Miten valita mies?
Liikaa valinnanvaraa. Ottaako kiltti ja tylsä vai kiinnostava?
Kommentit (8)
Ota sellainen, joka on hyvä ihminen, jos olet ihmistuntija ja erotat sellaisen. Muussa tapauksessa parempi pysyä kokonaan erossa.
Onko liikaa valinnanvaraa, jos on vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla?
Kukasta kukkaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena juostaan jännien panoringeissä jotta saa niitä nuoruuden villejä kokemuksia. Viimestään 35v otetaan se turvalllinen kilttis elättäjäksi. Näin sen kuuluu mennä.
ja noin se menee. Kun se kiltti elätti sitten ekaa kertaa punastellen ehdottaa perseseksiä niin pitää muistaa teeskennellä kokematonta eikä muistella niitä vuosia mopomiesten anaalilutkana.
Kiltille ei anneta pyllyä. Pitää kohteliaasti sanoa että "Ei kiitos enää, sain nuorena tarpeekseni noista jutuista. Nykyään olen siveä perheenäiti."
Tämä :-D
Ihan aikuisten oikeasti välillä ihmettelee naisten surkuhupaisia deitti-ilmoja missä aikalailla suorin sanoin sanotaan juuri tuo, että kaikenlaista on kokeiltu mutta nyt halutaan "vakiintua".
"Olen juoksuni juossut ja nyt etsin vakavaa suhtetta" on kyllä hilpein mainoslause, mitä nainen voi itsestään kirjoittaa. 😂
Olisi edes noin hienommin sanottu mutta jotkut täräyttää suoraan että joo "FWBt, ONSt ja seksisuhteet on nyt nähty ja taputeltu, tahdon suhteelta enemmän". Noita kun lukee niin kasvaa iso kyrp ä otsaan ja tekee mieli huutaa että mitä v it t ua, jos kerran olet jaksanut loor aasi sinne tänne ilman sen kummempi vaatimuksia niin miksi juuri MINUN pitäisi suoriutua jostain suuremmasta päästäkseni pe sällesi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena juostaan jännien panoringeissä jotta saa niitä nuoruuden villejä kokemuksia. Viimestään 35v otetaan se turvalllinen kilttis elättäjäksi. Näin sen kuuluu mennä.
ja noin se menee. Kun se kiltti elätti sitten ekaa kertaa punastellen ehdottaa perseseksiä niin pitää muistaa teeskennellä kokematonta eikä muistella niitä vuosia mopomiesten anaalilutkana.
Kiltille ei anneta pyllyä. Pitää kohteliaasti sanoa että "Ei kiitos enää, sain nuorena tarpeekseni noista jutuista. Nykyään olen siveä perheenäiti."
Ihan aikuisten oikeasti välillä ihmettelee naisten surkuhupaisia deitti-ilmoja missä aikalailla suorin sanoin sanotaan juuri tuo, että kaikenlaista on kokeiltu mutta nyt halutaan "vakiintua".
"Olen juoksuni juossut ja nyt etsin vakavaa suhtetta" on kyllä hilpein mainoslause, mitä nainen voi itsestään kirjoittaa. 😂
Vähän sama kuin mies möisi autoaan kertoen että joo aikalailla on sillä ajettu kaikenlaisilla teillä mutta on nyt valmis myymään sen uutena.
Eikö se riipu siitä mitä mieheltä haluaa? Sen mukaan sitten valitsee. Kaikkea kun ei vaan voi saada, miehet eikä naiset. Minä ainakin tutustun naisiin rauhassa, koska niin monta kilaritapausta on osunut kohdalle. Jos ei pysty edes mielipidettään perustelemaan muuta kuin "musta tuntuu" pysyn kaukana. Varmaan niihin miehiinkin kannattaa tutustua vähän pidempään ennen kuin hääkellot soi ja prinsessalinnat murenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi kierrän kaukaa aina. Tiedän tasan mitö toi tarkoittaa. Ei kiinnosta kyläpatja, joka nyt aikoo olla siveellinen ja vakiintua.
Hyväsydäminen, jotta voi luottaa ettei loukkaa tunteitasi, mutta kuitenkin tarpeeksi kiinnostava, että viihdyt hänen seurassaan. Itse en ainakaan halua kiintyä itsekkääseen ihmiseen, silloin on tuskaa tiedossa :D
No ei tuossa nyt liikaa valinnanvaraa ole jos puuttuu vaihtoehto "kiltti ja kiinnostava".