Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaisi tehdä, jos haluaa saavuttaa elämässä jotakin?

Vierailija
17.12.2020 |

En kaipaa kuuluisuutta. Mutta haluaisin saada aikaan jotain, millä olisi merkitystä. Tai ehkä tavallaan jotain statustakin, jonkin saavutuksen, mistä voisin olla ylpeä. Tunteen, että joku/jotkut muutkin olisivat minusta ylpeitä ja arvostaisivat mitä teen tai olen tehnyt ja saanut aikaan.

Mitä ehdottaisit? Mistä kannattaisi aloittaa? Millä saavutetaan arvostusta, mikä on merkittävää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele uusi tutkinto, valmistumisessa on juhlittavaa. Tee oma näyttely. Kirjoita kirja. Rakenna oma talo. Haistata kakka arvostelijoille.

Vierailija
2/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Valitse ensin, missä haluaisit jotain aikaan saada. Mielellään jotain sellaita, missä olet suhteellisen hyvä, edes keskisnkertainen, ja mikä sinua oikeasti kiinnostaa - koska ilman kiinnostusta et jaksa kolmannen,  neljännen ja viidennen kohdan vaatimaa vaivannäköä. Aseta tavoite.

2. Sitten tarkastele rauhassa sitä, missä olet nyt ja mieti, mitä sinun pitäisi tehdä, jotta pääsisit tavoitteeseesi. Pitääkö kouluttautua, pitääkö liittyä johonkin hyväntekeväisyysjärjestöön, pitääkö hankkia käsikirjoitukselle lukijoita ja kommentoijia, pitääkö luoda peruskuntoa ja harjoitella - MITÄ ovat ne askelet, joita täytyy ottaa, jotaa siitä, missä nyt olet, sinne sinne, mihin haluat.

3. Sitten alat hedä äsen miettimiäsi asioita. Yksi kerrallaan, mutta joka päivä edeten.

4 ja jatka vaan. Tarkista välillä välietappilistaasi - puuttuuko siitä sittenkin jotain? Olisiko sittenkin uusia tilaisuuksia? Mutta ennen kaikkea, jatka vaan puurtamista.

5. ja jatka vielä vaan. Lopun ikääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee musiikkia. Äänitä oma levy.

Vierailija
4/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka osakesijoittaminen.

Vierailija
5/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa koko juttu.

Matrixissa kai´k on käsikirjoitettua waan ..

Sincc

Vierailija
6/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään hyvää elämäntyönäsi. Ei siinä tarvi osata edes mitään.

Vierailija
7/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vauvapalstailu.

Vierailija
8/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaikki mahdollinen laina ja sijoita suurella riskillä. Jos onnistut saat statusta rahoillasi, jos epäonnistut, valtio kyllä pitää huolen omistaan ja ylimääräistä saat kaikenmaailman keräyksillä.

Vierailija
9/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken mitä olen saanut elämässä, ja se on kyllä melko paljon, omasta mielestäni.

Niin kaiken sen, olen saanut tekemällä helvetisti töitä.

Kaikeksi onneksi mulla on vaimo joka ymmärtää yrittjän elämää ja sen vaikeuksia ja vaativuutta.

Ja Luojan kiitos, kaiken tämän helvetin keskellä on avioliitto säilynyt ja on kaksi tervettä lasta.

Nyt voi jo hiukkasen huokaista, pahin on takana, koronasta huolimatta.

Siis rohkeutta pitää olla, uskallusta ottaa riskiä, ja kestää vastoinkäymisiä.

Eikä saa antaa periksi pahoissakaan paikoissa.  Tämä on ohjeeni. mitä voi tehdä että saattaisi menestyä.

Tai ainakin näillä jutuilla olen itse ns. menestynyt.

Vierailija
10/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka "saavuttaa elämällään jotain" ovat "oikeiden tähtien alla" syntyneitä eli ovat erinomaisia siinä mitä rakastavat tehdä, ja siksi voivat a. tehdä sitä aamusta iltaan ilman väsymystä ja b. menestyvät siinä ominaisuuksiensa avulla.

Me muut voimme tyytyä puuhastelemaan tai työskentelemään jaksamisen rajoilla, jos on halu menestyä. Itse olen luopunut tarpeesta saavuttaa yhtään mitään. Olen tyytyväinen keskinkertaisuudessani.

Vierailija
11/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken mitä olen saanut elämässä, ja se on kyllä melko paljon, omasta mielestäni.

Niin kaiken sen, olen saanut tekemällä helvetisti töitä.

Kaikeksi onneksi mulla on vaimo joka ymmärtää yrittjän elämää ja sen vaikeuksia ja vaativuutta.

Ja Luojan kiitos, kaiken tämän helvetin keskellä on avioliitto säilynyt ja on kaksi tervettä lasta.

Nyt voi jo hiukkasen huokaista, pahin on takana, koronasta huolimatta.

Siis rohkeutta pitää olla, uskallusta ottaa riskiä, ja kestää vastoinkäymisiä.

Eikä saa antaa periksi pahoissakaan paikoissa.  Tämä on ohjeeni. mitä voi tehdä että saattaisi menestyä.

Tai ainakin näillä jutuilla olen itse ns. menestynyt.

Mikä teki siitä helvettiä? Itsellä kokemus, että muut ihmiset.

Vierailija
12/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala tekemään hyvää elämäntyönäsi. Ei siinä tarvi osata edes mitään.

Typerä kommentti. Ihmisiä oikeasti elämäntyönään auttavat ihmiset tietää että auttaminen on vaikeaa. Miksi? Ihmiset jatkaa itsetuhoisia tottumumuksiaan vaikka joku antaisi apua.

Vierailija
13/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa

- miettimästä mitä muut susta ajattelevat

- vertailemasta itteäs muihin

jos haluut jotain, toimi, mee eteenpäin asiassa.

Vierailija
14/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on video aiheesta: "Miksi unelmasi laulajan urasta ei toteudu?" Asia on suurelta osin totta myös muiden toteutumattomien unelmien osalta.

Mielenkiintoisin näkökulma tuossa oli se, että kun se matka menestykseen / unelman toteutumiseen on itsessään jo antoisa/mukava, jaksaa paremmin tehdä töitä sen eteen, mitä tavoittelee.

Eli tavoittele sitä menestystä sellaisessa asiassa, jonka tekeminen ja jopa opiskeleminen on sinusta kivaa. Kaikkeen menestyksen tavoitteluun liittyy asioita, jotka eivät ole kivoja, mutta jos se ydinasia on kiva, jopa intohimo, ei sen "välttämättömän pahan" tekeminen siinä sivussa niin pahalta tunnu, kun se palvelee sitä oman ihtohimon kohdetta.

Vierailija
15/15 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon Maarit Auran videoon viitaten vielä: Jos tuntuu, näyttää ja/tai olet varma, että aika menestykselle ei ole "oikea", voit tehdä silti asioita, jotka auttavat sinua olemaan valmiimpi menestykseen sitten kun "aika on kypsä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme