Minusta tulee äiti
Minusta ei koskaan tule sellaista äitiä, joka kävelee halvoissa tuulipuvuissa rattaiden kanssa, lopettaa matkailun lapsen takia, luopuu harrastuksista lapsen takia, juttelee vain muiden äitien kanssa, ei halua seksiä,koti siivoamatta leluja ympäriinsä
Minä pysyn muodikkaana kuin ennen,palaan heti töihin kun mahdollista, annan lapseni surutta isovanhemmilleen hoitoon, kun mies ja minä mennään ulkomaille, lapsi ei sotke taloa, en halua mihinkään vauvauintiin, panemme yhtä kiihkeästi kuin ennenkin, pillu ei löysty koska haluan sektion
ja kyllä, olen parempi äiti
Kommentit (22)
Me skippaamme lomamatkat toistaiseksi, koska en näe mitään hyvää siinä että pieni lapsi jätetään hoitoon moneksi yöksi. Mutta tuohan on vain väliaikaista, kohta taas reissataan kahdestaan ja koko perheellä :) miksi tämä on sinulle ongelma? Eikö imetys onnistunut ja nyt koitat matkustelun varjolla dissata niitä jotka ovat "kiinni" vauvassa?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:16"]
Puhut niinkuin kaikki äidit olisivat pihtaavia läskejä? Olen kuule rantakunnossa ja seksiä joka päivä vaikka coupea en omista!
[/quote]
Provo oli,mutta on siinä totuuden siemen. Monesti lapsi on tekosyynä pihtaukselle ja lomamatkojen skippaukselle
ap