Miten muistat omaa äitiäsi huomenna?
Kommentit (51)
Laitan tekstiviestin, äiti on matkoilla. Ens viikolla käydään lasten kanssa, tehdään ruokaa tai käydään syömässä. Lahjaksi sai kylpyläpäivän, se pidettiin jo etukäteen.
Vien syömään maittavan äitienpäivä-aterian. Meidän perhe, veljen perhe sekä äiti <3 vien kukkakimpun mukanani. Jokavuotinen traditio sekä äitien- että isänpäivänä.
Menemme mun vanhemmille syömään. Lapsi vie koulussa tekemänsä kortin (?). Itse en ole ostanut mitään. Piipahdan kukkakaupan kautta ja pojan kanssa käydään poimimassa valkovuokot jos ei sada.
No en vie kukkia haudalle. Äiti on aina tuolla sydämensopukoissa matkassa mukana.
Tein sekä omalle äidilleni että anopille pojan kuvasta kortit. Kuva oli varta vasten heille otettu. :) lisäksi samassa kuoressa muutama teetetty valokuva. Äidille ostin myös kukan, menemme sinne veljen perheen kanssa syömään ja kahville. Leivoin myös kakun kahvipöytään yllätykseksi. Anopille vien kukan kun nähdään seuraavan kerran, viimeistään kesällä.
Olen 20-vuotias, joten mulle äitienpäivä on vieläkin yhtä jännää kun lapsena:) Nyt on juustokakku uunissa (johon unohdin lisätä munat..) ja yhdessä annetaan lahjakortti sisarusten kanssa jalkahoitoon. Äiti ei ikinä hemmoittelisi itseään kauneushoidoilla ym. niin ajateltiin, että lahjakortti olisi sopiva.
Mummolle vietiin toiseen kaupunkiin kukka-amppeli ja kortti, ja huomenna käydään tekemässä sama samassa kaupungissa asuvalle:)
Ihanaa mammojen päivää<3
Tavataan äitini äidillä, annan halun, onnittelen ja lapseni saa antaa meidän yhdessä tekemän kortin ja lahjan :)
Tavataan äitini äidillä, annan halun, onnittelen ja lapseni saa antaa meidän yhdessä tekemän kortin ja lahjan :)
Vien äidin ravintolaan syömään. Olen kirjoittanut äidille kirjeen, missä kerron omia kokemuksia käyttäen tilanteita, jotka ovat erityisesti jääneet mieleen, joissa olen todella koetellut äitiän (teini-iässä lähinnä). Ja kiitän kaikesta tuesta ja ymmärryksestä ja läsnäolosta, siitä että todella on ollut mulle ÄITI. Lisäksi ostin hänelle Bvlgarin Indian Garnet tuoksun.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:12"]
Olen koittanut pitää äitiini yhteyttä, mutta hän ei vaikuta kovin kiinnostuneelta. Puheluihin ei vastata, ei sähköposteihin eikä kirjeisiin. Luulen, että äitini on edelleen vihainen, kun jätin Suomen ja muutin mieheni kotimaahan toiselle mantereelle. Lähetin silti tällä viikolla kortin menemään, en kylläkään usko, että merkitsen hänelle enää yhtikäs mitään.
[/quote]
Meillä samanlaista. Minä tosin en asu kuin noin 10 kilometrin päässä äidistäni, mutta asun vääränlaisella alueella. Äitini ei tule meille syömään ja kahville huomenna, anoppi tulee kyllä. Ponnistin hirveältä vuokramurjuseudulta "kultahammasrannikolle", ja kuulemma luulen olevanikin ties mitä, siksi äitini ei meille tule. Ei huomenna eikä muuloinkaan. :(
Menen vierailulle vanhempieni luokse kahden poikani ja veljeni kanssa.
Äitini oli hirviö koko lapsuuteni, on edelleen.
Isäni on antanut minulle eväät elämään. Hänen vuoksi menen vierailulle. :)
"Mennään äidille syömään/kakulle/loisimaan"
Ettekö vie äidillenne mitään, otatte vaan?!
Vien haudalle punaisen äitienpäiväruusun, sytytän kynttilän ja itken
Mennään tytön kanssa huomenna kahville.