Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä: mies vie taas exälle äitienpäiväkukat

Vierailija
11.05.2014 |

Joka helvetin äitienpäivä sama juttu. Aamulla on aamupalat ja lahjat minulle, mutta heti sen jälkeen lähtee lastensa kanssa viemään kukat exän haudalle. Kertaakaan ei ole voinut jättää menemättä, vaikka kuolleet ei kukkia tarvitse. Sieltä menevät miehen ex-anopille, kun "se on lapsille melkein kuin oma äiti".

Minä jäin nytkin yksin kotiin, oma lapsi isällään. Mitään äitienpäivälounasta en saa, jos en itse tee. Illalla mennään miehen äidille, siinä koko päivän varsinainen kohokohta *huokaus.

Odotan kuin kuuta nousevaksi sitä päivää, kun vanhin lapsi saa mopoauton ajokortin eikä miestä enää tarvita hautausmaakuskiksi. Silloin minullekin vihdoinkin tulee oikea äitienpäivä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:43"]

Sinähän olet aivan kauhea :(

Mopoauton ajokortti on mopokortti, senkin idiootti.

[/quote]Itse oot idiootti, mopoautokortti ja mopokortti on nykyään erikseen.

[/quote]Mistä lähtien tämä uudistus on ollut voimassa? Ajan mopoautoa mopokortilla, olenko huono ihminen?:(

[/quote]Et oo huono ihminen, jos olet saanut kortin ennenkuin korttimuutos tuli 19.1.2013

[/quote]Huhhhuh! Kivi vierähti sydämeltä

Vierailija
42/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on kunnioitettava miehesi edellistä suhdetta, koska miehesi on oikeasti menettänyt kuoleman kautta vaimonsa ja lastensa äidin ja tämän äidin suku on edelleen heidän lastensa suku. Mies on leski, hänellä on oikeus SURRA JA KAIVATA menettämäänsä rakastaan, siihen menee oma aikansa, ja hän on menettänyt osan itsestään vaimonsa kuolemassa, mutta hän on vapaa jatkamaan elämäänsä. Hän ei todellakaan ansaitse naista, joka on mustis tälle KUOLLEELLE naiselle!!! Koeta tukea häntä sen sijaan, että käyttäydyt mustasukkaisesti ja itsekkäästi. Silloin tulet huomaamaan, että mies oikeasti huomioi Sinutkin ja hän vapautuu paljon paremmin ja nopeammin tuosta entisestä suhteestaan elämään Sinun kanssasi. Et kai halua menettää miestä kokonaan? Tuo käytöksesi johtaa juuri siihen. Mies ei ymmärrä, ettei hänellä muka olisi oikeutta lastensa hyväksi toimimiseen, kun he VIELÄ ovat siinä! Mies on viisas ylläåitäessään lastensa sukulaisuussuhteita. Ole Sinä myös viisas ja ryhdy olemaan miehesi rinnalla, tukemaan häntä ja esitä lämpimästi keskustellen myös omat toiveesi, kerro, mitä kaipaat ja että Sinua häiritsee miehen suhde entisen vaimonsa sukuun ja toivot mieheltä siihen tukea, että itse selviytyisit tunteistasi, jotka johtuvat tavallaan siitä, että koet itsesi syrjäytyneeksi. Tue itse miehesi ja tämän lasten sukulaisten tapaamisia, niistä EI OLE Sinulle mitään vaaraa, päinvastoin! Oma oikea asenteesi tekisi Sinusta noidenkin ihmisten silmissä hyvän äitipuolen, kivan naisen ja fiksun kumppanin heidän kuolleen sukulaisnaisensa miehelle! Et taatusti menetä mitään, mutta saatat saavuttaa itsellesi sisäistä voimaa, iloa, rohkeutta, tyytyväisyyttä, hyväksyntää, huomioiduksi tulemista, kunnioitusta ja arvostusta, sekä mieheltä myöhemmin kiitosta, että olit rinnalla, kun hänellä oli vielä välillä surua! Ymmärrä häntä! Sinä olet nyt hänen ehdoton ykkösensä, ei hän kuollutta halua, mutta tunneside voi olla, ja anna sille tilaa, et ole hänelle mikän kakkonen, olet ELÄVÄ ihminen!!!

Päätä olla hyvä nainen, vaimo, äiti ja kumppani. Saat sataverroin hyvää takaisin!

Tsemppiä Sinulle! Uskon, että selviät tämän ajan eteenpäin ja saat itsekin kasvaa ihmisenä. Epäitsekäs ja toisille omistautuva äiti saa lopulta parhaimman arvostuksen. Kasva Sinä sellaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehesi on kiitollinen lasten äidille siitä, että nämä ovat maailmassa paljon juuri hänen ansiostaan? Joka lapset synnytti siis. 

Vierailija
44/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaisitko tulla itse kuollessasi muistetuksi vai unohdetuksi?

Vierailija
45/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmaan olisi vielä lasten äidin kanssa jos tämä eläisi. Sekö sinut on noin mustasukkaiseksi tehnyt?

Vierailija
46/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:43"]

Sinähän olet aivan kauhea :(

Mopoauton ajokortti on mopokortti, senkin idiootti.

[/quote]Itse oot idiootti, mopoautokortti ja mopokortti on nykyään erikseen.

[/quote]Mistä lähtien tämä uudistus on ollut voimassa? Ajan mopoautoa mopokortilla, olenko huono ihminen?:(

[/quote]Et oo huono ihminen, jos olet saanut kortin ennenkuin korttimuutos tuli 19.1.2013

[/quote]Huhhhuh! Kivi vierähti sydämeltä

[/quote]http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/89C7A076CB88BC8BC2256BC300466EC6?opendocument

Täällä vielä mustaa valkoisella.

Vierailija
47/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehellä on oikeus käydä lastensa kanssa haudalla, eihän siihen kauaa mene. Et voi sellaista vaatia, hieno ele mieheltä. Sinulla taitaa olla hyvä mies. Ettekö voi yhdessä käydä syömässä perheen kesken.

Vierailija
48/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh taidat olla narsisti. Vielä äitienpäivä oman lapsesi kanssa, en ymmärrä mikä velvollisuus miehelläsi on sinua viihdyttää äitienpäivänä kun et hänen lapsiensa äiti ole.

Itse jouduin aina lapsena tekemään inhoamalleni äitipuolelle aamiaista jne äitienpäivänä, olisin ollut ikionnellinen jos olisin päässyt mielummin oman äitini haudalle.. nimim. Edelleen vähän katkera

Vierailija
49/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinua ei oteta mukaan? Olisit yksi perheestä. Kyllä mua oikeasti vähän ihmetyttää yhden jättäminen ulkopuolelle. En ihmettele haudalla käyntiä, en ihmettele ex-anopilla käyntiä (kun ei se oikeastaan edes ole EX-anoppi), eihän miehesi eronnnut hänen tyttärestään. Mikähän se termi olisi? Jotenkin kuvittelisi että näiden vuosien aikana sinäkin olisit saanut sijasi tässä tapahtumassa. 

Miksi et ole?

Vierailija
50/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon perusteella aattelin jo hetken että entä jos miehesi ei ole päässyt yli exästään ku vieläkin kukkia vie mutta sitten kun luin on_haudalle_ niin ei hyvä luoja... toivon että tää oli joku älyttömän huono läppä

Vierailija
51/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olikin provo niin ihmisiä, jotka ovat mustasukkaisia kuolleiden puolisoiden muistamisesta ja suremisesta on paljon - leskeä ei voi ymmärtää kuin toinen leski. Minusta se on kuitenkin naurettavaa ja ap todella lapsellinen mielipahoineen. En muuten usko että miehesi lakkaa käymästä kuolleen puolisonsa haudalla sitten kun lapset ovat aikuisia. 

Äitipuoleksi viestissäsi on ikävä marttyyrin vire, mikä saa pohtimaan että kuinkahan rakastava äiti sinä olet noille puoliorvoille ollut.

Vierailija
52/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun lapsesi on isällään äitienpäivänä????? 

Vierailija
53/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että miehesi vie kukat vaimon haudalle koska on lapsia. Sellaista se on kun lesken nai. 

Vierailija
54/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:40"]Joka helvetin äitienpäivä sama juttu. Aamulla on aamupalat ja lahjat minulle, mutta heti sen jälkeen lähtee lastensa kanssa viemään kukat exän haudalle. Kertaakaan ei ole voinut jättää menemättä, vaikka kuolleet ei kukkia tarvitse. Sieltä menevät miehen ex-anopille, kun "se on lapsille melkein kuin oma äiti".

Minä jäin nytkin yksin kotiin, oma lapsi isällään. Mitään äitienpäivälounasta en saa, jos en itse tee. Illalla mennään miehen äidille, siinä koko päivän varsinainen kohokohta *huokaus.

Odotan kuin kuuta nousevaksi sitä päivää, kun vanhin lapsi saa mopoauton ajokortin eikä miestä enää tarvita hautausmaakuskiksi. Silloin minullekin vihdoinkin tulee oikea äitienpäivä.

[/quote]

Oma äitini on kuollut, mutta nykyinen äitipuoleni osaa arvostaa häntä vaikkei koskaan edes tavannut häntä. Se on itselleni hyvin tärkeää. Äitienpäivä on raskas, sillä se on ollut sekä äitini että minun lempipäivä jokaikinen vuosi. Nyt se on erilainen.

Aamulla kun menin olohuoneeseen, äitipuoleni oli sytyttänyt kynttilän äitini kuvan eteen. Olin todella onnellinen että surullinen samaan aikaan. Lisäksi mummoni (äidinäiti) lähetti äitienpäiväterveiset myös äitipuolelleni.

Olen onnekas, että omalla kohdallani asiat ovat näin hyvin. Isäni löysi hyvän kumppanin ja tämä vieläpä arvostaa meitä ja entistä perhettämme! Toivottavasti avaat silmäsi, sillä itse en tulisi kaltaisesi äitipuolen kanssa toimeen, enkä toivoisi sinunlaista puolisoa isälleni.

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! <3

Tyttö 18v.

Vierailija
55/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:40"]

Joka helvetin äitienpäivä sama juttu. Aamulla on aamupalat ja lahjat minulle, mutta heti sen jälkeen lähtee lastensa kanssa viemään kukat exän haudalle. Kertaakaan ei ole voinut jättää menemättä, vaikka kuolleet ei kukkia tarvitse. Sieltä menevät miehen ex-anopille, kun "se on lapsille melkein kuin oma äiti".

[/quote]lesken syli se on lämpöinen.....

Vierailija
56/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:54"]

Minun mieheni laittaa onnittelutekstarin äitienpäivänä lastensa äidille omalle exälleen. Minusta se on hienoa. Mieheni on saanut upeita lapsia exvaimonsa kanssa.  Olen onnellinen, että minulla on huomaavainen ja  ajatteleva mies. 

[/quote]Todella fiksusti tehty. Mun ex on joskus muistanut mutta ei enää.

Vierailija
57/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:40"]Joka helvetin äitienpäivä sama juttu. Aamulla on aamupalat ja lahjat minulle, mutta heti sen jälkeen lähtee lastensa kanssa viemään kukat exän haudalle. Kertaakaan ei ole voinut jättää menemättä, vaikka kuolleet ei kukkia tarvitse. Sieltä menevät miehen ex-anopille, kun "se on lapsille melkein kuin oma äiti".

[/quote]

Oma äitini on kuollut, mutta nykyinen äitipuoleni osaa arvostaa häntä vaikkei koskaan edes tavannut häntä. Se on itselleni hyvin tärkeää. Äitienpäivä on raskas, sillä se on ollut sekä äitini että minun lempipäivä jokaikinen vuosi. Nyt se on erilainen.

Aamulla kun menin olohuoneeseen, äitipuoleni oli sytyttänyt kynttilän äitini kuvan eteen. Olin todella onnellinen että surullinen samaan aikaan. Lisäksi mummoni (äidinäiti) lähetti äitienpäiväterveiset myös äitipuolelleni.

Olen onnekas, että omalla kohdallani asiat ovat näin hyvin. Isäni löysi hyvän kumppanin ja tämä vieläpä arvostaa meitä ja entistä perhettämme! Toivottavasti avaat silmäsi, sillä itse en tulisi kaltaisesi äitipuolen kanssa toimeen, enkä toivoisi sinunlaista puolisoa isälleni.

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! <3

Tyttö 18v.

[/quote]

Voi miten hyvä mieli tästä tuli. Isäsi on todella löytänyt hyvän ihmisen rinnalleen.

Vierailija
58/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Et ole yksin. Minulle tuli äitienpäivänä 43 vuotta saman miehen kanssa. Ei tullut kukkia, ei mitään. Lähti autolla ajelemaan koko päiväksi ja jäin yksin kotiin tyhjän jääkaapin kanssa. Kun tuli kotiin, haukkui ensimmäiseksi ja kun puolustauduin sanomalla mitä tunsin ja mitä ajattelin lupasi tappaa minut. Hengissä olen, mutta nukkunut vain kaksi tuntia. Olen itsekkin äiti ja mummo. Minua ei kohdella edes ihmisenä. Voimat lopussa, en oikein jaksa edes olla. Kuka osaa sanoa mikä ukon korvien välissä on vikana. Minun syntymäpäivät, äitienpäivät, joulut ja junahhukset yhtä helvettiä. Työkykykin mennyt.

Vierailija
59/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:07"]

Me on oltu yhdessä nyt jo 10 vuotta, siitä naimisissakin 6, joten minun mielestäni  mies voisi vähitellen ymmärtää, että minä olen se nainen, jonka kanssa hän asuu ja elää, exä on kuollut ja sillä hyvä. Menisivät jonain muuna päivänä haudalle, perjantaina vaikka, miksi sinne on väkisin mentävä äitienpäivänä.

Oma lapsi on jo 17v, asuu opiskelujen takia isänsä luona yli 250 km päässä, ei tule mieleenkään vaatia, että lähtisi tänne minua viihdyttämään. Sen sijaan toivoisin ja olen miehelle moneen kertaan sanonut, että minä olen se ihminen, joka hänenkin lapsensa on kasvattanut ja hoitanut, sen verran voisi silmiä avata, että minä olen se äiti ollut lapsille eikä se nainen, joka heidät synnytti. Eihän ne edes muista äidistään mitään!

Hauta on pelkkä hauta.

ap

[/quote]

Et halua nähdä omaa lastasi äitienpäivänä, koska siitä olisi hänelle vaivaa.

Sen sijaan haluat, että miehesi ja hänen lapsensa eivät saa muistaa omaa äitiään äitienpäivänä. Edes sen jälkeen kun ovat antaneet lahjansa sinulle.

Sinua ei varmaan haitta, etteivät he tule sinun tai äitisi hautajaisiin, koska eihän kuollut huomioita kaipaa.

Vierailija
60/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikallasi, kun sinä kuolet, sinua ei enää tarvitse muistaa. Ei tuoda kukkia eikä vierailla haudallasi sinua muistamassa. Miehesi ja lapsesi ei tarvitse tulla haudallesi merkkipäivinä. Siellä sitte makaat ihan yksin. Unohdettuna.

Sydäntä lämmittävää...