Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetteko kumppaninne teksiviestejä/muita viestejä?

Vierailija
12.05.2014 |

Miksi ja onko teillä toisen puhelimen selailu "sallittua" vai eikö?

Oletko ikinä nähnyt epäilyttäviä viestejä tai onko viesteistä selvinnyt jotain asioita muuttavaa?

Itse luen viestejä ja uskoisin että jos en niin tekisi niin mulla olisi miehestäni "väärä" käsitys.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään toistemme koodit ja salasanat puhelimiin ja läppäreihin. Kumpaakaan ei haittaa jos toinen käyttää toisen puhelinta tai konetta, ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
2/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue eikä lue mieskään. Se on yksityiselämää ja viestejä lähettävät ihmiset tarkoittavat asiansa minulle, eivät miehelle. Luvaton lukeminen on rikollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen miehen viestejä ilman lupaa. En säännöllisesti vaan lähinnä silloin, jos tulee olo, että jotakin on meneillään ja mies silti leikkii, että kaikki on kunnossa. Mies on kahdesti jäänyt kiinni saman naisen kanssa viestittelystä. Mies kyllä tietää asiasta, sillä olen ilminantanut itseni.

Vierailija
4/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:00"]

Ja vielä lisäisin että ollaan lähinmä mieheni toiveesta sovittu ettei toisten puhelimia selailla. Mielestäni hieman kummallista koska eihän sieltä pitäisi löytyä edes mitään mitä minulle ei voisi näyttää?

[/quote]

Oletko provo vai ihan sekaisin? Kyllä minun mieheni puhelimesta aivan varmasti löytyy sellaista, joka ei minulle kuulu, mm. ystäviensä lähettämiä tekstiviestejä jossa kertovat omia asioitaan..?  Millä ihmeen lailla minulle kuuluu, mitä miehen ystävät hänelle tilittävät?

Enkä haluaisi, että mieheni lukisi myöskään ystävieni minulle lähettämiä henkilökohtaisia viestejä, joissa voi lukea mitä tahansa heidän sydäntään painanutta :/ Minun asiani eivät ole miehelle millään lailla salattuja, mutta eivät minulle uskotut henkilökohtaiset jutut hänelle kuulu millään tavalla.

Miksi sinun miehesi ystävien jutut kuuluvat mielestäsi sinulle?

Vierailija
5/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:20"]

Ei tietenkään lueta toisten viestejä!! Vaikka minulla ja miehelläni ei ole salaisuuksia, niin minulla ja ystävilläni on. Karmea ajatus, että jonkun ystäväni mies lukisi viestejäni ystäväni puhelimesta. Ei kai oikeesti kellään voi olla niin? hä?

[/quote]

Miksei voisi? Kannattaa ehkä vähän miettiä mitä kaikkea kirjoittaa ja mitä juttelee kasvotusten.

[/quote]

Miksi kannattaisi vähän miettiä? Ainakin minä luotan ystäviini niin paljon, että voin heille murheistanikin kirjoittaa tekstiviestejä. Toivottavasti sinä olet kertonut suoraan ystävillesi, että kannattaa vähän ehkä miettiä, mitä sinulle tekstaa...

Vierailija
6/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lueta. Mun miehelle lähetetyt viestit ei kuulu mulle ja toisinpäin. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa lukea miehen viestejä tai sähköposteja. Jos siellä on jotain, mitä mun pitäisi tietää, hän kyllä kertoo. Ja tietty toisinpäin.

Vierailija
7/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, en. Ei edes kiinnosta. Jos yhteinen ystävä lähettää viestiä, joka koskee meitä molempia tai vaikkapa jotain onnitteluja, niin sitten näytetään toisillemme ne viestit. Omin päin en lähde viestejä lukemaan, ja siis ei todellakaan edes kiinnosta, miksi ihmeessa kiinnostaisi? Emme ole siamilaisia kaksosia.

Vierailija
8/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:31"]

Ei tietenkään lueta toisten viestejä!! Vaikka minulla ja miehelläni ei ole salaisuuksia, niin minulla ja ystävilläni on. Karmea ajatus, että jonkun ystäväni mies lukisi viestejäni ystäväni puhelimesta. Ei kai oikeesti kellään voi olla niin? hä?

