Eurovision2014--FINAALI--
Kommentit (700)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:58"]Hirveä metakka, tästä?
Sanoitus ei kosketa, jos et läpikäy sukupuolenvaihdosta. Ääni on keskitasoinen ja ei tämä wannabe-Bond-tunnelma kyllä heilauta mua yhtään millään lailla mihinkään suuntaan.
[/quote]
Vähän tuntuu että tässäkin keskustelussa hypetetään tuota vaan sen takia että näytetään et ollaan niin suvaitsevaista ihmistä että.....
[/quote]
Huoh, koittakaa nyt päästä yli siitä yhdestä parrasta!
En tiennykkään että ruottalaisenki nimi voi olla Sanna!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:04"]Itävallan biisi ei musta niin kauheen hyvä oo, vaikka hienosti laulaa. Tarttis varmaan useamman kuuntelukerran. Mahtava on kyllä tuo esintyjä, ei voi muuta sanoa. Parta sopii tuolle naiselle niin hyvin! Ihanaa suvaitsevaisuutta edustaa.
[/quote]
parta sopii miehelle. Hän on Tom.
Nää maan esittelyvideot on tosi hyviä tänä vuonna!
En tienny että Miley Cyruksen biisin sai kopioida! :O Tsiisus. Hetken jo mietin et vaihdoinko vahingossa kanavaa!
Laulaako yleisö tuon ruotsin viisun mukana vai falskaako mun korvat?
Ruotsin biisi kuulostaa kerta kerralta paremmalta. Tähän mennessä selkeästi paras. Sanna Nielsen on todella karismaattinen esiintyjä.
Hauska kun porukka laulaa jo mukana tuotakin ruottin biisiä, kuuluu hyvin kun taustamusiikki on hiljaisella. Taitaa pärjätä skaboissa!
Eka kuulemalla en tykännyt tuosta kertsin sävelkulusta, mutta nyt alkaa jo uppoomaan paremmin
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:06"]
Nää maan esittelyvideot on tosi hyviä tänä vuonna!
[/quote]
niin minustakin! Ihan odotan niitä, että mitä ovat keksineet.
itävalta ja ruotsi kilpailee voitosta
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:06"]Nää maan esittelyvideot on tosi hyviä tänä vuonna!
[/quote]
Samaa mieltä. Parempia jopa kuin itse esitykset!
Ei tää Ruotsikaan nyt niin häävi ole kuin mitä on hehkutettu :/
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:08"]Oliko Ruotsi vähän tylsä?
[/quote]
Oli. Varsinkin kun niiin monta balladia jo kuultu.
Ruotsi paras tähän mennessä mielestäni.
ihana sanna nielsen <3