Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosten äiti vastaa hetken kysymyksiin.

Vierailija
10.05.2014 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset kaksoset? Sukupuolet? :)

Vierailija
2/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen siitä että olet kaksosten äiti vai koetko itsesi uhrina kun sait sellaisen riesan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Tyttö ja poika, 8 kk ikäiset :)

Ap

Vierailija
4/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Minun kaksoset 20v. Poikia.

Voimia sulle ja lepää itse AINA kun siihen mahdollisuus! Minulla ei mitään kysyttävää.

Vierailija
5/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:44"]

Oletko onnellinen siitä että olet kaksosten äiti vai koetko itsesi uhrina kun sait sellaisen riesan?

[/quote]

Olen todella onnellinen. En missään nimessä pidä lapsiani riesana, päin vastoin, meillä on tuplaonni! Olen etuoikeutettu :) Enkä voisi kuvitella enää että meillä olisi vain yksi lapsi.

Ap

Vierailija
6/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Minun kaksoset 20v. Poikia.

Voimia sulle ja lepää itse AINA kun siihen mahdollisuus! Minulla ei mitään kysyttävää.

[/quote]

Kiitos! Voimia varmasti tullaan tarvitsemaan. On tämä kuitenkin ihanaa :)

Ap

Vierailija
7/21 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kirjassa päähenkilö muutti Pariisiin elämänsä rakkauden perässä, mutta huomasi tämän huijariksi?

Sanoit, että sinulta voi kysyä. Kaksosten äitinä oleminen ei ole sen eksoottisempaa kuin muukaan äitiys :-)

Vierailija
8/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:54"]

Missä kirjassa päähenkilö muutti Pariisiin elämänsä rakkauden perässä, mutta huomasi tämän huijariksi?

Sanoit, että sinulta voi kysyä. Kaksosten äitinä oleminen ei ole sen eksoottisempaa kuin muukaan äitiys :-)

[/quote]

Repesin. =)

Vierailija
9/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:36"]

Haluatko kysyä jotain?

[/quote]

Tunnetko muita kaksosia/monikkoperheitä kuin omasi?

Itsellä on kaksospikkusiskot, kaksosserkut, mies on kaksonen, pojan luokalla on kaksoset, työkaveri sai juuri kaksoset, tuttu on yksi kolmosista ja tutuilla on kolmoset. Eikä kuuluta mihinkään monikkoperhe-yhdistykseen.

Vierailija
10/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

:D

En pidä minäkään yhtään eksoottisena...

Tää on vaan tällästä ajan kulua, mies ja lapset nukkuu :)

Ap

Vierailija
11/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:36"]

Haluatko kysyä jotain?

[/quote]

Tunnetko muita kaksosia/monikkoperheitä kuin omasi?

Itsellä on kaksospikkusiskot, kaksosserkut, mies on kaksonen, pojan luokalla on kaksoset, työkaveri sai juuri kaksoset, tuttu on yksi kolmosista ja tutuilla on kolmoset. Eikä kuuluta mihinkään monikkoperhe-yhdistykseen.

[/quote]

Tunnen, mutta kaikki on vaan tuttuja, lähipiirissä ei ole muilla kaksosia. Netissä kuulun muutamiin vertaistukiryhmiin, ne on ihan huippuja :)

Ap

Vierailija
12/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:13"]

[/quote]

:D

En pidä minäkään yhtään eksoottisena...

Tää on vaan tällästä ajan kulua, mies ja lapset nukkuu :)

Ap

[/quote]

Mikä kirja?

Vierailija
13/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ensiviikon lottonumerot?

Vierailija
14/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne ap :) mulla 8v kaksospojat. Omin unohtanut nuo vertaistukiryhmät, joihin itsekin aikanaan kuuluin kun pojat olivat vauvoja. Vertaistuen tarve loppui mulla joskus siinä vaiheessa kun pojat meni tarhaan ja minä töihin. Ei mulla kysyttävää, mutta onnitella halusin. Omien poikieni kanssa tänään just katsottiin vauvakuvia ja muistelin, että tasan 8v sitten olivat kolmen viikon ikäisiä. Pojat nauroivat kippurassa keskoskuvilleen. Jotenkin hölmistytti reaktiot kun itse olen aina ottanut sen ajan niin tunteella. Poikia naurattaa myös tarinat siitä, kuinka huusivat yöt (koliikkiaan) ja miehen kanssa valvottiin ja kanniskeltiin. Nykyään voi onneksi nauraa mukana :)

Näihin muisteloihin.. :)

Vierailija
15/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku yks oikea kysymys. Ärsyttääkö sinulla kun ihmiset puhuu aina kaksosista? Niinkuin Ruotsalaiset on ... ja kreikkalaiset...Kaksoset niin ja kaksoset näin. Sinullahan on kaksi eri persoonaa. On A ja sitten on H.

Vierailija
16/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:29"]

Eiku yks oikea kysymys. Ärsyttääkö sinulla kun ihmiset puhuu aina kaksosista? Niinkuin Ruotsalaiset on ... ja kreikkalaiset...Kaksoset niin ja kaksoset näin. Sinullahan on kaksi eri persoonaa. On A ja sitten on H.

[/quote]

Ei ärsytä. Monet tosiaan kyselee että mitä kaksosille kuuluu, miten kaksoset on kasvaneet ym. Kysymys kuuluu ehkä samaan kategoriaan kun kysytään jonkin perheen tyttöjen/poikien kuulumisia.

Ap

Vierailija
17/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Voin myöntää olevani hieman kade. Itsekin odotin identtisiä kaksosia, mutta vain toinen syntyi elävänä. Sitä kuitenkin ehti jo asennoitua siihen, millaista elämä olisi kaksosten kanssa.

Vierailija
18/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Meillä on 5v. kaksoset, eikä mulla mitään kysyttävää ole, kunhan tulin morjestamaan :)

Meidän pojat on keskenään niin erilaiset, että vaikka heitä joskus sanotaan kaksosiksi se ei haittaa :) 

Kun asuttiin 9 huoneiston rivitalossa oli jonkun aikaa niin että kolmessa asunnossa oli kaksoset, se oli aika jännä, kun ennen olen ollut tosi vähän kaksosten kanssa tekemisissä. Vanhassa kotikaupungissakaan en tiennyt kuin kahdet kaksoset jotka olivat yläasteella yhtäaikaa, en tiedä olivatko kaupungin ainoat. Isän siskot on kaksoset, ja isän puolella jossain kauempanakin on kaksoset. Äidin puoleta en tiedä että olisi kellään kaksosia, joten kyllä meidän pojat herätti huomiota kun sukuun tulivat.

Kaksoset on ihan hauska juttu, vaikka ensin kauhistuttiin, mutta kun vauvaiästä päästiin, niin ei se sen kummempaa ole. Sisko sai hiljattain vauvan, ja mun oli jotenki vaikee sisäistää että hän odotti vain yhtä vauvaa, ja kun mentiin vauvaa sitten katsomaan, silmä haki että missäs se toinen luuraa :)

Vierailija
19/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:47"]

Hei! Meillä on 5v. kaksoset, eikä mulla mitään kysyttävää ole, kunhan tulin morjestamaan :)

Meidän pojat on keskenään niin erilaiset, että vaikka heitä joskus sanotaan kaksosiksi se ei haittaa :) 

Kun asuttiin 9 huoneiston rivitalossa oli jonkun aikaa niin että kolmessa asunnossa oli kaksoset, se oli aika jännä, kun ennen olen ollut tosi vähän kaksosten kanssa tekemisissä. Vanhassa kotikaupungissakaan en tiennyt kuin kahdet kaksoset jotka olivat yläasteella yhtäaikaa, en tiedä olivatko kaupungin ainoat. Isän siskot on kaksoset, ja isän puolella jossain kauempanakin on kaksoset. Äidin puoleta en tiedä että olisi kellään kaksosia, joten kyllä meidän pojat herätti huomiota kun sukuun tulivat.

Kaksoset on ihan hauska juttu, vaikka ensin kauhistuttiin, mutta kun vauvaiästä päästiin, niin ei se sen kummempaa ole. Sisko sai hiljattain vauvan, ja mun oli jotenki vaikee sisäistää että hän odotti vain yhtä vauvaa, ja kun mentiin vauvaa sitten katsomaan, silmä haki että missäs se toinen luuraa :)

[/quote]

Hih, mullakin on tuo juttu, että muiden vauvoja nähdessä kattelen että missäs se toinen vauva on :)

Ap

Vierailija
20/21 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:29"]

[/quote]

Ei ärsytä. Monet tosiaan kyselee että mitä kaksosille kuuluu, miten kaksoset on kasvaneet ym. Kysymys kuuluu ehkä samaan kategoriaan kun kysytään jonkin perheen tyttöjen/poikien kuulumisia.

Ap

[/quote]

Teillähän olikin niin pienet lapset ... Muistan kun pikkusiskot oli ala-asteikäisiä ja kaverinsa soittivat kylään. Saattoivat kysyä että onko kaksoset tulossa käymään. No aika paha sanoa jos toinen tykkäs aina lähteä johonkin ja toinen oli aina ollut "korihiiri". Tai mummi soittaa että ostanko kaksosille vaaleanpunaiset vai punaiset hameet... Ihan kuin kaksoset tykkäisi aina samoista jutuista koska on kaksoset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi