Tällä hetkellä v*tuttaa! - ketju
Antakaa palaa.
Avautukaa!
Kaikki on sallittua
Kommentit (25)
Shipachyovin vammanen raivostuttava kyynärpäätyrmäys ja siitä ilman mitään rangaistusta pääseminen
Mies. Tuli viime yönä viereen herätti seksillä. Joo kivaa oli kunnes... se tuli itte ja sitte häipy. Mä vähä aikaa oottelin, lähin sit vessaan. Ja ku tulin takas, se nukku jo. Vitun pässinpää. Ei ollu eka kerta.
Meidän äitienpäiväillallinen oli makarooneja ja nakkeja! Joo, mies laittoi, vihannekset hain ite jääkaapista .
Normisunnuntainakin syödään paremmin. Taas sai pettyä. Sillä on niin peukalo keskellä kämmentä näiden juhlapäivien kanssa grrrrr!
Jääkiekko, voi vittu että ärsyttääkin. Kuitenki paskaa peliä ja sit Viel tuomarit on mitä on. Odotin niin pirun pitkään et pelit alkaa ja 2 ekaa peliä ja tietää jo, et mitaleita ei tule, niist ei päästä edes pelaamaan.
Se, etten tuu ikinä löytämään rakkautta elämääni kun en uskalla tavata ketään koskaan! Tapasin mukavan miehen baarissa ja se haluais nähdä, mutta mulla on itsetunto niin paskana ettei musta oo mihinkään. Prkl!!!
Hemmetin syvä ja kipeä afta ikenessä,eikä se ota parantuakseen.Syöminen ja juominen sattuu ja ei kärsi pussaillakkaan kun sekin sattuu >=[
Oma laiskuus ja saamattomuus ja ikuinen rahapula. Eniten vituttaa kaikki.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:21"]Shipachyovin vammanen raivostuttava kyynärpäätyrmäys ja siitä ilman mitään rangaistusta pääseminen
[/quote]
Jep, venäjän virhe ja leijonat vaan asiasta kärsii :(
Elämäni rakkaus, joka on varattu, mutta riitaisassa suhteessa taas kerran pyysi minua yökylään. En mene enää, koska palaavat aina kimppaan. Satuttaa ja ennen kaikkea VITUTTAA tilanne.
Netflix otti 11€ vaikka tutustumiskuukausi piti olla ilmainen. Kaiken lisäksi en pysty kirjautumaan sisälle, koska ei tunne mun sähköpostia. Ja ihan taatusti kirjoitin sen oikein. Ei ole sähköpostissakaan ilmoitusta. Ja muutenkin sen kk hinnan piti olla 7,99€. Mitvit!!
Parrakas "nainen"
Siis häh! Itekkin sanoo olevansa mies. MIES! Miksi jengi luulee että se on nainen!!!! argh
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:54"]
Netflix otti 11€ vaikka tutustumiskuukausi piti olla ilmainen. Kaiken lisäksi en pysty kirjautumaan sisälle, koska ei tunne mun sähköpostia. Ja ihan taatusti kirjoitin sen oikein. Ei ole sähköpostissakaan ilmoitusta. Ja muutenkin sen kk hinnan piti olla 7,99€. Mitvit!!
[/quote
joo ne kivasti just korotti hintoja. vituttaa
Se että Suomi on häviöllä jääkiekossa. Perkele sentään, ei tosta hommasta mitään tule.