Mitä saitte äitienpv lahjaksi :)?
Ite sain nukkua, Sitte kahvia,tuulihattuja ja suklaata sänkyyn<3 kortteja... Mies oli lisäksi ostanu vauva lehden :) harmi,että mulla Se jo on :/ ja lukenukki jo sen... en kehannu sanoa...
Kommentit (41)
Sain kukan, jonka isäni osti minulle äitienpäivän vuoksi :)
Sain kahdelta aikuiselta tyttäreltä kutsun brunssille klo 14.00, pullon shampanjaa, kukkakimpun (varmaan kukkakaupasta), kolme leffalippua että voidaan mennä kolmistaan.
Oisin mielummin tahtonut teatteriliput mutta kai tämäkin kelpaa..
eilen olivat isä ja lapset käyneet kaupassa ja kun tulin kotiin iltapäivällä opiskelemasta niin pöydällä maljakossa oli 4v tytön itse valitsemat ruusut ( pinkkejä ja oransseja ). Aamulla herätettiin haleilla ja itsetehdyllä kortilla ja lahjalla. ( 4v oli tehnyt hoidossa liikuttavan ostoskassin ). Mies oli tehnyt herkkuaamiaisen ja illalla lupasi vielä kokata intialaista.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:06"]Sain kahdelta aikuiselta tyttäreltä kutsun brunssille klo 14.00, pullon shampanjaa, kukkakimpun (varmaan kukkakaupasta), kolme leffalippua että voidaan mennä kolmistaan.
Oisin mielummin tahtonut teatteriliput mutta kai tämäkin kelpaa..
[/quote]
Kiittämättömyys on päivän sana
Sain nukkua pitkään. Mies ja vauva tulivat herättämään märillä pusuilla. Ihana aamupala valmiiksi katettuna, ruusukimppu ja kortti. Mun eka äitienpäivä <3 Oon niin onnellinen!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:00"]
Sen juutalaistähden, kuohuviiniä ja hortensian. Tytär on leiponut aika hyvän näköisen täytekakun, jota kohta maistetaan.
[/quote]
Miksi sait juutalaistähden? Oletko juutalainen? Vai kristitty uskovainen kuten helluntailainen tms? Ihan mielenkiinnosta kysyn...Itse olin vähän pettynyt ja siitä tuli sanottu, mitä kadun ja pyysin anteeksi. Hortensiaa toivoin kovasti, on lempikukkani. Sain lähes mädän ruukkuruusun (jossa ei ole kukkia, vain pari nuppua) jostakin huoltoasemalta ja lounaslahjakortin paikallisene lounasruokalaan yhdelle (eli yksin pitäisi mennä!! ja voimassa vain tänään). Parasta oli 1 v poikani halaus ja hymy. Mies on töissä.
Joku taitaa olla pikkusen kateellinen kun jokaiselle vastaukselle laitettu alapeukku. Itse en ole äiti vielä mutta mieheni kansaa ostimme äidilleni äkkilähdän Rodokselle! Tänään lähtevät isäni kanssa, olivat kyllä iloisia ja onnellisia! Aikaakin on lähteä kun eläkkeellä olevat :)
Aivan ihanan uudet Breitlingin <3
mieheni on niin ihana!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:17"]
Ite sain nukkua, Sitte kahvia,tuulihattuja ja suklaata sänkyyn<3 kortteja... Mies oli lisäksi ostanu vauva lehden :) harmi,että mulla Se jo on :/ ja lukenukki jo sen... en kehannu sanoa...
[/quote]
Kunnon K.Y.R.P.Ä.Ä
mieheltä hopeisen lapsihelan ketjuineen, esikoiselta upeasti maalatun kiven & kortin
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:49"]
Liukkaan anaalipanon. Mmm..
[/quote]
Oikeesti Sain.
sain nukkua aamulla pitkään ja se oli todella taivaallista raskaan viikon päätteeksi! Herätessäni huutelin etteikö kukaan tuu herättään äitiä ja tuo korttia (tiesin että olivat askarrelleet) juoksi 2-v paikalle hymyssä suin kortin kanssa. Päikkäreiden jälkeen käydään kaupungilla syömässä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:52"]sain nukkua aamulla pitkään ja se oli todella taivaallista raskaan viikon päätteeksi! Herätessäni huutelin etteikö kukaan tuu herättään äitiä ja tuo korttia (tiesin että olivat askarrelleet) juoksi 2-v paikalle hymyssä suin kortin kanssa. Päikkäreiden jälkeen käydään kaupungilla syömässä.
[/quote]
Ihana :)<3
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 12:52"]sain nukkua aamulla pitkään ja se oli todella taivaallista raskaan viikon päätteeksi! Herätessäni huutelin etteikö kukaan tuu herättään äitiä ja tuo korttia (tiesin että olivat askarrelleet) juoksi 2-v paikalle hymyssä suin kortin kanssa. Päikkäreiden jälkeen käydään kaupungilla syömässä.
[/quote]
Ihana :)<3
Lapsen tekemän namukipon ja kortin :)
Sen juutalaistähden, kuohuviiniä ja hortensian. Tytär on leiponut aika hyvän näköisen täytekakun, jota kohta maistetaan.