Lähteekö kaupungistasi K-Kenkä?
Meiltä lähtee. Harmi, oli kiva käydä oikeassa kenkäkaupassa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko edes sellaista?? En osta noita halpis kenkiä, satsaan oikeaan laatuun mikä kestää.
Luulisi, että juuri oikeasta kenkäkaupasta saa oikeaa laatua.
2, K-kenkä ei ole sellainen "oikea" kenkä kauppa, kiinassa ja itäblogin maissa valmistettuja kenkiä...
Suomessa taitaa n 5 kenkäkauppaa, mistä saa laatukenkiä - eikä Koo kuulu niihin.
Vierailija kirjoitti:
2, K-kenkä ei ole sellainen "oikea" kenkä kauppa, kiinassa ja itäblogin maissa valmistettuja kenkiä...
Voisitko mennä pätemään jonnekin muualle? ohistelija
Enpä ole koskaan k-kengästä löytänyt hyviä kenkiä. Tänne tuli Halonen-liike ja siellä kenkävalikoima parempi, sieltä ostin viimeksi 200€ laatukengät.
Viimeks olen ostanut varmaan joskus 1990-luvun alkupuolelta Andiamot K-kengästä. Oma mielikuva kaupasta on semmoinen YYA-ajan jäänne. :D
Katsokaa hakusanalla Goodyear Welt......lähinnä miesoletetut siis! ja miettikää se laatu sitten uudestaan.
Loake ja Sanders edullisimmat ja hinnat alkaen n 299 €.....G
5, totuus on ikävää, jotkut kun haluaa ostaa laatua eikä tota kiina paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan k-kengästä löytänyt hyviä kenkiä. Tänne tuli Halonen-liike ja siellä kenkävalikoima parempi, sieltä ostin viimeksi 200€ laatukengät.
Mä oon ostanut K-Kengästä Tamarista. Harmi jos lähtee. Mutta esim. tänä syksynä on ollut älyttömän huono valikoima, jotain teinikenkää vain.
Vierailija kirjoitti:
Itäblogi?
En tiedä, onko edes sellaista?? En osta noita halpis kenkiä, satsaan oikeaan laatuun mikä kestää.