittoisia jännesäkkejä ja hieltä löyhkääviä luukasoja. En missään tapauksessa huolisi jotain rumaa salilutkaa, joka luulee itsestään liikoja.

[/quote]

Klassinen "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" -kommentti ;)

Vierailija
25/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

Klassinen "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" -kommentti ;)

[/quote]Hihii :D

Vierailija
26/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:43"]Mikään ei ole masentavampi ja oksettavampi näky kuin salilla pumppaava aivoton sporttihuora.

[/quote]Mistäs tiedät kun viestistäsi päätellen istut sohvalla toinen käsi sipsipussissa ja toinen kaljapullossa. Ja se on kyllä oksettavanpi mielikuva.

Vierailija
27/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään todella hoikista, siroista miehistä. Tyyliin nämä

http://graphics8.nytimes.com/images/2008/02/07/fashion/07diary600.1.jpg

Itse olen hieman pyöreä, muodokas naisellinen nainen.

Vierailija
28/53 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän nyt hyvän tähden miehen ylipaino ja huono (mies)kunto ole synonyymejä!! alfauros, massaa, lihaksia, ylipainoakin, mutta hyvä kunto ja mieskunto - ahhh.. 

Vierailija
29/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Riittääkö sinulle, että oma miehesi on kondiksessa vai pitääkö kaikkien muidenkin miesten olla?

Vierailija
30/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan että miehessä on jotakin mistä ottaa kiinni, iso nallekarhu =).

Itselle totaalinen turn off on joku pienipyllyinen mies. Sellainen pomppimassa päälläni, juu ei kiitos!

Vierailija
31/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:26"]Ok. Riittääkö sinulle, että oma miehesi on kondiksessa vai pitääkö kaikkien muidenkin miesten olla?

[/quote]

Heh! Ei ehkä riitä, koska teki aloituksen. Nyt kaikki ukot salille.

Vierailija
32/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:26"]

Ok. Riittääkö sinulle, että oma miehesi on kondiksessa vai pitääkö kaikkien muidenkin miesten olla?

[/quote] Ei muiden tarvitse :) Ihmisiä on erilaisia, en mä nyt kaikilta voisi vaatia samaa kroppaa, vaikka se mua viehättäisikin.

Vierailija
33/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sellaisesta monikaan pitää, mutta ottaen huomioon että suomalaisista miehistä puolet (!) on ylipainoisia, meidän heteronaisten on vähän pakko tyytyä siihen, että omakin mies saattaa olla turhan pitkä sivusuunnassa. ja sen kanssa on helpompi elää kun uskottelee pitävänsä möhkövatsasta.

Vierailija
34/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ole ainoa, mutta harvinainen. Nk. kaljamaha tekee miehestä huomattavasti miehekkäämmän näköisen ja siksi naisten mielestä haluttavan. Pyykkilautavatsat ja muut paljon ulkonäöstään huolehtivat miehet ovat homomaisia eikä yleensä ole luonnollista että se kiinnostaisia naisia.

Vierailija
35/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljamaha ei käy. eksä pullistui vanhetessaan ja penis peittyi rasvamakkaran alle. halaaminen oli hankalaa. housut ei istuneet. ei sytyttänyt. ero tuli kyllä muista syistä :D

liian laihakaan ei ole kiva. ei mies voi olla mua pienempi.

onhan se ihan oikeasti niin että karisma, luonne ja tyyli vetää puoleensa ja saa rakastumaan mutta seksi on niin iso ja intiimi asia, ei vaan lyö kipinää vaikka nuo muut asiat olisi kunnossa. jää vähän niinkuin kaveripohjalle..

Vierailija
36/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:30"]

Et ehkä ole ainoa, mutta harvinainen. Nk. kaljamaha tekee miehestä huomattavasti miehekkäämmän näköisen ja siksi naisten mielestä haluttavan. Pyykkilautavatsat ja muut paljon ulkonäöstään huolehtivat miehet ovat homomaisia eikä yleensä ole luonnollista että se kiinnostaisia naisia.

[/quote] Mä oon aina ollut hulluna "homomaisiin" miehiin! :D ap

Vierailija
37/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaaja nro 3. Mitä mieltä ole mun miehestä? Pituutta 183cm ja painoa hurjat 122kg. Valitettavasti pakko sanoa, että mua on miehen pömppö alkanut ällöttää. Vuosia ja vuosia puhunut, että pitää laihduttaa, mutta mitään ei ole asian eteen tehnyt. Tai nyt valehtelen, paino pudonnut 2kg kolmen vuoden aikana....sanoo että laihduttaa pikkuhiljaa. Vielä alkuvuodesta huomautteli mun mahamakkaroista. Painoin silloin 73kg ja pituus 173cm. Nyt oon vähän laihtunut ja painan 66kg.

Vierailija
38/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ainoa. Minä pidän hoikista miehistä.

Vierailija
39/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:34"]

vastaaja nro 3. Mitä mieltä ole mun miehestä? Pituutta 183cm ja painoa hurjat 122kg. Valitettavasti pakko sanoa, että mua on miehen pömppö alkanut ällöttää. Vuosia ja vuosia puhunut, että pitää laihduttaa, mutta mitään ei ole asian eteen tehnyt. Tai nyt valehtelen, paino pudonnut 2kg kolmen vuoden aikana....sanoo että laihduttaa pikkuhiljaa. Vielä alkuvuodesta huomautteli mun mahamakkaroista. Painoin silloin 73kg ja pituus 173cm. Nyt oon vähän laihtunut ja painan 66kg.

[/quote]Siis täh? Ihanko oikeasti 122-kiloisella on otsaa huomautella 73-kiloiselle?! *headpalm*

Vierailija
40/53 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:28"]

tuskin sellaisesta monikaan pitää, mutta ottaen huomioon että suomalaisista miehistä puolet (!) on ylipainoisia, meidän heteronaisten on vähän pakko tyytyä siihen, että omakin mies saattaa olla turhan pitkä sivusuunnassa. ja sen kanssa on helpompi elää kun uskottelee pitävänsä möhkövatsasta.

[/quote]

Ylipaino ei ole yhtä kuin pyöreä. Siellä salilla käymällä voi tosiaan nostaa painoindeksinsä ylipainon puolelle ilman pallomahan kasvamista. Tämä pitäisi ottaa huomioon tilastoissa ja keskittyä painoindeksin sijaan rasvaprosenttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme