Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tulee äiti

Vierailija
12.05.2014 |

Minusta ei koskaan tule sellaista äitiä, joka kävelee halvoissa tuulipuvuissa rattaiden kanssa, lopettaa matkailun lapsen takia, luopuu harrastuksista lapsen takia, juttelee vain muiden äitien kanssa, ei halua seksiä,koti siivoamatta leluja ympäriinsä

Minä pysyn muodikkaana kuin ennen,palaan heti töihin kun mahdollista, annan lapseni surutta isovanhemmilleen hoitoon, kun mies ja minä mennään ulkomaille, lapsi ei sotke taloa, en halua mihinkään vauvauintiin, panemme yhtä kiihkeästi kuin ennenkin, pillu ei löysty koska haluan sektion

ja kyllä, olen parempi äiti

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhohhoijjaa.. Okei, onnea sulle :D

Vierailija
2/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän me kaikki. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata, mutta ajattelin kuitenkin etten näin tylsään provoon viitsi lähteä mukaan. Onneksi painoin jo "Lähetä" niin ei tule kirjoitettua enempää.

Ei mulla mitään asiaa ole...

Vierailija
4/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on mutta täytyy sanoa että ärsyttää naiset jotka päästää itsensä rupsahtamaan lapsen saatuaan, me jatkoimme elämää ihan normaalisti, ei nyt aina voinut leffaan lähteä kun halusi mutta matkoista ei olla tingitty,kodistamme ei ole tullut leluvarastoa, auto on coupe edelleen ja olemme tarkkaan pitäneet huolta että seksiä on 5 kertaa viikossa. Enkä ole lihonut, eikä pimppi löystynyt sektion ansiosta

Vierailija
5/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä tyypillinen foorumilainen joka sit pihtaa mieheltään, vetää sipsiä ja lihoo?

Vierailija
6/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
7/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:40"]

Provohan tää on mutta täytyy sanoa että ärsyttää naiset jotka päästää itsensä rupsahtamaan lapsen saatuaan, me jatkoimme elämää ihan normaalisti, ei nyt aina voinut leffaan lähteä kun halusi mutta matkoista ei olla tingitty,kodistamme ei ole tullut leluvarastoa, auto on coupe edelleen ja olemme tarkkaan pitäneet huolta että seksiä on 5 kertaa viikossa. Enkä ole lihonut, eikä pimppi löystynyt sektion ansiosta

[/quote]

Kylläpä olet hieno ihminen. Arvostan ja kadehdin sinua kyllä täysillä... Oikein coupe autokin, voi ei, mie romahan...

Vierailija
8/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mä kun haaveilen äitiydessä (tietysti vauvan saamisen lisäksi) eniten siitä, ettei tartte vääntäytyä edustusvaatteisiin ja meikata joka päivä, vaan saa kulkea mukavassa ja käytännöllisessä tuulipuvussa ja olla vaan kotona. Ja harrastus se vauvauintikin on!

Vierailija
9/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mä tikahdun kateuteeni tuossa coupe-auton kohdalla!! Miksi oi miksi, meillä on auto, johon mahtuu ison perheen tavarat, mä oon niin kateellinen.

Vierailija
10/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te oikeasti halua lomailla 5 vuodessa, käydä teatterissa, istua V6 Audissa nauttien nahkapenkeistä, tuntea seksin nautinnon? Ja samalla rakastaa omaa lasta ja olla äiti

Vierailija
11/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n linjoilla olen siinä mielessä ettei koko elämän tarvitse pyöriä vauvan ympärillä vaan vanhemmillakin saa olla kivaa jos mies tykkää vaikka siitä couple autosta ja nainen haluaa kulkea muodikkaissa vaatteissa

Vierailija
12/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kva juttu, mut jännä miten sun kirjoituksesta paistaa epätoivoisuus selkeästi läpi..

mä luin taas että sä istut jossain betonilähiössä, ympärillä harmaata ja meteliä, istut päivät pitkät kaksiossa, keittiönpöydän äärellä joka on hankittu kirpputorilta.. Miuhun kun ei ollut varaa,, ne vaipat ne vaipat.. Tuliko yllätyksenä? ;)

vaatteita et pääse ostamaan sillä äpäräsi vie kaiken vähäisen euron..jopa H&M vaatteet tuntuvat kukkorossasi tuntuvasti. Tuulikpuku? Toki, äitisi vanha, ja sekin jo haalistunut pesussa.. 

Mutta sillä ei ole enää mitään merkitystä sillä töitä sinulla ei ole, ja pisimmät matkat missä käyt on lähikauppa sekä leikkipuisto.. Kukaan ei enää vilkaise sinuun päin sillä sinusta on tullut YH, jolla on synnytyksestä levinnyt se "tärkein" eli pillusi.. 

Sisusta on tullut laiska ja nukut päiväsi pitkälle iltapäivään ja syötät äpärällesi valmisruokaa, sitä sokeri paksaa säilöntäaineineen sillä muuhun sinulla ei ole varaa.. Eikä halua sillä oireilet synnytyksen jälkeisestä masennuksesta..