[/quote]

Miksei voisi? Kannattaa ehkä vähän miettiä mitä kaikkea kirjoittaa ja mitä juttelee kasvotusten.

[/quote]

Miksi kannattaisi vähän miettiä? Ainakin minä luotan ystäviini niin paljon, että voin heille murheistanikin kirjoittaa tekstiviestejä. Toivottavasti sinä olet kertonut suoraan ystävillesi, että kannattaa vähän ehkä miettiä, mitä sinulle tekstaa...

[/quote]

Tämän kirjoittanut on 9, mulle saa tekstailla mitä tykkää, miestäni ei kiinnosta. Mutta itsellä on pari lapsuuden aikaista ystävää, jotka raportoivat miehilleen AIVAN KAIKEN. Vaikkei omiin tapoihin kuulukaan ystävien murheista keskustelu puolison kanssa, niin kannattaa todellakin miettiä mitä ystäväsi sinun viestiesi kanssa tekevät.

Vierailija
9/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lueta. Viestit ovat yksityisiä, luottamusta täytyy suhteesta sen verran löytyä, ettei toiset tekemisiä kytätä niitä viestejäkään lukemalla.

Vierailija
10/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan lueta toistemme viestejä tai posteja. Molemmilla on omaakin elämää, vaikka olemmekin rakastunut pari.

Vierailija
11/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäisin että ollaan lähinmä mieheni toiveesta sovittu ettei toisten puhelimia selailla. Mielestäni hieman kummallista koska eihän sieltä pitäisi löytyä edes mitään mitä minulle ei voisi näyttää?

Vierailija
12/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luetaan puolin ja toisin. muutenkin voidaan olla esimerkiksi toisen kannykalla netissa. kylla mun mies voi vapaasti tutkiskella mita haluaa jos haluaa.

Vierailija
13/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Sekä kännykkä että läppäri molemmilla salasanasuojattu. Kännykässä ja läppärissä kulkee paljon työjuttuja, joita ei ulkopuoliset saa nähdä. En myöskään halua, että ystäviemme luottamukselliset viestit näkee joku muu. Oletus ei saa olla se, että ystävän luottamuksellisena kertomat, arat asiat ja salaisuudet vuotavat myös miehelleni. Ja toisinpäin. Haluan, että ystävämme voivat luottaa meihin ja kertoa huoliaan. Luotan mieheeni, vaikken hänen tekstiviestejä pääsekään ronkkimaan. Jotain yksityisyyttä pitää parisuhteesta huolimatta olla!

Vierailija
14/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:01"]luetaan puolin ja toisin. muutenkin voidaan olla esimerkiksi toisen kannykalla netissa. kylla mun mies voi vapaasti tutkiskella mita haluaa jos haluaa.

[/quote]

Näin sen pitäisi mennä

Vierailija
15/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Übermaskuliininen mieheni treenaa kovaa, on alfauros ja ottaa silloin tällöin hormonikuurin ja kaiken tämän voi lukea sokeainkirjoituksella selän näpyistä.

Vierailija
16/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ystäväni lähettävät minulle tekstiviestejä minun luettavakseni, ei mieheni luettavaksi.

Vierailija
17/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei lueta, ainakaan toisen tietämättä. Mutta monesti kun miehen puhelin piippaa, käskee minun katsoa mitä tuli kun on itse kädet öljyssä auton alla.

Omassa kännykässä on salasana työsähköpostin vuoksi. Mies ei sitä välttämättä muista, mutta eskarityttö auttaa iskää siinä :) Läppärillä kotimeilini on luettavissa ihan vapaasti, ei mies niitä lue. Ja miehellä ei sähköpostia ole ollenkaan :)

Vierailija
19/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
20/26 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 3 lisaa: mun ystavat soittavat jos jostain tarkeasta haluavat puhua. tyojuttuja ei ole kannykassa. mulle sopii avoimuus, jaetaan suurin piirtein kaikki asiat keskenamme. tiedan miehen asiat ja han minun.eika tentata toisiamme eika kytat a. helppo kun ei ole salaisuuksia niin ei tarvii puhelinta kytata. ymmarran kylla teita jotka ette tallaista halua ei siina mitaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi