Rakastatko puolisoasi?
Rakastatko puolisoasi vielä täysin? Vai oletko yhdessä esim. Lasten takia tai muusta syystä. Tunnetko sen kipinöinnin minkä alkuaikoina, kun katsot häntä. Kun olen erossa miehestäni ikävöin häntä kamalasti. Kun olemme yhdessä riitelemme. Rakastan mutta välillä tuntuu että en.
Kommentit (7)
Rakastan. Jos riitaa onkin tai tuntuu, etten siedä vaimoani juuri sillä hetkellä, ei tarvitse kuin kuvitella elämä ilman häntä ja kiukustuminen sulaa pois ja hellä rakkaus iskee täydellä voimalla.
En tunne kipinöintiä. Rakastan sillä tavoin että olen päättänyt olla tässä hänen kanssaan. Valitsen kunnioittaa häntä ja jakaa tämän elämän hänen kanssaan. Rakastunut en ole ollut enää pitkiin aikoihin, mies kyllä tuntee niin minua kohtaan, mikä tuntuu minusta pahalta, kun en pysty vastaamaan niihin tunteisiin. Osasyynä tähän on masennus, joka pilaa ilon joka elämänalueella.
En olisi hänen kanssaan, jos en rakastaisi.
Kyllä rakastan, ihan täydestä sydämestäni. Rakastan häntä vielä enemmän nykyään, kuin suhteemme alkuaikoina. Hän on elämäni rakkaus, enkä vielä 10 vuoden jälkeenkään oikein käsitä miten juuri minä löysin tuollaisen helmen.
Parempaa aviomiestä, ystävää, rakastajaa, enkä isää lapsillemme voisi edes kuvitella. Tunnen vieläkin perhoset vatsassa kun katson häntä. Ja parasta tässä taitaa olla se, että tunne on molemminpuoleinen.
En.