Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä: mies vie taas exälle äitienpäiväkukat

Vierailija
11.05.2014 |

Joka helvetin äitienpäivä sama juttu. Aamulla on aamupalat ja lahjat minulle, mutta heti sen jälkeen lähtee lastensa kanssa viemään kukat exän haudalle. Kertaakaan ei ole voinut jättää menemättä, vaikka kuolleet ei kukkia tarvitse. Sieltä menevät miehen ex-anopille, kun "se on lapsille melkein kuin oma äiti".

Minä jäin nytkin yksin kotiin, oma lapsi isällään. Mitään äitienpäivälounasta en saa, jos en itse tee. Illalla mennään miehen äidille, siinä koko päivän varsinainen kohokohta *huokaus.

Odotan kuin kuuta nousevaksi sitä päivää, kun vanhin lapsi saa mopoauton ajokortin eikä miestä enää tarvita hautausmaakuskiksi. Silloin minullekin vihdoinkin tulee oikea äitienpäivä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:40"]

Joka helvetin äitienpäivä sama juttu. Aamulla on aamupalat ja lahjat minulle, mutta heti sen jälkeen lähtee lastensa kanssa viemään kukat exän haudalle. Kertaakaan ei ole voinut jättää menemättä, vaikka kuolleet ei kukkia tarvitse. Sieltä menevät miehen ex-anopille, kun "se on lapsille melkein kuin oma äiti".

Minä jäin nytkin yksin kotiin, oma lapsi isällään. Mitään äitienpäivälounasta en saa, jos en itse tee. Illalla mennään miehen äidille, siinä koko päivän varsinainen kohokohta *huokaus.

Odotan kuin kuuta nousevaksi sitä päivää, kun vanhin lapsi saa mopoauton ajokortin eikä miestä enää tarvita hautausmaakuskiksi. Silloin minullekin vihdoinkin tulee oikea äitienpäivä.

[/quote]

Niin, tai sitten käy niin, että miehesi tulee järkiinsä ja skippaa sut elämästään. Oot sietämätön akka!  >: C

Vierailija
2/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ansainnut miestäsi etkä tämän lapsia.Vihaat sitä,että lapset vievät isänsä kanssa kukkia kuolleen äidin haudalle,minua itkettää tuommoinen paska...toivottavasti miehesi osaa erota ennen kuin teillä on yhteisiä lapsia,itsekäs sika olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs ääliö.

Miksi olet niin epävarma suhteestasi mieheen, että koet tarvetta noin järjettömään mustasukkaisuuteen?

Me söimme tänään miehen ja kahden yhteisen lapsen kanssa äitienpäiväbrunssin. Sen jälkeen veimme porukalla kukat miehen esikoisen äidille, jonka uusi mies ei muuten myöskään pahastunut yhtään.

Vierailija
4/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut todella ikäviä vastauksia. Olen näköjään niitä harvoja, jotka kärkkään aloituksen takaa ymmärtää, missä ongelma on.

haudalle kukkien vienti on ymmärrettävää, mutta sitä en ymmärrä, miksi miehesi ja "lapsesi" ei vietä tätä päivää sinun kanssasi. Te kolme olette perhe nyt, rauha kuolleiden muistolle, mutta elävienkin tunteet pitää ottaa huomioon

oletko puhunut miehesi kanssa tästä? Yrittäkää löytää joku keskitie.

Vierailija
5/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti sä ap olet oksettava ihmissielu. Häpeä.

Vierailija
6/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos menisit mukaan haudalle ja lasten äidinäidin luokse? Minusta on kuitenkin ymmärrettävää,  että kukkia äidin haudalle viedään juuri äitienpäivänä ja niitä vielä elossa olevia isoäitejä käydään tervehtimässä juuri äitienpäivänä. Mutta etkö sinä voisi osallistua tähän, kun kerran näiden lasten kasvattiäiti olet pitkään jo ollut?

Vierailija
7/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:43"]

Sinähän olet aivan kauhea :(

Mopoauton ajokortti on mopokortti, senkin idiootti.

[/quote]Itse oot idiootti, mopoautokortti ja mopokortti on nykyään erikseen.

[/quote]Mistä lähtien tämä uudistus on ollut voimassa? Ajan mopoautoa mopokortilla, olenko huono ihminen?:(

[/quote]

Muutos on tullut voimaan 19.1.2013 ja siitä kyllä tietotettiin laajasti mediassa, jos on seurannut muutakin kuin kaupallisten kanavien roskaa.

Vierailija
8/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:42"]

Olet saanut todella ikäviä vastauksia. Olen näköjään niitä harvoja, jotka kärkkään aloituksen takaa ymmärtää, missä ongelma on.

haudalle kukkien vienti on ymmärrettävää, mutta sitä en ymmärrä, miksi miehesi ja "lapsesi" ei vietä tätä päivää sinun kanssasi. Te kolme olette perhe nyt, rauha kuolleiden muistolle, mutta elävienkin tunteet pitää ottaa huomioon

oletko puhunut miehesi kanssa tästä? Yrittäkää löytää joku keskitie.

[/quote]

Isäni nuorena menettäneenä ymmärrän täysin, miksi haudalle viedään kukkia. Sitä taas en ymmärrä, miksei 10 vuotta äitipuolena ja kasvattajana toiminutta ihmistä muisteta? Varsinkin, jos tämä on yrittänyt todella olla hyvä äitipuoli. Pahalta se minustakin tuntuisi. Kaikesta huolimatta ainakin minä toivotan ap:lle hyvää äitienpäivää.

T: lapsena perheen hajoamiset ja muodostumiset läpikäynyt, mutta silti toisenkin puolen asemaan asettumiseen kykenevä

Vierailija
9/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:53"]

Isäni nuorena menettäneenä ymmärrän täysin, miksi haudalle viedään kukkia. Sitä taas en ymmärrä, miksei 10 vuotta äitipuolena ja kasvattajana toiminutta ihmistä muisteta? Varsinkin, jos tämä on yrittänyt todella olla hyvä äitipuoli. Pahalta se minustakin tuntuisi. Kaikesta huolimatta ainakin minä toivotan ap:lle hyvää äitienpäivää.

T: lapsena perheen hajoamiset ja muodostumiset läpikäynyt, mutta silti toisenkin puolen asemaan asettumiseen kykenevä

[/quote]

Aloittajaa muistetaan äitienpäivänä valmiiksi tehdyllä aamiaisella ja lahjalla. Lisäksi hän menee miehen ja lasten mukana miehen äidin luoksen kylään. Ei häntäkään kokonaan sentään unohdettu ole.

Vierailija
10/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni laittaa onnittelutekstarin äitienpäivänä lastensa äidille omalle exälleen. Minusta se on hienoa. Mieheni on saanut upeita lapsia exvaimonsa kanssa.  Olen onnellinen, että minulla on huomaavainen ja  ajatteleva mies. 

Vierailija
13/62 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap:täkin muisteta ja kukkia tuoda jos kuolee eikä ole enää itsestäänselvyys miehelle ja tämän lapsille. Tässähän on juuri siitä kyse. Haikaillaan KYMMENEN vuoden jälkeen menneitä (mikä sinällään ihan ok) mutta elävien tunteita ei ajatella. Se elävä äitipuoli on niin arkinen ja kalustoon kuuluva. Ei mikään mystinen kulta-auralla ja keijupölyllä siloteltu myyttien äiti-madonna. Sä et ikinä eläessäsi saa sitä arvostusta mikä myös sulle kuuluu. Harmi.

Vierailija
14/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin ap, että käyt siellä haudalla joku kerta yksiksesi. Käy juttelemassa tämän exän kanssa. Mä luulen, että huomaat että teillä on paljon yhteistä: rakastatte samaa miestä, rakastatte lapsia. Ainoa ero on, että sinä saat pitää nämä rakkaat lähelläsi, hän ei. Kuolleen kanssa on paha kilpailla, kun monta kertaa heistä tehdään ihan tiedostamatta pyhimyksiä ja sekös meitä eläviä jurppii. Sä voit kertoa tämänkin sille exälle. Mä luulen, että sulla alkaa pikku hiljaa olo helpottua. Ehkä jonain äitienpäivänä voit mennä haudalle mukaan, halata lapsia ja miestäsi ja vaihtaa silmäniskun kuolleen exän kanssa. 

Vierailija
15/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiehtovaa, että puolison ja tämän lasten täytyy tehdä ap:n äitienpäivä. Oma melkein täysi-ikäinen lapsi sen sijaan saa tehdä mitä tahtoo, ei tarvitse tulla äidillä käymään.

Miksi puolisolta ja tämän lapsilta saa vaatia enemmän kuin omalta biologiselta jälkikasvultaan, siinäpä kysymys.

Vierailija
16/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja välillä ihmetellyt teidän naisten juttuja.  Miksi, miksi ja miksi te annatte aviomiestenne vetää teitä retkuun mitä ihmeellisimmin tavoin.  Esimerkiksi yhteinen rahatalous onkin miehen talous.

Mutta tää äitienpäivän haudallakäynti ihan mielisairas juttu.  Ja sit jotkut keskustelijat syyttävät sinua narsistiksi ja miestäsi superisäksi.  Kukkien viemiseksi haudalle ja vainajien muistelulle on omat suomalaisen yhteiskunnan pelisääntöjen mukaiset päivät! Äitienpäivä ei todellakaan kuulu niihin.  Kerro tämä ponnekkaasti miehellesi, mutta ota joku tai jotkut omat sukulaisesi paikalle todistajiksi.  Ja sit laita eropaperit vetämään paikallisessa käräjäoikeudessa.  Tuo sinun toistuva häpäisysi äitienpäivinä on riittävä peruste (henkinen väkivalta) avioerolle ilman harkinta-aikaa.  Ja varaa itsellesi oma asuinpaikka valmiiksi, kun täräytät totuuden päin äijäsi pläsiä.

Vierailija
17/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 13:40"]Joka helvetin äitienpäivä sama juttu. Aamulla on aamupalat ja lahjat minulle, mutta heti sen jälkeen lähtee lastensa kanssa viemään kukat exän haudalle. Kertaakaan ei ole voinut jättää menemättä, vaikka kuolleet ei kukkia tarvitse. Sieltä menevät miehen ex-anopille, kun "se on lapsille melkein kuin oma äiti".

[/quote] ymmärrän sua ap täysin. Aivan täysin et todellakaan ole itsekäs, vituttaa noi kommentit!!

Vierailija
18/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi on ilmiselvä Lassukka ja toimii juuri niinkuin Lassukoille on tyypillistä.

Jos et siis Lassukkaa siedä, niin ota ero. Ei Lassukan kanssa mikään pakko ole elää.

Vierailija
19/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla kylmäihminen: omalapsesi ei edes vaivautunut tulemaan sinun luoksesi äitienpäiväksi viikonlopun vierailulle pitämään seuraa. Vaikka välimatka olisi esteenä, kyllä minäkin käyn vähintään vanhempieni luonna tällaisten päivien takia!

T.opiskelija, 300km

Vierailija
20/62 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärräthän varmaan että miehesi tuskin olisi sinun kanssa, jos vaimo ei olisi kuollut. Ihmettelen kyllä suuresti miksi on nytkään, olet itsekäs paska. Itse menin äitini luokse 200km päähän äitienpäivän takia, en kyllä ihmettele miksei oma lapsesi tehnyt niin.