Oletko Suomen tuhoaja, syntynyt 70-luvulla?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288687815906.html
Äänestät vihreitä tai kokoomusta vaikka et tajua mistään mitään, rahaa saa pankista, sähkö tulee töpselistä, työnteko ei maistu ja kaikki on fantsua. Ruotsalaiset pitää teitä luusereina, niin ja suurin osa suomalaisista.
Kommentit (6)
Kyllä ahneet suuret ikäluokat on tehneet hyvää perustyötä Suomen tuhoamisessa... Juttajyrkit hoitaa viimeistelyn.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:17"]
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288687815906.html
Äänestät vihreitä tai kokoomusta vaikka et tajua mistään mitään, rahaa saa pankista, sähkö tulee töpselistä, työnteko ei maistu ja kaikki on fantsua. Ruotsalaiset pitää teitä luusereina, niin ja suurin osa suomalaisista.
[/quote]
Mistä hatusta vedit nämä väitteesi koska jutussa niitä ei ollut? Mutta itke vaan, jaksan kyllä kuunnella.
Olen syntynyt 1970-luvulla mutten ymmärrä miten olisin Suomen tuhoaja. Olen melko hyvätuloinen nettomaksaja, joka en ole yhteiskunnan tukia tarvinnut mutta maksan 34% tuloistani veroja. Vihreitä olen joskus kyllä äänestänyt, viimeksi Vasemmistoliittoa.
Minä myös olen 70-luvulla syntynyt, ja koko ikäni olen seurannut politiikkaa, ja myös osallistunut siihen. Minä olen lapsuuteni asunut pienellä maatilalla, ja tiedän tasan tarkkaan mistä raha ja muut hyödykkeet tulevat, tiedän jopa mistä ruoka tulee kauppaan. Mun elämässä ei ole mikään ollut kovin fantsua, valmistuin kauppiksesta suurimpaan lamaan ikinä, eli suoraan kortistoon 1992, olen ollut yrittäjänä ym. mutta kertaakaan kovasta yrittämisestä huolimatta en ole normaalia työpaikkaa saanut, kaikki on ollut provikkahommaa, pätkätöitä tai palkkatuella.
Eiköhän 70-luvulla syntyneet ole livästi ilmaistuna valveutuneempia politiikan, kuluttamisen yms. kuin suuret ikäluokat, jotka tuhoavat luontoa ja kuluttavat kaiken ajattelematta mitään eettisiä näkökohtia, ja joilla ei voisi vähempää kiinnosta politiikassa mikään muu kuin oma etu.
Olet pöljä.