Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muistat omaa äitiäsi huomenna?

Vierailija
10.05.2014 |

...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä, joten lähetin itsetehdyn kortin ja tilasin lahjaksi lehden.

Vierailija
42/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiiä muistanko mitenkään :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin teidän vastaukset ja voin sanoa olevani etuoikeutettu.

Minulla on maailman paras äiti (ja isä) ja he ovat elossa. Vanhempani ja appivanhempani tulevat meille aina äitienpäivänä, se on suuri perhejuhla. Viime äitienpäivänä appiukko oli sairaalassa teholla, luulimme että hän kuolee. Vaan selvisi ja pääsee tänä vuonna mukaan.

Huomenna he kaikki tulevat meille nauttimaan cavaa ja mansikoita ja muuta hyvää. Nautimme siitä että olemme kaikki elossa ja että meillä on nuo ihanat lapset. Mies on kyllä koko päivän töissä mutta varmasti mielessään mukana.

Olen laittanut äitienpäiväonnittelut lehteen molemmille mummoille ja saavat mukaansa täältä paikallisen puutarhan yrttejä. Ja esikoinen on tehnyt kortit.

Kuulostaa ihan kamalan kliseiseltä, mutta älkää ottako tätä siten. Meillä on ollut tosi vaikeaa, surua ja murhetta ja sairautta, ja olen ihan käsittämättömän onnellinen siitä että kaikki ovat elossa ja läsnä ja paikalla. Tämä on meille juhla.

Vierailija
44/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt kehyskuvan äitini yo-kuvasta noin 70 vuoden takaa ja vanhempieni hääkuvasta 60 vuoden takaa.

Vierailija
45/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin äidilleni vähän kalliimman hotellireissun Tallinnaan. Lähdetään kesäkuussa ja lapset mukaan. Lapset antavat vielä äitini Nomination-koruun uuden palan. Äitini on ihan mahtava apu ja tuki meille, eikä koskaan suostu ottamaan esim. rahaa korvaukseksi avustaan.

Olisin halunnut viedä äidin etelänmatkalle, mutta siihen ei opiskelijan rahat riitä.

Vierailija
46/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo tervehtimässä. Huomenna en muista mitenkään. Vietämme kotona äitienpäivää.

Vierailija
47/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:29"]

"Mennään äidille syömään/kakulle/loisimaan"

Ettekö vie äidillenne mitään, otatte vaan?!

[/quote]

Tätä minäkin ihmettelen. Äitinne joutuu tekemään monelle perheelle ruoan ja te viette vain kukat ja ahmitte sapuskat naamaan.

Anopin luo ei näy kukaan menevän. Sopii todella kuvioon, koska miehenhän pitää katkaista napanuora ja valita vaimonsa ja anoppia ei kukaan muista, eikä käy hänen luonaan kahvittelemassa.

Vierailija
48/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittamalla. Puhelimella puhelun, juuri muuta en osaakaan soittaa.

Vierailija
49/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin syömään. mieheni tekee ruuan, minä kakun. Aamulla käyn ostamassa kukat.

Vierailija
50/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:38"]No en vie kukkia haudalle. Äiti on aina tuolla sydämensopukoissa matkassa mukana.

[/quote]

Sama täällä. Oma äiti kuollut, kun olin tarha ikäinen. Yhtään äitienpäivää en muista, että äiti olisi ollut elossa. Muistan kuinka koulussa piirsin aina mummolle äitienpäiväkortin.

Vierailija
51/51 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:53"]

Minä ostin äidilleni vähän kalliimman hotellireissun Tallinnaan. Lähdetään kesäkuussa ja lapset mukaan. Lapset antavat vielä äitini Nomination-koruun uuden palan. Äitini on ihan mahtava apu ja tuki meille, eikä koskaan suostu ottamaan esim. rahaa korvaukseksi avustaan.

Olisin halunnut viedä äidin etelänmatkalle, mutta siihen ei opiskelijan rahat riitä.

[/quote]

Eli äiti lapsenvahdiksi. Olisit antanut äidillesi reissun jonkun hänen oman kaverin kanssa, eikä lapsenvahdiksi sinun matkallesi