Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen E-KONTAKTISSA! Mistä te löysitte puolisonne?

Vierailija
10.05.2014 |

Kertokaa omista kokemuksistanne. Suosittelen kyllä kaikille sinkuille.. muistakaa kuitenkin, että pitää itsekin olla aktiivinen! Olen nainen ja löysin mieheni sieltä kaikkien joukosta. Toki minullekin tuli paljon miehet juttelee, mutta niistä ei vaan tullu mitää. Kävin yhen kerran toisen kanssa treffeillä ennen kuin nappasi tämän miehen kanssa. Treffit kannattaa järjestää melko äkkiä, koska siinä alkaa itse kehittämään päässä näkemystä toisesta. Myöskin eleet, katse jne merkitsee paljon :) Tsemppiä oman rakkaan hakuun! tai te jotka ootte jo löytäny, onnea teille ja vaalikaa suhdettanne!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni serkun kautta. Hänen serkkunsa kanssa alettii tutustuu ja sillee tajusin ei yhtää mun tyyppinen. Sit pari kertaa mieheni oli mukana serkkunsa kans alettii juttelee facebook ja siitä se sit lähti :) 7 kk oltu yhes

Vierailija
22/26 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:sta täälläkin. :) En todellakaan uskonut löytäväni sieltä ketään vakavampaan suhteeseen mutta ajattelin ettei sen kokeilussa myöskään mitään häviä. Ja näin jälkeenpäin olen tietenkin todella onnellinen päätöksestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n kautta.

Vierailija
24/26 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiss fmn chatissa...

Vierailija
25/26 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24. 8 vuotta yhdessä, kaksi lasta.

Vierailija
26/26 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:34"]Kadulta. Tosin itse olin se jalankulkija ja hän moottoripyörällä. En millään tavoin noteerannut häntä pomppiessani poninhäntärusetti heiluen suojatietä yli, mutta hän noteerasi minut erityisellä tavalla!!!

Hän lähetti rukouksen: "Anna mulle tuo tyttö vaimoks!"

No, välillä on pitäny tässä vuosikymmenten aikana muistutta, että mitäs pyysit! :D

[/quote]

Ihana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi