Apua! Omakannasta katosi kokonainen käynti?
Kävin eilen koronatestissä ja oon päivittänyt omakantaa ahkerasti sen jälkeen. Nyt kuitenkin huomasin että koko käynti oli kadonnut. En kai ole vahingossa voinut jotenki poistaa sitä?
Kommentit (10)
Mulla katos labra tulokset 2kk sitten eikä oo vieläkään tullu takas. Kukaan ei muka tiedä syytä eikä ketään kiinnosta selvittää.
Kunpa minultakin katoaisi sieltä kaikki.
Ei Oma Kantaa voi itse käyttää.
Kaikki tieto siellä on muualta tullutta.
Oma Kanta ohjelmassa voi itse säätää vain tietojen luovuttamista koskevia asioita ja hoitotahdon.
Ja käynnit terveydenhuollossa päivittyvät siellä viiveellä.
Edes kaikki tiedot labratuloksista eivät Omaan Kantaan tule, riippuen monista jutuista, eli missä ja kuka on labranäytteet määrännyt.
Saat tuloksen puhelimitse.
Omakantamerkintään liittyy monet asiat, joita testilähetteisiin ei aina saada, joten tulos ei välttämättä tule kantaan ollenkaan tai tulee reilulla viiveellä.
Vierailija kirjoitti:
Saat tuloksen puhelimitse.
Omakantamerkintään liittyy monet asiat, joita testilähetteisiin ei aina saada, joten tulos ei välttämättä tule kantaan ollenkaan tai tulee reilulla viiveellä.
Näin. Odota soittoa tai viestiä
Oma kannassa voi myös säätää monissa kohdin, miltä ajalta tietoja hakee. Jos laittaa haun vahingossa päättymään eiliseen, niin eihän tämän päivän tiedot näy.
Joskus joku teksti hyppää väärän päivä alle, kun se päivittyy ja on vahingossa terveyden huollossa kytketty väärään päivään.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa minultakin katoaisi sieltä kaikki.
Mä niin toivon että ois mahdollista perua Kanta-suostumus.
Et voi poistaa. Se päivittyy nyt ja siksi hetkellisesti katosi