En kestä: mies vie taas exälle äitienpäiväkukat
Joka helvetin äitienpäivä sama juttu. Aamulla on aamupalat ja lahjat minulle, mutta heti sen jälkeen lähtee lastensa kanssa viemään kukat exän haudalle. Kertaakaan ei ole voinut jättää menemättä, vaikka kuolleet ei kukkia tarvitse. Sieltä menevät miehen ex-anopille, kun "se on lapsille melkein kuin oma äiti".
Minä jäin nytkin yksin kotiin, oma lapsi isällään. Mitään äitienpäivälounasta en saa, jos en itse tee. Illalla mennään miehen äidille, siinä koko päivän varsinainen kohokohta *huokaus.
Odotan kuin kuuta nousevaksi sitä päivää, kun vanhin lapsi saa mopoauton ajokortin eikä miestä enää tarvita hautausmaakuskiksi. Silloin minullekin vihdoinkin tulee oikea äitienpäivä.
Kommentit (62)
Sinähän olet aivan kauhea :(
Mopoauton ajokortti on mopokortti, senkin idiootti.
Et ole tosissasi! :D Mustasukkainen kuoleelle? Relaa vähän. Kyllä minäkin olen äiti, mutta se ei tarkoita, että vaatisin täyttä palvelua koko päivän, vaikka äitienpäivä onkin...
Mieheshän vie lapset äidin haudalle. Sinä et ole miehesi äiti, joten miksi miehesi pitäisi sinulle päivällinen tarjota?
Ihana isä, kun ajattelee lapsiaan ja vie heidät äitinsä haudalle. Mun mielestä hieno perinne. Teillä ei ilmeisesti ole yhteisiä lapsia etkä sinä ole miehesi äiti. Toivottavasti voisit viettää päivää oman lapsesi kanssa.
Sinulla on hieno mies, vie lapsensa heidän äitinsä haudalle. Lapsille tärkeä hetki. Ja totta kai käyvät äitienpäivänä oman mummonsa luona. Kannattaisi vähän tarkistaa omia mielipiteitään ja arvomaailmaansa, jos todella olet tuota mieltä, mitä viestissäsi kirjoitit.
Mun mielestä tää ei ollu edes haiska provoks.sano sille miehelles että oot vähän mustasukkanen sen kuolleelle vaimolle ku se huomioi sitä vieläkin. Eikö se pääse yli siitä. Keskustelun paikka. Voi kilin kalut sentään tätä touhua.
Mies24
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:43"]
[/quote]Itse oot idiootti, mopoautokortti ja mopokortti on nykyään erikseen.
Joko tämä oli provo, tai sitten aloittajassa on kyseessä harvinaisen tyhmä ja itsekäs ihminen, jopa jossain määrin narsistinen.
Minusta on hienoa, että isä käy lastensa kanssa lasten äidin haudalla, onhan kyseessä lasten äidin muistaminen. Näin äiti pysyy mielessä ja muistoissa ja lapset saavan kuvan, että äiti oli myös isälle tärkeä.
Jos ap olet oikeasti tuota mieltä kuin kirjoitit, olen surullinen miehesi ja hänen lastensa puolesta. Sinä puolestaan et ansaitsisi saada yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:51"]
Hauska provo :D
[/quote]
Mä en kyllä näe tässä mitään hauskaa, vaikka provo ihan varmasti onkin. Kun on sen lapsen tuskan nähnyt mitä vanhemman menettämisestä seuraa, ei siitä tee mieli vitsiä paljon vääntää.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:43"]
[/quote]Mistä lähtien tämä uudistus on ollut voimassa? Ajan mopoautoa mopokortilla, olenko huono ihminen?:(
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:51"]
Hauska provo :D
[/quote]
Mä en kyllä näe tässä mitään hauskaa, vaikka provo ihan varmasti onkin. Kun on sen lapsen tuskan nähnyt mitä vanhemman menettämisestä seuraa, ei siitä tee mieli vitsiä paljon vääntää.
[/quote]
No hauskanahan kuolemaa pidänkin. Provona nää on hauskoja, kun ihmiset tarttuu näihin. Jos, et ymmärrä, niin väännä väkisin tosta mun viestistä draamaa :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:43"]
[/quote]Mistä lähtien tämä uudistus on ollut voimassa? Ajan mopoautoa mopokortilla, olenko huono ihminen?:(
[/quote]Et oo huono ihminen, jos olet saanut kortin ennenkuin korttimuutos tuli 19.1.2013
Me on oltu yhdessä nyt jo 10 vuotta, siitä naimisissakin 6, joten minun mielestäni mies voisi vähitellen ymmärtää, että minä olen se nainen, jonka kanssa hän asuu ja elää, exä on kuollut ja sillä hyvä. Menisivät jonain muuna päivänä haudalle, perjantaina vaikka, miksi sinne on väkisin mentävä äitienpäivänä.
Oma lapsi on jo 17v, asuu opiskelujen takia isänsä luona yli 250 km päässä, ei tule mieleenkään vaatia, että lähtisi tänne minua viihdyttämään. Sen sijaan toivoisin ja olen miehelle moneen kertaan sanonut, että minä olen se ihminen, joka hänenkin lapsensa on kasvattanut ja hoitanut, sen verran voisi silmiä avata, että minä olen se äiti ollut lapsille eikä se nainen, joka heidät synnytti. Eihän ne edes muista äidistään mitään!
Hauta on pelkkä hauta.
ap
Ap ei taida pystyä hyväksymään sitä, että lapset kaipaavat aina sitä omaa äitiään, eikä äitipuoli koskaan mene oman äidin ylitse lasten mielissä. Olisi syytä katsoa peiliin. On narsistista vaatia lapsilta tai leskeltä jakamatonta rakkautta. En ihmettele, ettei ap:ta varmaankaan edes huolita mukaan sinne haudalle irvistelemään.
Ap, anna enemmän ja vaadi vähemmän niin saat enemmän. Ja vietä ensi äitienpäivä oman lapsesi kanssa, kai sinäkin matkustaa osaat.