En saanut mieheltäni äitienpäivänä mitään
Meillä on 3 lasta joista jokainen oli askarrellut ihanat kortit,mutta mies ei muistanut minua lainkaan.Aiemmin hän on aina jotain ostanyt,mutta nyt ei.Jäi vähän kylmä olo, olis edes antanut suklaalevyn.Miten muilla,onko miehellä tapana ostaa jotain lahjaa äitienpäivänä?Hän ei tosin ostanut omalle äudilleenkään mitään,minä ostin mummille kukan hänen puolestaan..
Kommentit (23)
Lapsemme ovat jo aikuisia, mutta aina äitienpäivänä lahjon vaimoani usean sadan arvoisin lahjoin. Onhan lasteni äiti uhrannut suuren osan elämästään lapsillemme, ja minusta on kohtuullista täten osoittaa kiitollisuuttani vielä yli kolme vuosikymmentä kestäneessä avioliitossa.
En mäkään saa mitään! Mut se on jo sellanen juttu ettei mun tarvitsekkaan saada.. olenhan mä itsestään selvyys. Mieheäni muistan joka vuosi! Onhan hän lasteni isä! Häntä arvostan ja rakastan! Minusta on mukavaa nähdä toisen ilo edes sen hetken! Mulle tulee huono omatunto jos en muista millään.
Meillä lapsi oli thnyt ihanan kortin kerhossa ja mies oli hakenut kukan ja kaksi suklaalevyä, jotka lapsi ojensi oman korttinsa kanssa. Pienesti muistetaan aitienpäivänä ja isänpäivänä. Synttäripäivänä ja jouluna myös.