Ainola kauneusklinikka ja "maksuton kasvohoito ja ihoanalyysi"
Soittivat että tarjoavat tuon ensikäynnin ilmaisena, siinö kiireessä menin varaamaan ajan ajatellen että senhän voi perua jos netistä löytää jotain epäilyttävää. Ja löytyhän sieltå eivätkä tietenkään vastaa puhelimeen :D
Onko jollain kokemusta että vastaavatko oikeasti koskaan ja voiko tuollaisesta ilmaisesta käynnistä tulla joku lasku? Jos siis en vain yksinkertaisesti saa sieltä ketään kiinni ja pysty aikaa perumaan.
Kommentit (100)
Yrittävät agressiivisesti kaupitella sinulle tuotteitaan. Ihoanalyysin ja ilmaisen hoidon aikana ihosi haukutaan täysin - aivan riippumatta sen todellisesta kunnosta.
Vain villi arvaukseni, ei ole kokemusta kyseisestä yrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät agressiivisesti kaupitella sinulle tuotteitaan. Ihoanalyysin ja ilmaisen hoidon aikana ihosi haukutaan täysin - aivan riippumatta sen todellisesta kunnosta.
Vain villi arvaukseni, ei ole kokemusta kyseisestä yrityksestä.
Ihmiset ovat menettäneet sinne tuhansia euroja. Sitä en tajua, miten ovat saaneet heidät manipuloitua ostamaan.
Toiminut kuluttajansojalain vastaisesti jo pari vuotta sitten.
https://kuluttaja.fi/artikkelit/kauneusklinikka-toimi-lainvastaisesti/
MInä olen käynyt siellä kaksi kertaa. Saanut odotushuoneessa kuoharia, suklaata ja mansikoita. Aggressiivisesti esitelty tuotteita ja haukuttu ihoani, MUTTA sain ilmaisen lyhyen kasvohoidon. Suosittelen lämpimästi kaikille teille, jotka osaatte sanoa napakasti ei. Ja tiedätte, että oikeasti ihonne on ihan hyvä eikä vaadi tuhansien eurojen hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Toiminut kuluttajansojalain vastaisesti jo pari vuotta sitten.
https://kuluttaja.fi/artikkelit/kauneusklinikka-toimi-lainvastaisesti/
Kannattaa lukea tuostakin noita kommentteja.
Tiedän tiedän. En siis ole menossakaan! Vaan koitan perua ajan mutta eivät vastaa puhelimeen. Laitoin sähköpostia ja peruin ajan siinä mutta silti jäi epäilyttämään meneekö se peruminen perille vai otanko heti valmiiksi yhteyttä kuluttajansuojeluun? En todellakaan ole jalallanikaan astumassa siihen firmaan, se on 100% varma. Ja toivon että ei kukaan mukaan mene sinne, ikinä.
Miten helkutissa tollanen ryöstöfirma voi olla vielä pystyssä laillisesti? :D
Ap
Käsi ylös, kuka ei ollut kuullut tästä keissistä? Että Ainola huiputtaa?
Eikö muka pysty lähettämään tekstiviestiä. Ja sähköpostikin löytyy nettisivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tiedän. En siis ole menossakaan! Vaan koitan perua ajan mutta eivät vastaa puhelimeen. Laitoin sähköpostia ja peruin ajan siinä mutta silti jäi epäilyttämään meneekö se peruminen perille vai otanko heti valmiiksi yhteyttä kuluttajansuojeluun? En todellakaan ole jalallanikaan astumassa siihen firmaan, se on 100% varma. Ja toivon että ei kukaan mukaan mene sinne, ikinä.
Miten helkutissa tollanen ryöstöfirma voi olla vielä pystyssä laillisesti? :DAp
Tätä minäkin ihmettelin. Ovatko muuttaneet matkalla nimeään tms?
Laitoin jo sähköpostia, unohdin tosiaan tuon tekstiviestin. Laitankin heti. Todisteet sitten on itelläni puhelimessa ja sähköpostissa että olen ajan perunut. Mutta en usko saavani sieltä vastausta koskaan joten jään odottamaan tuleeko siltä jotain sanktioyritystä 😂
Ainiin kun olen koittanut soittaa niin heti kun pehelu alkaa tuuttaamaan niin puhelun aika käynnistyy!? Eli perivätkö laskua jo vastaamattomasta puhelusta?
Ajatelkaa, että siellä on ihmisiä töissä. Jotka pyörittävät tuollaista toimintaa.
Minäkin kävin, lempeä nainen soitti suoraan työpuhelimeeni.
Paikan päällä oli 80-lukuinen toimistorakennus kokolattiamattoineen, se heti jo vähän heikensi vaikutelmaa. :) Konsultti teki selväksi, että tässä kaupitellaan laitehoitoa, ja kyseli kohteliaasti mutta ei tungettelevasti maksukyvystäni. Sitä riittää kyllä.
Sain ihoarvion, joka todennäköisesti oli melko paikkansa pitävä, minulla on tiettyjä iho-ongelmia ja keski-ikäisenä iho lienee jo vähän veltostunut, vaikka näkyviä ryppyjä ei ole. Ihoa ei mitenkään haukuttu, kunhan vain todettiin nuo. Parempi-ihoisella tilanne on varmasti myynnin kannalta haastavampi.
Konsultilla itsellään oli muuten akne. :)
Hoito oli lyhyt, mutta tuotteet olivat ihania! Tuntuivat hyvälle ja iho tuli puhtaaksi.
Sitten otettiin ne esitteet esille. Tämmöistä laitetta suosittelee, vuoden hoitojakso, noin 300 e/kk, kun saat tämän tutustumistarjouksen, ja heti pitää päättää, voidaan suoraan siirtyä tuonne VIP-tilaan hoitoon.
En lähde tuollaiseen heti, joten sanoin kauniisti kiitos ei. Ihme kyllä uskoi.
En antanut lähtiessäni kenenkään kaverin numeroa.
Toi Suomi24 kertookin miksi se pysyy pystyssä. Moni on ostanut saamatta mitään.
Minä kävin tuolla jotain 4 vuotta (?) sitten. Aivan vastaava homma oli. Soitettiin ja menin ilmaiseen hoitoon/analyysiin. Ihoni kuulemma oli aivan pa-s-ka. Ajattelin, että tietty sitten pitää jatkaa hoitoja, mutta toivat sitten sopparin nenän eteen ja katselin kokonaishintaa (jotain 2.400 e) ja sanoin harkitsevani asiaa enkä vetele nimeä alle nyt yhtään mihinkään. En myöskään suostunu ostamaan yhtään tuotetta sieltä.
Numeroni ja nimeni oli muka antanut toinen naisasianajaja Helsingistä. Epäilin tätä erittäin vahvasti, sillä kyseinen asianajaja on kyllä kollega ja työpiireistä tuttu, mutta ei 100 -varmasti jakele anna minun yhteystietoja jollekin kauneushoitolalle.
Ovat varmasti netistä ottaneet tietoni ja sanoivat kyseisen asianajajan nimen, joka todennäköisesti myös saanut heidän "tarjouksensa". Luottivat siis siihen, että samalla paikkakunnalla toimivana tunnen hänet. En kysynyt tätä kyseiseltä AA:lta, sillä en tavannut häntä useampaan kuukauteen ja asia unohtui.
Kotona luin paperin ja ihoanalyysini läpi. Revin paperit ja heitin roskiin.
Fatalji
On taas aktivoitunut, sain kaksi soittoa kahden päivän aikana: omaan kännykkään ja työnumerooni. Minulla on puhelinmarkkinointikielto, mutta eipä se vaikuta tepsivän. Ärsyttävää.
Kiertäkää kaukaa. Aggressiivista myyntiä kaikenmaailman kepulikonsteilla. Menet ilmaiseen konsultaatioon ja tulet ulos kas kivan nelinumeroisen sopparin kanssa, minkä olet itse allekirjoittanut ja mitä et voi millään perua. Googlatkaa ainakin kokemuksia ennen kuin lähdette ilmaiseen hoitoon, älkääkä suostuko mihinkään jatkuviin hoitoihin.
saa olla aika tyhmä että allekirjottaa mitään soppareita lukematta niitä.
Etkö tiedä että koko paikka on hoax? Älä vain mene sinne. Etsi netistä ketjuja paikasta, varaa paljon aikaa ja lue. Ja pysy paikasta loitolla.