Millainenkohan paikka maailma olisi jos ihmiset eivät olisi niin seksuaalisia?
Kommentit (37)
Taidetta olisi varmaan aika paljon vähemmän. Olen itse aseksuaali, ja elämäni on oikein hyvää näin, mutta sellainen juttu on, että suurin osa elokuvista, musiikista, tanssitaiteesta, osin jopa kuvataiteesta ja kirjoista on minulle aivan merkityksetöntä ja ei-kiinnostavaa, koska ne käsittelee niin paljon seksuaalisia teemoja ja rakkaussuhteisiin liittyviä myös. Kun itseä ei kiinnosta seksi eikä romanttiset suhteet, jää kyllä elokuvat katsomatta ja ties mitkä "I want you baby, uuh, aah"" popit kuuntelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalirikoksista puhuttaessa mainitaan usein ettei kyseessä ole seksi vaan halu nöyryyttää ja käyttää valtaa.
Juuri seksuaalisella väkivallalla voi vahingoittaa toista pahiten, siitä kun ei aina jää jälkiä.
Jos ei olisi seksiä, maailma olisi parempi paikka naisille.Pakkohan siinä rskauksssakin on haluta seksiä, eihän se muuten onnistu (ilman apuvälineitä). Joillekin se alistaminen ja väkivalta on sairas fetissi.
Pikemmin voitaisiin väittää, että maailma olisi parempi paikka naisille ilman miesten seksuaalisuutta... Naiset harvoin haluaa seksuaalisesti vahingoittaa ketään eikä saa siitä mitään kiksejä.
Jos et tienny, niin mies voi saada erektion ilman minkäänlaista seksuaalista ärsykettä.
No ei taatusti voi ainakaan missään raiskaushommissa. Kyllä siinä saa olla aika hemmetin kiihoittunut siitä mitä tekee jos moiseen touhuun ryhtyy. Normaalilla miehellä olisi katkarapu adrenaliinin takia moisessa tilanteessa, sadistilla se taas on pystyssä.
Väkivaltainen juoppo exä tuli kännissä kotiin ja työnsi sormensa vaginaani kun nukuin. Ihan vaan siitä kiusaamisen riemusta. Toisin kuin peniksessä, sormissa on luut jotka sattui vielä enemmän.
Myöskin en itse ollut mitenkään kiihottunut, vagina oli jotenkin supussa ja kipu todella sattui.
Varmaan aika tylsää olisi. Jäis fantasiat haaveilematta.
Vierailija kirjoitti:
Taidetta olisi varmaan aika paljon vähemmän. Olen itse aseksuaali, ja elämäni on oikein hyvää näin, mutta sellainen juttu on, että suurin osa elokuvista, musiikista, tanssitaiteesta, osin jopa kuvataiteesta ja kirjoista on minulle aivan merkityksetöntä ja ei-kiinnostavaa, koska ne käsittelee niin paljon seksuaalisia teemoja ja rakkaussuhteisiin liittyviä myös. Kun itseä ei kiinnosta seksi eikä romanttiset suhteet, jää kyllä elokuvat katsomatta ja ties mitkä "I want you baby, uuh, aah"" popit kuuntelematta.
Uskallan väittää että asia olisi juuri toisinpäin. Taide olisi moniuloitteisempaa, ei erootiikan täyttämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää että asia olisi juuri toisinpäin. Taide olisi moniuloitteisempaa, ei erootiikan täyttämää.
Tästä samaa mieltä!
Ulkonäöllä pärjäämisen tarve vähenisi. Silti voisi tietysti olla jonkinlaista kauneuden palvontaa, mutta ei-seksuaalisella tavalla. Ehkä kauneutta nähtäisiin enemmän luonnossa, ideoissa, teoissa ym.
Maailmassa saataisiin paljon enemmän aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä pärjäämisen tarve vähenisi. Silti voisi tietysti olla jonkinlaista kauneuden palvontaa, mutta ei-seksuaalisella tavalla. Ehkä kauneutta nähtäisiin enemmän luonnossa, ideoissa, teoissa ym.
Aika monelta loppuisi herutusbisnes. Saatika maksulliset sitten.
Vierailija kirjoitti:
Myös ulkonäkökeskeisyys vähenisi. Kumppania ei tarvitsisi etsiä eikä miellyttää. Ihminen näyttäisi vihdoinkin itseltään ja toteuttaisi omanlaisuuttaan.
Ei ois ihmisiä...se seksuaalisuus on lisääntymisvietti.
Ihmiset söisivät enemmän
Olisi paljon laillisia huumeita.
TV-sarjat käsittelis syömistä ja ulostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ulkonäkökeskeisyys vähenisi. Kumppania ei tarvitsisi etsiä eikä miellyttää. Ihminen näyttäisi vihdoinkin itseltään ja toteuttaisi omanlaisuuttaan.
Ihminen näyttäisi kanalta ja lisääntyisi munimalla-.
Miten ruotsalaiset lisääntyy?
Runkkaavat pöydälle ja kärpäset hoitaa loput?
Miehiltä katoaisi motivaatio lähes kaikkeen, koska kaiken tähtäimenä on kuitenkin lopulta saada pi11ua aina vaan tasokkaammilta naisilta. Jos tätä seksipalkintoa ei olisi, niin ei kukaan jaksaisi panostaa sen kummemin mihinkään.
Naisilta taas katoaisi kaikki vaikutusvalta. Miehet ei olisi enää valmiita elättämään ja taistelemaan naisten suosiosta, koska seksiä ei olisi tiedossa. Naiset köyhtyisivät ja joutuisivat alkaa itse elättämään itseään.
Ei olisi ketään ollut kyselemässä asiasta muutamaan tuhanteen vuoteen... tai sitten älykkääksi evoluutioituneet hamsterit pohtisivat samaa asiaa omalta kohdaltaan.