Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin juuri äitini luota äidin vakipanon tieltä

Vierailija
11.05.2014 |

Olen siis jo ihan aikuinen (25+). Menin äitini luokse "yökylään" 40 kilsan päähän sillä ajatuksella, että viettäisimme aikaa keskenämme äitienpäivän kunniaksi kun emme muutoin ehdi töiden ja muiden kiireiden takia kovinkaan usein nähdä. Meidän piti mm. käydä yhdessä syömässä ja laittaa äidin pihaa kesäkuntoon. Oli myös tarkoitus lähteä yhdessä samalla autolla tapaamaan mummoani eli äidinäitiä.

No, kuinka ollakaan. Heräsin aamukahdelta siihen kun äiti puhui puhelimeen ja hetkeä myöhemmin ovi kävi ja ilmeisesti joku äidin vakipano asteli ovesta sisään. (Nukuin olohuoneessa.) Pian yläkerrasta alkoikin kuulua no tiedätte minkä ääniä. Herkkäunisena ja vittuuntuneena siihen, että ylipäänsä mut herätettiin keskellä yötä lähdin saman tien ajamaan kotiin.

Ylireagoinko? Ei musta nyt vaan mitenkään ole kiva kuunnella omaa äitiä sekstaamassa eikä noin huonosti äänieristetyssä talossa voinut välttyä ääniltä.

En tiiä, kivaa äitienpäivää sitten vaan. Viettäköön sitä panonsa kanssa kerta mä olen niin tärkeä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse tehnyt samoin! Vaikka ihan hyvin tiedän, että myös äidilläni on seksielämää edelleen, en haluaisi olla sitä todistamassa! 

Kyllä pitäisi vieraat ottaa huomioon, vaikkakin kyse olisi omasta lapsestaan. Tai ehkä varsinkin silloin. Haluaisko sun äitisi omien vanhempiensa kuullen harrastaa seksiä?

Laita vaikka tekstiviestiä huomenna. Toivota hyvää äitienpäivää ja toivo samalla myös, että sai edes kunnon kyytiä kun sutkin piti herättää sillä.

Vierailija
2/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä reagoit aika vahvasti. Tietenkin äidiltäsi olisi asiallista kertoa yökyläläisille, että on muitakin vieraita tulossa. 40 kilometriä ei nyt ole mikään matka, joten oliko tuo yöpymisesi yhdessä suunniteltua?

Joka tapauksessa toteuta nyt silti ne suunnitelmat äitienpäivästä. Jättäisi muuten aika kumman kuvan sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpyminen oli yhdessä suunniteltua kun ei tosiaan tule moista harrastettua enää nykyään kovinkaan usein, viimeksi jouluna. Musta olisi ollut kiva juoda just vaikka aamukahvit yhdessä ja viettää laatuaikaa mutta ehkä se sitten oli liikaa vaadittu kun tää miesvieras meni mun ohi. Kyseinen heppu oletettavasti olisi voinut saapua mikä yö tahansa mutta sen piti olla just tämä.

Jos mulla olisi vieraana äiti, isä tai kuka tahansa kaveri/sukulainen niin tuskin juuri sille yölle pyytäisin miehiä kylään.

Oon just sellainen suunnittelijaihminen jonka pasmat menee sekaisin jos kaikki ei mene käsikirjoituksen mukaan että vikaa on varmasti minussakin, ei sen puoleen. Mutta harmittaa silti.

Vierailija
4/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun korviini, että torjuu vanhuuttaan ja haluaa osoittaa omaavansa elämääkin tai ei osaa nähdä käyntiäsi vierailuna. 

Vierailija
5/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi, juuri kun olette menossa vierailemaan hänen äitinsä luokse. Jos hän haluaa viedä puheenaihetta muualle ettei äitinsä kuulisi, hän saattaa jo alkaa ymmärtämään, ettei tehnyt kaikkea niinkuin piti. Sen voi sanoa siinä tilanteessa hyvin suoraankin.

Vierailija
6/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka paljon tykkäät suunnitella elämääsi. Mielestäni on vaan epäkohteliasta kutsua mies kylään harrastamaan seksiä silloin, kun joku toinen sitä joutuu kuuntelemaan. Ja varsinkin nyt, jos harvemmit käyt äitisi luona kylässä.

Vierailija
7/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käy tapaamassa häntä säännöllisen epäsäännöllisesti ja harvakseltaan, olisikohan halut voittaneet tahdikkuuden? Jotkut vanhetessaan muuttuvat vähän kuin teineiksi ja ihastuessaan unohtavat normit. Tuo loukkaamisesi on voinut olla ihan tahatontakin. Olen minäkin harrastanut seksiä vanhempieni luona vielä asuessani ja näin vanhempana ja järkevämpänä oletan, että jotain on kantautunut olohuoneeseen vanhempieni vielä katsoessa iltaohjelmia... Eikä siinä huumassa ole ollenkaan osannut kuvitellakaan, että se voisi häiritä muita.

Vierailija
8/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että äitisi olisi pitänyt ymmärtää äänien kuuluvan?

Olisiko sinulle sopinut paremmin, että äitisi asuisi yhdessä miehen kanssa? Entä jos hän oikeasti rakastaa miestä? Mitä jos kyse on muustakin kuin panemisesta? Entä jos olisivat panneet hiljempaa, olisitko hyväksynyt?

Suhtaudut kyllä nyt aika lapsellisesti tähän. Toivottavasti et sitten aio tänään vetää omaa marttyyrishowtasi. Kerrot vaan reippaasti, että lähdit, koska kuulit äänet.

Vierailija
9/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi ollut äidin avomies niin olisiko ollut ok?

Vierailija
10/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en minä salaisia yövieraita kutsuisi, jos tyttäreni olisi luonani yökylässä, mutta aika dramaattiseksi sinäkin heittäydyit. Äitisi ei varmaankaa tarkoittanut häiritä sinua, hehän sekstailivat aivan eri huoneessa kuin missä sinä nukuit, käsittääkseni jopa eri kerroksessa. Ei äitisi myöskään asettanut miestä sinun edellesi, vaan hän nimenomaan asetti sinut miehen edelle. Sinun kanssasi hän iltansa vietti ja sinun kanssasi halusi viettää tämän päivänkin. Mies tuli vasta yöllä lyhyelle privaattivierailulle. Olisitko ollut tyytyväisempi, jos äitisi miesystävä olisi ollut illasta saakka teidän seurassanne ja olisi mukananne tänäänkin?

Vierailija
11/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpahan taas tarinaa.......................................

Vierailija
12/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama vaikka kyseessä olisi ollut aviomies, avomies tai minun isäni. Itse en kotona asuessani tuonut ketään sänkyyni sekstaamaan koska musta olisi ollut noloa jos mun porukat olisivat kuulleet. Äidilläni näyttää olevan avoimempi suhtautuminen seksiin kuin mulla.

Huono äänieristys on käynyt puheistani ilmi ennenkin, 70-luvun rivitalon seinät ja lattiat ovat paperia, päiväsaikaan naapureiden touhutkin kuuluvat hyvin. Yöllä ne sentään nukkuvat...

En ole pitkävihainen mutta odotan kyllä anteeksipyyntöä.

Ap

Vierailija
13/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoinkaan en ole kiinnostunut tutustumaan kyseiseen heppuun jo sen perusteella mitä olen äidiltäni kuullut. Hän mm. vielä eilen illalla oli kuulemma Karibialla (?!) eikä "tiennyt" koska palaa. Nopeastipa sitten palasi, parissa tunnissa. Näitä ihme juttuja se mies mun äidille syöttää ja toinen uskoo... Kohta taas mun pitää kerätä äidin palaset kun tää ihastus loppuu.

Ja juu, meidän äiti-tytär-suhteen roolit ovat kääntyneet aikoinaan päälaelleen. Kotoa muutin koska en jaksanut olla 24/7 äidilleni äiti.

Ap

Vierailija
14/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto mikä draamaqueen :D

Vierailija
15/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 08:51"]Muutoinkaan en ole kiinnostunut tutustumaan kyseiseen heppuun jo sen perusteella mitä olen äidiltäni kuullut. Hän mm. vielä eilen illalla oli kuulemma Karibialla (?!) eikä "tiennyt" koska palaa. Nopeastipa sitten palasi, parissa tunnissa. Näitä ihme juttuja se mies mun äidille syöttää ja toinen uskoo... Kohta taas mun pitää kerätä äidin palaset kun tää ihastus loppuu.

Ja juu, meidän äiti-tytär-suhteen roolit ovat kääntyneet aikoinaan päälaelleen. Kotoa muutin koska en jaksanut olla 24/7 äidilleni äiti.

Ap

[/quote]

Kuulostaa aika karmealta tyypiltä, kannattaisi ehkä varoittaa äitiäsi jos se ei ihastukseltaan tajua..

Vierailija
16/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap han kiukuttelee kuin pikku lapsi.Aikuistu.

Mitäs lähdit menemään,olisit jäänyt.Turhaa sinä kiukuttelet,itse teit ratkaisusi. 

Vierailija
17/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 08:51"]

Muutoinkaan en ole kiinnostunut tutustumaan kyseiseen heppuun jo sen perusteella mitä olen äidiltäni kuullut. Hän mm. vielä eilen illalla oli kuulemma Karibialla (?!) eikä "tiennyt" koska palaa. Nopeastipa sitten palasi, parissa tunnissa. Näitä ihme juttuja se mies mun äidille syöttää ja toinen uskoo... Kohta taas mun pitää kerätä äidin palaset kun tää ihastus loppuu.

Ap

[/quote]

Ymmärrän täysin että olet loukkaantunut äidillesi. Hän nyt kyllä toimi itsekkäästi.

Olen itse kahden lapsen äiti ja mikään ei mene lasteni edelle, vaikka ovat jo aikuisia.

N50

Vierailija
18/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 09:26"]

Ymmärrän täysin että olet loukkaantunut äidillesi. Hän nyt kyllä toimi itsekkäästi.

Olen itse kahden lapsen äiti ja mikään ei mene lasteni edelle, vaikka ovat jo aikuisia.

N50

[/quote]

No ei tuosta voi moittia ketään. Harrastaa äänistä päätellen seksiä omassa huoneessaan omassa kodissaan. Varmasti tuollakin äidillä lapsi menee edelle, eihän se seksi sitä sulje pois. Nyt keskustelusta jää vaikutelma mustasukkaisuudesta, jota äiti ei osannut ennakoida tai äitikuvan murenemisesta, "eihän äiti voi harrastaa seksiä, ei ainakaan äänekkäästi".

Tuskin tapahtuu uudestaan, eiköhän kelle tahansa äidille ole todella järkyttävä kokemus, kun oma tytär lähtee yhtäkkiä pois vaikka on sovittu kaikennäköistä. Tuohon on hyvä kertoa, että äänet häiritsi.

Vierailija
19/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 08:44"]

Aivan sama vaikka kyseessä olisi ollut aviomies, avomies tai minun isäni. Itse en kotona asuessani tuonut ketään sänkyyni sekstaamaan koska musta olisi ollut noloa jos mun porukat olisivat kuulleet. Äidilläni näyttää olevan avoimempi suhtautuminen seksiin kuin mulla.

Huono äänieristys on käynyt puheistani ilmi ennenkin, 70-luvun rivitalon seinät ja lattiat ovat paperia, päiväsaikaan naapureiden touhutkin kuuluvat hyvin. Yöllä ne sentään nukkuvat...

Ap

[/quote] 

Et siis hyväksy sitä, että aviopari harrastaa seksiä silloin kun lapset ovat kotona? Muistat tän varmaan sitten kun itselläsi on mies ja lapsia? ;)

Vierailija
20/25 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 08:44"]

Ap

[/quote] 

Et siis hyväksy sitä, että aviopari harrastaa seksiä silloin kun lapset ovat kotona? Muistat tän varmaan sitten kun itselläsi on mies ja lapsia? ;)

[/quote]

oisko nyt kuitenkin pikkasen eri asia? tuskin ap:kaan olisi loukkaantunut jos kyseessä olisi ollut hänen isänsä ja äitinsä aviomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä