Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule toimeen sellaisten ihmisten kanssa jotka mankeloivat lakanansa

Vierailija
10.05.2014 |

Liian pedantteja makuuni.

En nyt tarkoita, että jotenkin karttelisin tai karsastaisin heitä, mutta yltävät korkeintaan kahvilakavereiksi, ei ihan lähipiiriin. En voisi kuvitella esim. yhteisiä mökkiviinkonloppuja.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, kuka tuttavapiiristäni mankeloi lakanansa ja kuka ei. Mistä sä tiedät tuon?

Kysytkö heiltä?

Vierailija
2/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olen muuten TODELLA suurpiirteinen, mutta mankeloin lakanani. Ainoa asia, jonka teen ns. kunnolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sen jotenkin ihmisen ulkoisesta olemuksesta? Mä mieluummin näyttäisin siltä että mankeloin.

Vierailija
4/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä perusteella jos arvioin, niin minä en tulisi toimeen ihmisten kanssa, jotka eivät lue sarjakuvia.

Vierailija
5/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mankelointi usein paljastuu jossain vaiheessa. Silloin tulee ahaa-elämys ja ymmärtää miksi ei ole synkannut kevyttä kaverisuhdetta enempää.

Se mankelointi on tietysti vain "leima", joka määrittää elämäntyyliä. Itselläni on sen verran rento asenne, ettei mankeloijat oikein ole samalla aaltopituudella.

Vierailija
6/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:05"]

Heh, mä olen muuten TODELLA suurpiirteinen, mutta mankeloin lakanani. Ainoa asia, jonka teen ns. kunnolla. 

[/quote]

pedantit harvoin myöntävät itse olevansa pedantteja...

Vierailija
7/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä - olisi niin perustavaa laatua oleva ero elämänkatsomuksessa :) Sama kuin sellaisten kanssa, jotka silittävät _ihan_ _kaikki_ _vaatteet_.

Vierailija
8/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:08"]

[/quote]

pedantit harvoin myöntävät itse olevansa pedantteja...

[/quote]

No minä ainakin olen ihan _oikeasti_ todella suurpiirteinen ja mankeloin lakanani. Kukaan ei missään tilanteessa sanoisi minua pedantiksi. Kivaa olisi olla vähän säntillisempi ihminen, mutta enpä ole. (en ole tuo aikaisempi suurpiirteinen mankeloija)

Vierailija
9/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tule toimeen lähi- tai sairaanhoitajien kanssa.

t. Mankeloija

Vierailija
10/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa mankeloija on aika haastava, mutta useimmiten kai pitkässä suhteessa molemmat ovat mankeloijiia.

Vierailija
11/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä mankeloin vaan siitä syystä, että lakanat tuntuu niin paljon ihanemmilta. Olen nautiskelija. Eli tod.näk en kelpais ap.lle edes kahviseuraksi... mä kun en juo huoltiksen sumppia.

Vierailija
12/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista... minä en silitä melkein mitään vaatteita, paitsi siis ne jotka on pakko. aika pitkälti vaan miehen kauluspaitoja ja sitten jotain randomeita vaatteita jotka kuivuvat ryppyisiksi vaikka miten kuivaisi. mankeloin kuitenkin lakanani, se on jäänyt tavaksi lapsuudenkodsta. ja vanhemmillekin omista lapsuudenkodeistaan. kyllä sen eron huomaa kun pääsee nukkumaan mankeloituihin lakanoihin.

meillä ei muuten ole edes mitenkään kauhean siistiä joten suuresti epäilen että arvaisit meidän mankeloivan lakanoita jos minut tuntisit tai luonani kävisit. mankeli ei ole mitenkään esillä :D

Vierailija
13/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan joltain Ultra Bran biisiltä :-D

Rakastan puhtaita, mankeloituja, paksuja, valkoisia lakanoita. Muu maailma saa hajota ympärillä, mutta sängyn pitää olla siisti.

Vierailija
14/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en usko että on olemassa suurpiirteistä mankeloijaa. Itsepetosta.

Vierailija
15/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:16"]

mielenkiintoista... minä en silitä melkein mitään vaatteita, paitsi siis ne jotka on pakko. aika pitkälti vaan miehen kauluspaitoja ja sitten jotain randomeita vaatteita jotka kuivuvat ryppyisiksi vaikka miten kuivaisi. mankeloin kuitenkin lakanani, se on jäänyt tavaksi lapsuudenkodsta. ja vanhemmillekin omista lapsuudenkodeistaan. kyllä sen eron huomaa kun pääsee nukkumaan mankeloituihin lakanoihin.

meillä ei muuten ole edes mitenkään kauhean siistiä joten suuresti epäilen että arvaisit meidän mankeloivan lakanoita jos minut tuntisit tai luonani kävisit. mankeli ei ole mitenkään esillä :D

[/quote]

Kuule nyt, jos sinä silität MIEHEN kauluspaidat olet nimenomaan näitä perinteisiä mankeloijatyyppejä.

Ei-mankeloija ei välitä onko miehen paidassa ryppyjä tai jos välittää niin ei kuitenkaan lähde niitä itse silittämään.

Vierailija
16/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Sama täällä! Kotini kaaoksen keskellä ainoa selkeä ja pysyvä asia on puhtaat, ylelliset, sileät lakanat.

Vierailija
17/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mankeloijat taidetaan olla kaikkea muuta kuin pedantteja eli jostain muusta yhteensopimattomuus johtuu.

Vierailija
18/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mankeloi, enkä tiedä, miksi pitäisi... Musta ne mankeloidut lakanat tuntuukin ihan samanlaisilta kuin mankeloimattomat, joten sekään ei voi olla syy mankeloimiseen.

Lähipiirissäni on mankeloiva ihminen ja on muutenkin himosiivoaja. Toistenkin kotona alkaa aina siivoamaan, kun tulee kylään. Häntä seuranneena olen huomannut, että siinä on kyse jostain pelosta. Pelätään, että mitä joku kumminkaimakin ajattelee sotkusta, kun lattialla on tyyliin kaksi roskaa. :D

Itse olen melkein täysi vastakohta hänestä. Kukaan ei ymmärrä, miten voimme elää tällaisessa läävässä. :D

Vierailija
19/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:07"]

Se mankelointi usein paljastuu jossain vaiheessa. Silloin tulee ahaa-elämys ja ymmärtää miksi ei ole synkannut kevyttä kaverisuhdetta enempää.

Se mankelointi on tietysti vain "leima", joka määrittää elämäntyyliä. Itselläni on sen verran rento asenne, ettei mankeloijat oikein ole samalla aaltopituudella.

[/quote]

Itse olen todella pedantti tyyppi monessakin asiassa, ja mm. kodinhoidossa jopa vähän neuroottinen. Kuitenkin paras ystäväni on vähintäänkin boheemi. En koe miten tämä vaikuttaisi ystävyyteemme. Kumpikin arvostaa toista, toisen kotia ja toisen näkemystä. Hän katsoo kotonani lastensa perään hiukan tarkemmin, ja minä ymmärrän, ettei kotini ole niin siisti hänen jälkeensä. Ei siinä mitään, siivoaisinhan joka tapauksessa.

Nuo eivät liity sinänsä elämänkatsomukseen, arvostamme kumpikin hyvää seuraa, hyvää juomaa, matkustelua, taidetta, luottamusta, liikuntaa, perhettä, terveyttä jne. Ne ovat mielestäni paljon tärkeämpiä asioita kuin se, että elääkö neuroottisen siististi vai sotkun keskellä. 

Vierailija
20/67 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:16"]

[/quote]

Kuule nyt, jos sinä silität MIEHEN kauluspaidat olet nimenomaan näitä perinteisiä mankeloijatyyppejä.

Ei-mankeloija ei välitä onko miehen paidassa ryppyjä tai jos välittää niin ei kuitenkaan lähde niitä itse silittämään.

[/quote]

Olen suurpiirteinen mankeloija, enkä silitä miehen paitoja tai ylipäätään mitään muutakaan. Paitsi keittiöpyyhkeet :D t.9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme