Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassatyöntekijä haisi vanhalle viinalle

Vierailija
17.12.2020 |

Uskomatonta, että palveluammatissa joku on krapulassa. Pitäis passittaa hoitoon. Ootteko törmänny koskaan vastaavaan? En kehdannut sanoa mitään asiasta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin yhden kerran krapulassa töissä. Olin ollut ravintelissa klo 4 asti aamulla. Se oli joku alepa jossa oli osa porukasta itsekin joko etu- tai jälkikrapulassa.

Enää en pystyisi, menee 4 viikkoa vajaakuntoisena jos yhtään alkoholia ottaa.

Vierailija
22/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiakas haisi viinalle kassan ilme oli huvittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla sitä saa alapeukkua kaikilta joka aiheessa. Aina ollaan aloittajaa vastaan.

Vierailija
24/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kassa ei saisi olla krapulassa? Helpostihan se pullo tyhjenee vaikka kuinka yrittäisi ottaa sivistyneesti. Mikä siinä on paheksuttavaa?

Vierailija
25/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että on tavallisen tyhmä ihminen jos luulee että edellisenä päivänä raskaasti ryypännyt henkilö haisee samalle kun käsidesi. No meitä on moneen junaan ja joku jää asemalla.

Vierailija
26/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sairas ihminen jos luulee että voi tehdä krapulassa töitä.. Just tämmösten takia niitä kämmejä sitte käy niillä kassoilla että jää hälyttimet vaatteisiin ja laskutetaan samaa tuotetta monta kertaa.

Vierailija
27/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kaltaiset ihmiset on iso syy minkä takia vapaa-aika menee ankarasti nollatessa.

Mitenkäs tämä muuten nyt elämääsi haittasi? Sait kuitenkin ilmeisesti ostoksesi tehtyä, oi sinä Suuri Ja Mahtava Asiakas.

Vierailija
28/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on sairas ihminen jos luulee että voi tehdä krapulassa töitä.. Just tämmösten takia niitä kämmejä sitte käy niillä kassoilla että jää hälyttimet vaatteisiin ja laskutetaan samaa tuotetta monta kertaa.

Minäkin olen käyttänyt pikakassaa krapulassa. Ei se ole ollenkaan vaikeaa.

Vierailija
29/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kassavihanäkyväksi

Vierailija
30/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, en itsekään kestäisi kaupan kassan hommia ihan selvin päin. Kunhan hoitaa työnsä niin aivan sama.

Vierailija
31/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että on tavallisen tyhmä ihminen jos luulee että edellisenä päivänä raskaasti ryypännyt henkilö haisee samalle kun käsidesi. No meitä on moneen junaan ja joku jää asemalla.

Valkosipuli ja meetwurstikin haisee.

Vierailija
32/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kaltaiset ihmiset on iso syy minkä takia vapaa-aika menee ankarasti nollatessa.

Mitenkäs tämä muuten nyt elämääsi haittasi? Sait kuitenkin ilmeisesti ostoksesi tehtyä, oi sinä Suuri Ja Mahtava Asiakas.

Joopa joo. Kannattas sunki hyväksyä se alkoholismi ja se että juomisen syy näkyy sieltä peilistä.

Vierailija
33/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut luulee että voi tehdä kännissä töitä.

Vierailija
34/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää sinun käytös. Tänne asti oikein tulit ihmettelemään. Mitä jos tekisit tänään jotai kivaa tuntemattomalle.

Vierailija
35/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin yhden kerran krapulassa töissä. Olin ollut ravintelissa klo 4 asti aamulla. Se oli joku alepa jossa oli osa porukasta itsekin joko etu- tai jälkikrapulassa.

Enää en pystyisi, menee 4 viikkoa vajaakuntoisena jos yhtään alkoholia ottaa.

Alepoissa on yleensä vain kaksi työntekijää per vuoro, joten paskapuhetta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi