Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä ei tunnusta isyyttään

Vierailija
12.05.2014 |

Vaikka meillä on hirveä ikäero (35v), ajauduin seksiin oman työpaikkani toimitusjohtajan kanssa. Tiesin hänen olevan aviossa mutta silti tästä alkoi lyhyt, lähinnä seksisuhde hänen kanssaan. Pian huomasin olevani raskaana, eikä minulla ole ollut tänä aikana muita miehiä. Kerroin miehelle tästä ja siitä se riitely sitten alkoikin. Hän tarjosi minulle rahaa jos tekisin abortin, enkä kertoisi asiasta hänen vaimolleen ja uhkasi potkuilla jos tekisin toisin. Pyysin häntä keskustelemaan asiasta ja hän tulikin ja jälleen taas kerran ajauduimme sänkyyn. Hän kertoi sen mitä jo tiesinkin. Hänellä on perhe ja kaksi poikaa, eikä hän aio kanssani suhteeseen. Sanoin, että en aio tehdä aborttia, vaan elän lapseni kanssa kahden. Hän myös sanoi, että ei aio tunnustaa lasta, eikä maksaa elatusmaksuja eikä lapseni myöskään tule koskaan saamaan perintöä häneltä. Sanottakoon tässä, että mies on erittäin varakas ja tulot miljoonaluokkaa vuosittain.

Miten saan hänet tunnustamaan lapsensa jos hän ei siihen vaan suostu? Voiko lapseni jäädä ilman isänsä perintöä jos isä niin haluaa? Saako lapseni samantasoisen elatuksen kun hänen kaksi muutakin poikaa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:54"]

Mies oli tässä ihan täysivaltaisesti mukana. Itseasiassa hänen aloitteestaan kaikki alko. Tarkoitus ei ole tehdä tästä mitään tunnistuskilpailua. Ikää minulla on reilu kakskymppiä. Pääasia tässä oli tuo isyyden tunnustaminen. Haluan lapselleni, niinkuin äiditä usein haluavat, mahdollisimman hyvän tulevaisuuden. Varsinkin kun isällä on siihen varaa. Itse saan normi sihteeripalkkaa,pärjään kyllä sillä. Ärsyttää myös, miten asiat kääntyivät ihanasta yhdessäolosta syyttelyyn entisistä suhteista. Minulla oili lyhyt suhde talousjohtajamme kanssa vuosi sitten. Seksi toki kelpaa vieläkin.

[/quote]

Hienoa. Olet selvästi johtotason pumppuja, oliko talousjohtajalla myös ikää 55? eikö siltä tullut enää siittiöitä?

Vierailija
22/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:54"]Minulla oili lyhyt suhde talousjohtajamme kanssa vuosi sitten.

[/quote]

No eikös siellä firmassa ole enää pomoja joita paneskella kun talousjohtaja ja toimitusjohtaja on nyt ajettu? Onhan se tietty vähän alaspäin menoa jos toimitusjohtajan jälkeen alkaa vehtaamaan vaikkapa myyntijohtajan kanssa, mutta pomo kuin pomo, eikö vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä ei suosiolla tunnusta niin sitten hänen on pakko mennä DNA-testiin, ei siinä sen kummempaa.

Elatusmaksu on sitten lapsen elatustareen mukainen huomioonottaen sinun tulosi, tietysti.

Perii, jos on perittävää. Lakiosuus on 50 % ja se jaetaan kaikkien rintaperillisten kesken. Loput 50 % voi testamentata ihan miten itse haluaa.

Kaikki alkaa siitä, että lapsen synnyttyä olet yhteydessä lastenvalvojaan. Sitä kautta asiat hoituvat. Ennen syntymää ei ole mitään tehtävissä.

Vierailija
24/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tässä ihan täysivaltaisesti mukana. Itseasiassa hänen aloitteestaan kaikki alko. Tarkoitus ei ole tehdä tästä mitään tunnistuskilpailua. Ikää minulla on reilu kakskymppiä. Pääasia tässä oli tuo isyyden tunnustaminen. Haluan lapselleni, niinkuin äiditä usein haluavat, mahdollisimman hyvän tulevaisuuden. Varsinkin kun isällä on siihen varaa. Itse saan normi sihteeripalkkaa,pärjään kyllä sillä. Ärsyttää myös, miten asiat kääntyivät ihanasta yhdessäolosta syyttelyyn entisistä suhteista. Minulla oili lyhyt suhde talousjohtajamme kanssa vuosi sitten. Seksi toki kelpaa vieläkin.

[/quote]

Sä tarjoat sitten totisesti kokonaisvaltaisia sihteerinpalveluksia teidän firman johtoportaalle. Kyllä ton nyt jo palkassa pitäis näkyä. 

Vierailija
25/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sä tarjoat sitten totisesti kokonaisvaltaisia sihteerinpalveluksia teidän firman johtoportaalle. Kyllä ton nyt jo palkassa pitäis näkyä. 

Vierailija
26/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiset sit ilkeitä. Satun vaan pitämään vanhemmista herrasmiehistä, eihän siinä mitään omituista ole. Olen myös huomannut että vanhemmat miehet pitävät nuorista naisista ja kohtelevat naisia myös paremmin. Tiiviissä työyhteisöissä syntyy monesti suhteita kun ollaan välillä pitkiäkin työpäiviä yhdessä. Kiitos asiallisista vastauksista.

Vierailija
27/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oliks tää talousjohtaja tuhkamuna vai meinasitko, että kannattaa kuitenkin jälkikasvu hankkia sen kaikkein korkeimman pomon kanssa?

Vierailija
28/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap mutta rahalla saa ja hevosella pääsee. Yrität nyt saada miehestä elättäjää. Käytännössä mies tulee junailemaan itsensä varattomaksi, tulet saamaan minimaaliset elarit ja lapsi tulee jäämään perinnöttä kun mies siirtää omaisuutensa muiden nimiin. Luuletko ettei tuota muut ole kokeilleet? Olet niin itsekkään ja keskenkasvuisen kuuliinen että sinuna ottaisin sen "pikkurahan" mitä mies tarjoaa ja abortoisin lapsen.

Vierailija
29/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:07"]

On toiset sit ilkeitä. Satun vaan pitämään vanhemmista herrasmiehistä, eihän siinä mitään omituista ole. Olen myös huomannut että vanhemmat miehet pitävät nuorista naisista ja kohtelevat naisia myös paremmin. Tiiviissä työyhteisöissä syntyy monesti suhteita kun ollaan välillä pitkiäkin työpäiviä yhdessä. Kiitos asiallisista vastauksista.

[/quote]

Toiset on ilkeitä, toiset työpaikan jakorasioita. Kukin valitsee oman tyylinsä.

Vierailija
30/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:07"]

[/quote]

Juu, ihan arkipäivää, että perheelliset pomot paneskelevat sihteerikköjä työn lomassa. Oletko sä sellanen "klassinen sihteerikkö", jolla on jakkupuku ja se hameosa lyhyt ja korkkarit ja otat sitten suihin siellä pomon työpöydän alla pomon hoidellessa tärkeitä asioita. Välillä sitten taas talousjohtaja ottaa sihteerin kopiokoneen päällä jne. Näiks tää menee?

Vierailija
31/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt hyvin pullat uunissa. Lapsen syntymän jälkeen on lastenvalvojalle ja DNA-testit ja jos niissä näkyy että äijä on lapsesi isä lapsi saa elarit, perinnön jne. Sinä varmaan joudut vaihtaan työpaikkaa. Mutta nyt on kiire ilmoittaa töissä että olet paksuna. Saat irtisanomissuojan jos et oo törttöilly muuten siellä. Go girl!

Vierailija
32/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsesi kannalta tottakai miehen tulee tunnustaa lapsi ja lapsi saa aikanaan tietää kuka on isänsä. Kyllä se on lapsen oikeus kuten myös saada isänsä nimi jos niin haluat. Ja aloittaja, olet hyvä ihminen kun et taipunut miehen edessä joka raukkamaisesti yritti sinua painostaa aborttiin. Lapsen tekemiseen tarvitaan kaksi, molemmat kantaa siitä vastuun, sanokoon vaimonsa mitä tahansa. Kuka tietää vaikka vaimo lennättäisi ukkonsa pihalle mutta tuskin sinä häntä enää edes huolisit.

Vierailija
33/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasuna meillä on jakkupuvut kaikilla naisilla. Toisilla hameet ja toisilla housut. Korkkarit on must-juttu. Ollaan myös tekemisissä asiakkaiden kanssa, joten ei oikein voi legginseissä ja lenkkareissa pyöriä.  En myöskään ole pyrkimässä julkkikseksi, eikä kiristyskään kuulosta kivalle. Haluan lapselleni sen mikä hänelle kuuluu. Mitä taas parisuhteissiin tulee niin uskon, että pettäminen työpaikoilla on yleisempää kuin uskotaankaan. Uskon, että tulevan lapseni isä muuttaa vielä kanssamme asumaan. Miksi hän muuten kävisi kylässä joka viikko kyselemässä kuulumisia ja huolehtisi minusta.

Vierailija
34/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousjohtaja- ja yhteenmuuttotuuba paljasti tämän provoksi. Ihan näppärä, mutta ei jatkoon.

Vierailija
35/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän käy joka viikko kuulumisia kyselemässä vaan pillua saamassa. Siinä on aika iso ero.

Vierailija
36/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeistään siinä vaiheessa miehelle tulee tukalat oltavat jos lapsi on ulkonäöltään kuin kopio hänestä

Vierailija
37/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko mitä haluut, minä tiedän. Jos näin kävisi, että minusta tulee yksinhuoltaja otan yhteyttä tuonne lastenvalvojaan ja selvittelen asiat niin, että hyvä tulee. Miten tuon sukunimen kanssa asia menee? Voinko vaan päättää, että lapsi saa isänsä sukunimen vai voiko isä yrittää estää sitä?  Voiko sukunimen muuttaa myöhemmin? Voihan olla, että lapseni kokee sukunimen myös rasitteena.

Vierailija
38/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on ihan pakko olla provo. Ei noin tyhmää naista voi olla olemassa, eihän?

Vierailija
39/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämestäni toivon ettei tämä golddigger-tarina ole tosi.

Vierailija
40/40 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:33"]

Usko mitä haluut, minä tiedän. Jos näin kävisi, että minusta tulee yksinhuoltaja otan yhteyttä tuonne lastenvalvojaan ja selvittelen asiat niin, että hyvä tulee. Miten tuon sukunimen kanssa asia menee? Voinko vaan päättää, että lapsi saa isänsä sukunimen vai voiko isä yrittää estää sitä?  Voiko sukunimen muuttaa myöhemmin? Voihan olla, että lapseni kokee sukunimen myös rasitteena.

[/quote]

Toki voit jo ottaa miehen nimen itsellesi, silloinhan lapsi syntyy ydinperheeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan