Apua!! Miten saa pullan tuoksun pois kodista TUNNISSA!
Mies pitääkin tänään lyhyemmän päivän ja tulee jo lounaan jälkeen kotiin. No minäpä olen leiponut pullaa, jotka ajattelin vetäistä napaan lasten päiväunien aikaan.
Nyt pitää siis äkkiä syödä ne pullat naamaan, mutta millä saa nopeasti pullan hajun pois sisätiloista? Ikkunoita saa auki, mutta eipä ne hirveästi auta. Ovia ei voi pitää noiden pienten takia auki, karkaavat ja vilustuvat..
Kommentit (55)
Jos tämä on totta, kyllä on jotain pielessä ja pahasti jos ei omassa keittiössään saa leipoa..mikä muu siellä on kiellettyä, tämä ei varmaan ole ainoa asia?
Ja lapset eivät haista pullantuoksua?
Jos teillä on tavallinen imuri (ei keskuspölynimuri), imuroit loppupussin kardemummaa sinne imurin pölypussiin. Sitten siinä vähän kotiakin imuroit. Innoissasi selität miehelle, että eikö tulekin aivan ihana kardemumman tuoksu tästä, kun imuriin laittaa sitä tuoksuksi ;)
Vanha hyvä neuvo: Sitä mitä ei pysty piilottamaan, kannattaa vaan entisestään korostaa, mutta itselle suotuisalla tavalla..
Tee äkkiä iso kattilallinen popcornia - peittää taatusti pullanhajut!
Täällä törmää kyllä toinen toistaan omituisempiin parisuhteisiin. Avoin keskustelu ja keskinäinen kunnioitus puolisoiden välillä taitaa olla harvinaisuus.
luulisi että pullantuoksuinen vaimo aiheuttaisi miehessäkin positiiivisia tuntemuksia..
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:05"]
Voi mä niin ymmärrän ap:n ongelman ;) Itsekin karkkipusseja ja syötyjen marjapiirakoiden jälkiä häpeissäni piilotellut.. (olen ihan hoikka kuitenkin, älkää ampuko)
[/quote]
Miksi? Ymmärrän jos on ylipaino-ongelma ja haluaa noita piilotella (häpeä ja mäkätyksen välttäminen), mutta en ymmärrä miksi hoikka ihminen piilottelee noita häpeissään?
Ihme jeesustelijoita täällä nämä moralisijat ja "aviopuolisoiden keskinäisen avoimuuden"-puolestapuhujat :D Meillä on mitä avoimin parisuhde miehen kanssa, riidellään, piereskellään, itketään, nauretaan, puhutaan heikkouksistamme. Tunnemme toisemme läpikotaisin. Meidän paheemme on toiselta salassa herkuttelu. Syömme herkkuja yhdessäkin, mutta säännöllisesti kauppakassien pohjalta löytyy kuitteja miehen "salaa" ostamista jätskeistä ja suklaapatukoista. Minä taas jään välillä kiinni salakarkkipusseistani. En tiedä, nää on vaan niitä ihmisen pieniä heikkouksia, joita ei kehtaa itselleenkään tunnustaa. Ja meidän arjessa ei niitä salahetkiä niin paljoa ole, että ehtisi lihoamaan niiden aikana herkuttelusta.
:D Hauska juttu! Ei kukaan voi olla niin possu että vetäisi pellillisen pullaa naamariin, ei voi mahtua kenenkään mahaan! Mutta hauskan jutun keksit :)
Laita sauna päälle, kolmenkymmenen minuutin kohdalla kuset kiukaalle ja pullantuoksu on kadonnut. Sinulle jää vielä puoli tuntia aikaa puputtaa pullaa.
Vankilassako asut, kun ikkunoitakaan ei saa auki? Tässä jutussa on pielessä moni asia.
Laita lapsi kakkaamaan keittiön lattialle ja pyydä että levittää sitä vähän ympäriinsä. Mies ei huomaa pullantuoksua.
No jätät reilusti pöydälle miehelle yhden pullan ja sanot että pakastit loput vierasvaraksi.
Uskomatonta, miten paljon energiaa ja kekseliäisyyttä haaskataan johonkin tuollaiseen jälkien peittelyyn. En voi käsittää. Ei ainakaan meidän miehellä ole valtaa sanoa mitä saan syödä ja mitä en. Ihme nössöjä olette. Vetäkää ne pullat naamariin vaan ihan rauhassa, mitä se kenellekään kuuluu. Itse kyllä tarjoaisin miehellekin, ja jos ei kelpaa niin ei ole pakko.
Sanot vaan reteästi että leivoit tänään pullaa.
Siis ihan tosissaanko te ihmiset syötte jotain salaa? Miksi ihmeessä? En pysty ymmärtämään. Jos on normaalipainoinen, niin mitä mikään syöminen haittaa? Kyllä nyt ihminen saa herkutella jos haluaa. Miksi edes olla semmoisessa suhteessa, missä asioita pitää salata? Varsinkin jos se asia on joku pullan syöminen :D
Mies tuli kotiin. Ei huomannut mitään hajua. HUH.
No siis olen ikuisuuslaihduttaja ja mies yrittää tukea minua. Ulkoillaan ja urheillaan yhdessä ja syödään terveellisesti. Välillä on vain pakko kuitenkin livetä, että pysyy järjissään. Tänään pysyin järjissäni pellillisellä pullaa.
Hirveä ähky nyt on, mutta eipä pulla haise.
Tuuletin ikkunat auki, laitoin vaipparoskiksen kannen auki keskelle olohuonetta, liesituuletin täysille, putsasin keittiön tasoja hirveän hajuisella puhdistusaineella ja laitoin itselleni hajuvettä.
ap
Kyllähän teillä jokaisella naisella on varmasti salainen herkkukätkökin;) miehet kun yleensäkin tuopaavat syödä pussillisen karkkia päivässä ni pakkohan niitäkin on piilotella et itellekkin joskud riittäis;) mun mielestä tä vaikuti ihan terveeltä naisen "omalta herkkupäivältä" toki voishan miehellekin leipoa pullaa, niin ettei se näe naisen syöneen yhtään...:D :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:59"]
Minäkin syön suklaata salaa mieheltäni. Hän vain mäkättäisi jos tietäisi että syön 100-300 g suklaata päivässä.
Ikkunat auki, imuroi vessapaperinpala lattialta mihin olet suihkuttanut hajuvettä ja imuroi äkkiä ympäri asuntoa niin hajuveden haju leviää.
jos mies väittää että haisee pullalta niin sano että naapurissa haisee.
[/quote]
Ahterisi on pieni vinkki suklaansyönnistäsi.. Että ei se mikään salaisuus ole.