Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehku ohjelman pullukka Kiti Kokkonen onkin Titta Jokisen tytär!

Vierailija
10.05.2014 |

lisäksi hän on jokin taiteellinen johtaja, näyttelija ja kirjailija.

Mutta miksi hänestä siinä Hekussa oli tehty semmoinen yksinkertainen??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on ohjaaja Ere Kokkonen (edesmennyt?). Suhteillahan sitä yleensä pääsee ponnahtamaan...

Vierailija
2/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, miten niin yksinkertainen? Johtuisiko tämä siitä, että itse pidät lihavia ihmisiä yksinkertaisina, jollet tiedä heidän hienoja taustojaan etukäteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen = yksinkertainen, nähtävästi

Vierailija
4/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä harvinaisen mukavia ja rentoja juontajia ohjelmassa. Ei tönkköä kirjakieltä ja paperista luettuja vuorosanoja, kuitenkin mielenkiintoista asiaa.

Vierailija
5/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi miellyttävä hän on siviilissä kuten myös äitinsä ja edesmennyt isänsä! Mahtava perhe! Kiti on luonnonlapsi ei todellakaan yksinkertainen.

Vierailija
6/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että fiksulla ihmisellä ei voi olla roolia, jossa hän on yksinkertainen? Sekoitatko yleensäkin näyttelijän hahmoihin?

Vierailija
7/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:51"]

Meinaatko, että fiksulla ihmisellä ei voi olla roolia, jossa hän on yksinkertainen? Sekoitatko yleensäkin näyttelijän hahmoihin?

[/quote]

Eli se  oli rooli siinä Hehkussa, toisin kuin muut oli omia itsejään?

Kiti oli niistä se joka aina ei osannut, tai halunnut tai jaksanut tms aina sitä juttua mitä olivat tekemässä. Oli siis ihan toisenlainen kuin ne muut, vähän yksinkertainen

Vierailija
8/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo sukulaissuhteet on ollut ihan yleisessä tiedossa, vaikka ap:lle ilmeisesti tulikin yllätyksenä. Kiti kirjoitti joskus vuosia sitten kolumnia Trendi-lehteen tai vastaavaan ja vaikutti ainakin niiden perusteella fiksulta ja hauskalta naiselta, tykkäsin lukea niitä.

Vierailija
9/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaaksen olen joskus lukenut häneltä yhden kirjan, "Terveisin Karo" tms. Se oli mahdollisesti huonoin koskaan lukemani kirja :D.

Vierailija
10/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:23"]

Muistaaksen olen joskus lukenut häneltä yhden kirjan, "Terveisin Karo" tms. Se oli mahdollisesti huonoin koskaan lukemani kirja :D.

[/quote]

Haha, muistan tämän! olen siis 9 ja vaikka kolumneista tykkäsin niin kirja oli huono! Se taisi olla käynnyköiden/netin alkuaikaa ja kirja koostui pelkästään tekstiviesteistä tai sähköposteista.

Vierailija
11/11 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen kiusaajaluuseri, joka anonyyminä keskustelupalstalla tekee tällaisen avauksen täysin viattomasta sivullisesta, joka tuskin haluaa olla tällaisen huomion kohteena. Katso Ap peiliin ja pitkään - ja sen jälkeen, hanki oma elämä jos osaat. Todella raukkamaisia tällaiset loukkavat avaukset, mietitkö hetkeäkään, miltä Sinusta tuntuisi olla tällaisen kirjoittelun kohteena? Hä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi