Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte äitienpv lahjaksi :)?

Vierailija
11.05.2014 |

Ite sain nukkua, Sitte kahvia,tuulihattuja ja suklaata sänkyyn<3 kortteja... Mies oli lisäksi ostanu vauva lehden :) harmi,että mulla Se jo on :/ ja lukenukki jo sen... en kehannu sanoa...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen juutalaistähden, kuohuviiniä ja hortensian. Tytär on leiponut aika hyvän näköisen täytekakun, jota kohta maistetaan.

Vierailija
22/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukan, jonka isäni osti minulle äitienpäivän vuoksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kahdelta aikuiselta tyttäreltä kutsun brunssille klo 14.00, pullon shampanjaa, kukkakimpun (varmaan kukkakaupasta), kolme leffalippua että voidaan mennä kolmistaan.

Oisin mielummin tahtonut teatteriliput mutta kai tämäkin kelpaa..

Vierailija
24/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen olivat isä ja lapset käyneet kaupassa ja kun tulin kotiin iltapäivällä opiskelemasta niin pöydällä maljakossa oli 4v tytön itse valitsemat ruusut ( pinkkejä ja oransseja ). Aamulla herätettiin haleilla ja itsetehdyllä kortilla ja lahjalla. ( 4v oli tehnyt hoidossa liikuttavan ostoskassin ). Mies oli tehnyt herkkuaamiaisen ja illalla lupasi vielä kokata intialaista. 

Vierailija
25/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:06"]Sain kahdelta aikuiselta tyttäreltä kutsun brunssille klo 14.00, pullon shampanjaa, kukkakimpun (varmaan kukkakaupasta), kolme leffalippua että voidaan mennä kolmistaan.

Oisin mielummin tahtonut teatteriliput mutta kai tämäkin kelpaa..

[/quote]

Kiittämättömyys on päivän sana

Vierailija
26/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huononmielen.

Vierailija
27/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nukkua pitkään. Mies ja vauva tulivat herättämään märillä pusuilla. Ihana aamupala valmiiksi katettuna, ruusukimppu ja kortti. Mun eka äitienpäivä <3 Oon niin onnellinen!

Vierailija
28/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurin :)

Vierailija
29/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:00"]

Sen juutalaistähden, kuohuviiniä ja hortensian. Tytär on leiponut aika hyvän näköisen täytekakun, jota kohta maistetaan.

[/quote]

Miksi sait juutalaistähden? Oletko juutalainen? Vai kristitty uskovainen kuten helluntailainen tms? Ihan mielenkiinnosta kysyn...Itse olin vähän pettynyt ja siitä tuli sanottu, mitä kadun ja pyysin anteeksi. Hortensiaa toivoin kovasti, on lempikukkani. Sain lähes mädän ruukkuruusun (jossa ei ole kukkia, vain pari nuppua) jostakin huoltoasemalta ja lounaslahjakortin paikallisene lounasruokalaan yhdelle (eli yksin pitäisi mennä!! ja voimassa vain tänään). Parasta oli 1 v poikani halaus ja hymy. Mies on töissä.

Vierailija
30/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

retsina-pullon

Vierailija
31/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taitaa olla pikkusen kateellinen kun jokaiselle vastaukselle laitettu alapeukku. Itse en ole äiti vielä mutta mieheni kansaa ostimme äidilleni äkkilähdän Rodokselle! Tänään lähtevät isäni kanssa, olivat kyllä iloisia ja onnellisia! Aikaakin on lähteä kun eläkkeellä olevat :)

Vierailija
32/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanan uudet Breitlingin <3

mieheni on niin ihana!

Vierailija
33/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:17"]

Ite sain nukkua, Sitte kahvia,tuulihattuja ja suklaata sänkyyn<3 kortteja... Mies oli lisäksi ostanu vauva lehden :) harmi,että mulla Se jo on :/ ja lukenukki jo sen... en kehannu sanoa...

[/quote]

Kunnon K.Y.R.P.Ä.Ä

Vierailija
34/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä hopeisen lapsihelan ketjuineen, esikoiselta upeasti maalatun kiven & kortin

Vierailija
35/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:49"]

Liukkaan anaalipanon. Mmm..

[/quote]

Oikeesti Sain.

Vierailija
36/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain nukkua aamulla pitkään ja se oli todella taivaallista raskaan viikon päätteeksi! Herätessäni huutelin etteikö kukaan tuu herättään äitiä ja tuo korttia (tiesin että olivat askarrelleet) juoksi 2-v paikalle hymyssä suin kortin kanssa. Päikkäreiden jälkeen käydään kaupungilla syömässä. 

Vierailija
37/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:52"]sain nukkua aamulla pitkään ja se oli todella taivaallista raskaan viikon päätteeksi! Herätessäni huutelin etteikö kukaan tuu herättään äitiä ja tuo korttia (tiesin että olivat askarrelleet) juoksi 2-v paikalle hymyssä suin kortin kanssa. Päikkäreiden jälkeen käydään kaupungilla syömässä. 

[/quote]

Ihana :)<3

Vierailija
38/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:52"]sain nukkua aamulla pitkään ja se oli todella taivaallista raskaan viikon päätteeksi! Herätessäni huutelin etteikö kukaan tuu herättään äitiä ja tuo korttia (tiesin että olivat askarrelleet) juoksi 2-v paikalle hymyssä suin kortin kanssa. Päikkäreiden jälkeen käydään kaupungilla syömässä. 

[/quote]

Ihana :)<3

Vierailija
39/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon ison meikkipussin.

Vierailija
40/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tekemän namukipon ja kortin :)