Ulkomaan matkoja saat toki haaveilla, se ei maksa mitään, mutta älä liikaa pyöri sielä naamakirjassa kateellisena katselllen ystäviesi täydellisiä lomakuvia sillä katkeruus syö ihmistä.. Bikinikuntoon et pääse enää..IKINÄ. Vatsasi venyi venyymistään ja raskausarpia tuli enemmän kuin kymmenen joten se näky tyhjentää vain rannat, joten unohda. 

näin mnä luon sun kirjoituksen... Lisättävää?

Vierailija
13/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti me ollaan jo eellä!

Vierailija
14/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:58"]

Ettekö te oikeasti halua lomailla 5 vuodessa, käydä teatterissa, istua V6 Audissa nauttien nahkapenkeistä, tuntea seksin nautinnon? Ja samalla rakastaa omaa lasta ja olla äiti

[/quote]

Eihän kyse ole siitä mitä haluamme tai mitä teemme, kyse on tässä siitä legendaarisesta kissan hännästä ja sen nostajasta ;)

Vierailija
15/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei coupé! Meillä on tylsä harmaa farmari Toyota. :(

Vierailija
16/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei coupé! Meillä on tylsä harmaa farmari Toyota. :(

Vierailija
17/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:58"]

[/quote]

En halua, en. Minulla on toisenlainen arvomaailma. En pidä matkustelusta, teatterista puhumattakaan. Seksistä nautin, mutta viileissä lakanoissa, en auton nahkapenkeillä.

Nautin heittäytymisestä lapsen maailmaan ja tykkään istua lämpimästi lapiot ja ämpärit kädessä hiekalaatikkolla!

Vierailija
18/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:01"]

Tosi kva juttu, mut jännä miten sun kirjoituksesta paistaa epätoivoisuus selkeästi läpi..

mä luin taas että sä istut jossain betonilähiössä, ympärillä harmaata ja meteliä, istut päivät pitkät kaksiossa, keittiönpöydän äärellä joka on hankittu kirpputorilta.. Miuhun kun ei ollut varaa,, ne vaipat ne vaipat.. Tuliko yllätyksenä? ;)

vaatteita et pääse ostamaan sillä äpäräsi vie kaiken vähäisen euron..jopa H&M vaatteet tuntuvat kukkorossasi tuntuvasti. Tuulikpuku? Toki, äitisi vanha, ja sekin jo haalistunut pesussa.. 

Mutta sillä ei ole enää mitään merkitystä sillä töitä sinulla ei ole, ja pisimmät matkat missä käyt on lähikauppa sekä leikkipuisto.. Kukaan ei enää vilkaise sinuun päin sillä sinusta on tullut YH, jolla on synnytyksestä levinnyt se "tärkein" eli pillusi.. 

Sisusta on tullut laiska ja nukut päiväsi pitkälle iltapäivään ja syötät äpärällesi valmisruokaa, sitä sokeri paksaa säilöntäaineineen sillä muuhun sinulla ei ole varaa.. Eikä halua sillä oireilet synnytyksen jälkeisestä masennuksesta..

Ulkomaan matkoja saat toki haaveilla, se ei maksa mitään, mutta älä liikaa pyöri sielä naamakirjassa kateellisena katselllen ystäviesi täydellisiä lomakuvia sillä katkeruus syö ihmistä.. Bikinikuntoon et pääse enää..IKINÄ. Vatsasi venyi venyymistään ja raskausarpia tuli enemmän kuin kymmenen joten se näky tyhjentää vain rannat, joten unohda. 

[/quote]

Onneksi olkoon kuvailit juuri tyypillisen suomalaisen äidin

Aloitus oli provo, myönnän, mutta minua ärsyttää oikeasti kun annatte itsense rupsahtaa ja koko elämä pyörii vauvan ympärillä. Minä olen kuitenkin tehnyt asiat eri tavalla, pysynyt bikinikunnossa,halut tallella ja kyllä ajan couplella (miehellä farkku).Kuljen muodikkaissa vaatteissa ja käymme yhdessä miehen kanssa usein ulkomailla.

Ap, 2 lapsen äiti Espoosta

Vierailija
19/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:01"]

[/quote]

Onneksi olkoon kuvailit juuri tyypillisen suomalaisen äidin

Aloitus oli provo, myönnän, mutta minua ärsyttää oikeasti kun annatte itsense rupsahtaa ja koko elämä pyörii vauvan ympärillä. Minä olen kuitenkin tehnyt asiat eri tavalla, pysynyt bikinikunnossa,halut tallella ja kyllä ajan couplella (miehellä farkku).Kuljen muodikkaissa vaatteissa ja käymme yhdessä miehen kanssa usein ulkomailla.

Ap, 2 lapsen äiti Espoosta

[/quote]

Mitali tulee postissa!

Vierailija
20/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut niinkuin kaikki äidit olisivat pihtaavia läskejä? Olen kuule rantakunnossa ja seksiä joka päivä vaikka coupea en omista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä