Löysin miehen E-KONTAKTISSA! Mistä te löysitte puolisonne?
Kertokaa omista kokemuksistanne. Suosittelen kyllä kaikille sinkuille.. muistakaa kuitenkin, että pitää itsekin olla aktiivinen! Olen nainen ja löysin mieheni sieltä kaikkien joukosta. Toki minullekin tuli paljon miehet juttelee, mutta niistä ei vaan tullu mitää. Kävin yhen kerran toisen kanssa treffeillä ennen kuin nappasi tämän miehen kanssa. Treffit kannattaa järjestää melko äkkiä, koska siinä alkaa itse kehittämään päässä näkemystä toisesta. Myöskin eleet, katse jne merkitsee paljon :) Tsemppiä oman rakkaan hakuun! tai te jotka ootte jo löytäny, onnea teille ja vaalikaa suhdettanne!
Kommentit (26)
Suomi24 ja minä tein aloitteen, kun löysin komean miehen jonka kanssa ajatukset sopivat yhteen. Pian 5v oltu yhdessä ja esikoinen syntyi pari kk sitten.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:21"]
Vela-palstan tapaamisessa tavattiin! :)
[/quote]
Mikä on vela-palsta?
Entiseltä työpaikalta omani löysin :) en olisi ikinä uskonut niin käyvän
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:21"]
[/quote]
Mikä on vela-palsta?
[/quote]
Vapaaehtoisesti lapsettomien palsta.
Facebookin are you interested sovelluksessa, nolottaa hieman :) 5,5 vuotta oltu yhdessä.
Suomi24:sta mekin toisemme löydettiin ja pian pienokainen syntymässä :)
Suomi24:sta mekin toisemme löydettiin ja pian pienokainen syntymässä :)
Seinän takaa naapurista :) löysin nykyisen mieheni.4 vuotta oltu yhes,naimisissa,lapsi,talo.hyvin menee :)
Seinän takaa naapurista :) löysin nykyisen mieheni.4 vuotta oltu yhes,naimisissa,lapsi,talo.hyvin menee :)
Suomi24 chat pääsiäidenä juteltiin..vappuviikolla nähtiin ja pelottavat kemiat. .ollaan vaan varattuja..
Suomi24 nuorten palstalta :) Mut me kummatkin ollaankin alle kakskymppisiä vielä.
Facebookin Are you interestedissä nelisen vuotta sitten... Huvikseni siellä klikkailin, olin aika vasta eronnut edellisestä suhteesta enkä tosiaankaan ollut vielä ns. haku päällä, mutta mites kävikään... Naimisissa ollaan ja jälkikasvuakin on siunaantunut :)
Hävetti kyllä alkuaikoina, kun monet kyseli missä ollaan tavattu!
Kadulta. Tosin itse olin se jalankulkija ja hän moottoripyörällä. En millään tavoin noteerannut häntä pomppiessani poninhäntärusetti heiluen suojatietä yli, mutta hän noteerasi minut erityisellä tavalla!!!
Hän lähetti rukouksen: "Anna mulle tuo tyttö vaimoks!"
No, välillä on pitäny tässä vuosikymmenten aikana muistutta, että mitäs pyysit! :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:30"]Suomi24 chat pääsiäidenä juteltiin..vappuviikolla nähtiin ja pelottavat kemiat. .ollaan vaan varattuja..
[/quote]
Buhuu
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:30"]Suomi24 chat pääsiäidenä juteltiin..vappuviikolla nähtiin ja pelottavat kemiat. .ollaan vaan varattuja..
[/quote]
Buhuu
[/quote]
No mut, eihän sitä tiedä... jos myöhemmin aika ja paikka sattuu olemaan oikea ;)
Eipä ole osunut vastaan yhtään missään.
Yhteisten kavereiden kautta periaatteessa huoltoasemalla.